Image via Wikipedia
Η Ασία, η περιοχή του Ειρηνικού, η Μέση Ανατολή και έπειτα η Ευρώπη έχουν γίνει τα διεθνή hot spot για τα διαπεριφερειακά αεροπορικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, σύμφωνα με τη μελέτη πληροφοριών αγοράς από τη λύση Amadeus Total Demand by airconomy. Η μελέτη εξετάζει τις τάσεις στην παγκόσμια ζήτηση επιβατών ανάμεσα σε αυτές τις περιοχές τα τελευταία δύο χρόνια, συγκρίνοντας το πρώτο τρίμηνο του 2009 με τα αντίστοιχα του 2010 και 2011*.
Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια μεταξύ της Ασίας (περιοχή του Ειρηνικού) και της Μέσης Ανατολής αυξήθηκε με ετήσιο ρυθμό της τάξης του 13% σε περίπου 3 εκ. επιβάτες μηνιαίως** το πρώτο τρίμηνο του 2011. Το Ντουμπάι παραμένει η σημαντικότερη πόλη προέλευσης και προορισμού μεταξύ των ταχύτατα αναπτυσσόμενων ζευγών πόλεων (city-pairs), όπως το Ντουμπάι-Βομβάη, Ντουμπάι-Καράτσι και Ντουμπάι-Νέο Δελχί.
Η κίνηση μεταξύ της Μέσης Ανατολής και της Ευρώπης έχει αυξηθεί κατά 10,7% τα τελευταία δύο χρόνια, δημιουργώντας μια αγορά περίπου 2,4 εκ. επιβατών το μήνα. Το Ντουμπάι, το Λονδίνο και το Παρίσι είναι στην κορυφή της λίστας των πόλεων που συνέβαλλαν περισσότερο σε αυτή τη τάση, με τα δρομολόγια Λονδίνο-Τελ Αβίβ, Παρίσι –Κάιρο και Ντομπάι-Λονδίνο να παρουσιάζουν τη μεγαλύτερης ανάπτυξη.
“Η αντίληψη που κυριαρχεί για τη Μέση Ανατολή είναι ότι θεωρείται απλώς ένα σημείο μετεπιβίβασης. Τα δεδομένα μας ωστόσο δείχνουν την μεγάλη αύξηση της περιοχής ως σημείο προέλευσης ή προορισμού” δήλωσε ο κ. David Doctor, Διευθυντής του Τμήματος Διανομής Αεροπορικών Εταιρειών και Ταξιδιωτικών Γραφείων της Amadeus.
Η Ευρωπαϊκή ζήτηση από και προς της Ασία και τον Ειρηνικό προσέθεσε επίσης και ένα σημαντικό ποσοστό αύξησης της τάξεως του 4,8% σε μια ροή επιβατών που είναι ήδη η μεγαλύτερη παγκοσμίως, δεδομένου ότι υπάρχουν περίπου 3,5 εκ. επιβάτες σε αυτή την αγορά. Στην κορυφή της λίστας των πόλεων είναι το Λονδίνο και τα πιο σημαντικά ζεύγη πόλεων (city-pairs) που συνεισέφεραν σε αυτή την ανάπτυξη είναι τα Λονδίνο-Μπανγκόκ, Λονδίνο-Νέο Δελχί και Λονδίνο-Χονγκ Κόνγκ.
Η αεροπορική κίνηση μεταξύ των περιοχών σε άλλες αγορές, παρόλο που είναι ικανοποιητική σε απόλυτα νούμερα επιβατών, δεν ήταν ικανή να επιδείξει ποσοστά ανάπτυξης στην ίδια βαθμίδα, όπως οι Ασία (περιοχή του Ειρηνικού), Ευρώπη και Μέση Ανατολή. Παράλληλα, η ροή επιβατών ανάμεσα στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη έχει παρουσιάσει στασιμότητα από το 2009, παρόλη την καλύτερη οικονομική κατάσταση. Με ποσοστό αύξησης στο 6,1%, η ζήτηση μεταξύ Βορείου Αμερικής και Ασίας (περιοχή του Ειρηνικού) αντιπροσωπεύει τη σημαντικότερη αύξηση στην διηπειρωτική κίνηση για την περιοχή της Βόρειας Αμερικής.
Οι οικονομίες BRIC, ειδικότερα η Βραζιλία και η Ρωσία, είναι επίσης ανάμεσα στις πιο ισχυρές πόλεις που καθοδηγούν την αεροπορική κίνηση διεθνώς. Η Κίνα και η Ινδία παρουσιάζουν επίσης σημαντική ανάπτυξη, σε χαμηλότερους όμως ρυθμούς. Η επιβατική κίνηση μεταξύ της Βραζιλίας και της Μέσης Ανατολής αυξήθηκε κατά 77%, μεταξύ Βραζιλίας και Ρωσίας κατά 63% και μεταξύ Βραζιλίας και Ινδίας κατά 34%. Η ροή επιβατών μεταξύ Ρωσίας και Νότιας Αμερικής αυξήθηκε κατά 41%, μεταξύ Ρωσίας και Αφρικής κατά 31% και Ρωσίας και Ασίας και Ειρηνικού κατά 27%.
Τα αναδυόμενα οικονομικά κέντρα παγκοσμίως ηγούνται επίσης της αύξησης της κίνησης δρομολογίων εσωτερικού. Η κίνηση πτήσεων εσωτερικού στη Βραζιλία αυξάνεται κάθε χρόνο κατά 28%, στη Ρωσία κατά 23% και σε Κίνα και Ινδία κατά 14%. Η Κίνα διαθέτει τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά εσωτερικών πτήσεων σε απόλυτα νούμερα με περίπου 20 εκ. επιβάτες.
“Στο παρελθόν, η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορούσε μόνο να μαντέψει τον όγκο των επιβατών των πτήσεων μακρινών αποστάσεων μεταξύ των μεγάλων διηπειρωτικών κόμβων. Σήμερα, το Amadeus Total Demand by airconomy δίνει μια ακριβή εικόνα των συνολικών επιβατών που μετακινούνται σε οποιοδήποτε ταξίδι” σχολίασε ο κ. Philipp Goedeking, Διευθύνων Σύμβουλος της airconomy.
To Amadeus Total Demand by airconomy είναι σε θέση να προσφέρει λεπτομερή δεδομένα ζήτησης για οποιοδήποτε ζεύγος πόλεων (city-pairs) στον κόσμο. Τα δεδομένα αντλούνται από έναν μεγάλο αριθμό πηγών μεταξύ των οποίων και αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, απευθείας online πωλήσεις των αεροπορικών εταιρειών, καθώς επίσης και από τα GDS κανάλια διανομής. Έπειτα ακολουθεί η επεξεργασία των δεδομένων από έναν υπερσύγχρονο υπολογιστικό αλγόριθμο και η λεπτομερής δοκιμή για να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη ακρίβεια των αποτελεσμάτων.
*Όλα τα ποσοστά αναφέρονται στον Συνολικό Ρυθμό Ετήσιας Ανάπτυξης (CAGR, Compound Annual Growth Rate) για το πρώτο τρίμηνο του 2009, του 2010 και του 2011. ** Τα νούμερα των επιβατών είναι εκτιμήσεις των όγκου επιβατών ανά μήνα για το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Mε τη μεγαλύτερη κίνηση για τις αεροπορικές εταιρείες
Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια μεταξύ της Ασίας (περιοχή του Ειρηνικού) και της Μέσης Ανατολής αυξήθηκε με ετήσιο ρυθμό της τάξης του 13% σε περίπου 3 εκ. επιβάτες μηνιαίως** το πρώτο τρίμηνο του 2011. Το Ντουμπάι παραμένει η σημαντικότερη πόλη προέλευσης και προορισμού μεταξύ των ταχύτατα αναπτυσσόμενων ζευγών πόλεων (city-pairs), όπως το Ντουμπάι-Βομβάη, Ντουμπάι-Καράτσι και Ντουμπάι-Νέο Δελχί.
Η κίνηση μεταξύ της Μέσης Ανατολής και της Ευρώπης έχει αυξηθεί κατά 10,7% τα τελευταία δύο χρόνια, δημιουργώντας μια αγορά περίπου 2,4 εκ. επιβατών το μήνα. Το Ντουμπάι, το Λονδίνο και το Παρίσι είναι στην κορυφή της λίστας των πόλεων που συνέβαλλαν περισσότερο σε αυτή τη τάση, με τα δρομολόγια Λονδίνο-Τελ Αβίβ, Παρίσι –Κάιρο και Ντομπάι-Λονδίνο να παρουσιάζουν τη μεγαλύτερης ανάπτυξη.
“Η αντίληψη που κυριαρχεί για τη Μέση Ανατολή είναι ότι θεωρείται απλώς ένα σημείο μετεπιβίβασης. Τα δεδομένα μας ωστόσο δείχνουν την μεγάλη αύξηση της περιοχής ως σημείο προέλευσης ή προορισμού” δήλωσε ο κ. David Doctor, Διευθυντής του Τμήματος Διανομής Αεροπορικών Εταιρειών και Ταξιδιωτικών Γραφείων της Amadeus.
Η Ευρωπαϊκή ζήτηση από και προς της Ασία και τον Ειρηνικό προσέθεσε επίσης και ένα σημαντικό ποσοστό αύξησης της τάξεως του 4,8% σε μια ροή επιβατών που είναι ήδη η μεγαλύτερη παγκοσμίως, δεδομένου ότι υπάρχουν περίπου 3,5 εκ. επιβάτες σε αυτή την αγορά. Στην κορυφή της λίστας των πόλεων είναι το Λονδίνο και τα πιο σημαντικά ζεύγη πόλεων (city-pairs) που συνεισέφεραν σε αυτή την ανάπτυξη είναι τα Λονδίνο-Μπανγκόκ, Λονδίνο-Νέο Δελχί και Λονδίνο-Χονγκ Κόνγκ.
Η αεροπορική κίνηση μεταξύ των περιοχών σε άλλες αγορές, παρόλο που είναι ικανοποιητική σε απόλυτα νούμερα επιβατών, δεν ήταν ικανή να επιδείξει ποσοστά ανάπτυξης στην ίδια βαθμίδα, όπως οι Ασία (περιοχή του Ειρηνικού), Ευρώπη και Μέση Ανατολή. Παράλληλα, η ροή επιβατών ανάμεσα στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη έχει παρουσιάσει στασιμότητα από το 2009, παρόλη την καλύτερη οικονομική κατάσταση. Με ποσοστό αύξησης στο 6,1%, η ζήτηση μεταξύ Βορείου Αμερικής και Ασίας (περιοχή του Ειρηνικού) αντιπροσωπεύει τη σημαντικότερη αύξηση στην διηπειρωτική κίνηση για την περιοχή της Βόρειας Αμερικής.
Οι οικονομίες BRIC, ειδικότερα η Βραζιλία και η Ρωσία, είναι επίσης ανάμεσα στις πιο ισχυρές πόλεις που καθοδηγούν την αεροπορική κίνηση διεθνώς. Η Κίνα και η Ινδία παρουσιάζουν επίσης σημαντική ανάπτυξη, σε χαμηλότερους όμως ρυθμούς. Η επιβατική κίνηση μεταξύ της Βραζιλίας και της Μέσης Ανατολής αυξήθηκε κατά 77%, μεταξύ Βραζιλίας και Ρωσίας κατά 63% και μεταξύ Βραζιλίας και Ινδίας κατά 34%. Η ροή επιβατών μεταξύ Ρωσίας και Νότιας Αμερικής αυξήθηκε κατά 41%, μεταξύ Ρωσίας και Αφρικής κατά 31% και Ρωσίας και Ασίας και Ειρηνικού κατά 27%.
Τα αναδυόμενα οικονομικά κέντρα παγκοσμίως ηγούνται επίσης της αύξησης της κίνησης δρομολογίων εσωτερικού. Η κίνηση πτήσεων εσωτερικού στη Βραζιλία αυξάνεται κάθε χρόνο κατά 28%, στη Ρωσία κατά 23% και σε Κίνα και Ινδία κατά 14%. Η Κίνα διαθέτει τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά εσωτερικών πτήσεων σε απόλυτα νούμερα με περίπου 20 εκ. επιβάτες.
“Στο παρελθόν, η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορούσε μόνο να μαντέψει τον όγκο των επιβατών των πτήσεων μακρινών αποστάσεων μεταξύ των μεγάλων διηπειρωτικών κόμβων. Σήμερα, το Amadeus Total Demand by airconomy δίνει μια ακριβή εικόνα των συνολικών επιβατών που μετακινούνται σε οποιοδήποτε ταξίδι” σχολίασε ο κ. Philipp Goedeking, Διευθύνων Σύμβουλος της airconomy.
To Amadeus Total Demand by airconomy είναι σε θέση να προσφέρει λεπτομερή δεδομένα ζήτησης για οποιοδήποτε ζεύγος πόλεων (city-pairs) στον κόσμο. Τα δεδομένα αντλούνται από έναν μεγάλο αριθμό πηγών μεταξύ των οποίων και αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, απευθείας online πωλήσεις των αεροπορικών εταιρειών, καθώς επίσης και από τα GDS κανάλια διανομής. Έπειτα ακολουθεί η επεξεργασία των δεδομένων από έναν υπερσύγχρονο υπολογιστικό αλγόριθμο και η λεπτομερής δοκιμή για να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη ακρίβεια των αποτελεσμάτων.
*Όλα τα ποσοστά αναφέρονται στον Συνολικό Ρυθμό Ετήσιας Ανάπτυξης (CAGR, Compound Annual Growth Rate) για το πρώτο τρίμηνο του 2009, του 2010 και του 2011. ** Τα νούμερα των επιβατών είναι εκτιμήσεις των όγκου επιβατών ανά μήνα για το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.