Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Ένταση της προβολής της Αλοννήσου στην Ιταλική Αγορά

Σημαντικές επαφές σε επίπεδο εμπορικών και άλλων επισκεπτών πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της συμμετοχής του Δήμου Αλοννήσου στην πλέον καθιερωμένη επαγγελματική έκθεση της Ιταλίας "TTG Incontri" που έλαβε χώρα στο Ρίμινι της Ιταλίας. Σε μια εποχή, κατά την οποία το ενδιαφέρον στρέφεται σε λιγότερο προβεβλημένους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, οι εκπρόσωποι του Δήμου είχαν συναντήσεις με 100 περίπου ταξιδιωτικούς πράκτορες και Tour Operators, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε και από επαγγελματικά και ταξιδιωτικά Μέσα Ενημέρωσης της Ιταλίας. Το "TTG Italia", που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον δεκάδων χιλιάδων τουριστικών πρακτόρων, όπως και το καθιερωμένο περιοδικό για τον ποιοτικό και εναλλακτικό τουρισμό "La Rivista", αποτελούν αντιπροσωπευτικά δείγματα. Αξιοσημείωτο δε είναι πως δημιουργήθηκε η βάση για πρωτότυπη συνεργασία σε επίπεδο τουριστικής προβολής.

Επίσης, διακεκριμένοι τουριστικοί πράκτορες που εξειδικεύονται στην πώληση οικολογικού και εναλλακτικού τουρισμού, εκδήλωσαν ισχυρό ενδιαφέρον για inspection trips. Δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που συμφωνήθηκε από κοινού με το Δήμο να διερευνηθεί η δυνατότητα για την οργάνωση παρουσίασης του προορισμού σε τοπικές αγορές της Ιταλίας και τη στρατηγική συνεργασία με αμοιβαία οφέλη, όπως η δωρεάν διαφήμιση προσφορών των ιδιωτών της Αλοννήσου μέσα από προωθητικό υλικό που θα διανέμεται σε δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα σε στρατηγικά σημεία της Ιταλίας, όπως για παράδειγμα μεγάλα κέντρα και αλυσίδες supermarket.

«Στην εποχή της λιτότητας, είναι σημαντικό να υλοποιούνται εύστοχες ενέργειες με μετρήσιμα αποτελέσματα. Ένας εκ των στόχων της τουριστικής πολιτικής του Δήμου είναι το χτίσιμο της σχέσης με την Ιταλική αγορά. Η αρχή έγινε οργανωμένα τον περασμένο Φεβρουάριο στο Μιλάνο με την πραγματοποίηση παράλληλων ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων που είχαν ως επίκεντρο την έκθεση Τουρισμού BIT και η συνέχεια δόθηκε με την εύστοχη παρουσία μας στην επαγγελματική έκθεση TTG», δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου, κ Πέτρος Βαφίνης. Αίσθηση προκάλεσε στο επαγγελματικό κοινό της έκθεσης το νέο εργαλείο μάρκετινγκ της Αλοννήσου "ftp by Alonissos" (www.mtcgroup.gr/ftp_alonissos), ως επιβοηθητικό στοιχείο στο έργο της προώθησης του προορισμού. Σημειώνεται πως η παρουσία του προορισμού στην έκθεση οργανώθηκε από την εταιρία συμβούλων του Δήμου, MTC GROUP και η συμμετοχή εντάχθηκε στο πλαίσιο των δράσεων του Γραφείου ΕΟΤ Μιλάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...