Image via WikipediaΗ διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό βρέθηκε στο επίκεντρο της έκτακτης σύσκεψης υπό το υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλο Γερουλάνο με τους διευθυντές των γραφείων εξωτερικού του ΕΟΤ, οι οποίοι κλήθηκαν εσπευσμένα χθες στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργού προς τους διευθυντές, η νέα διαφημιστική καμπάνια -που θα στηρίζεται στα μηνύματα και δημιουργικά του «you in Greece»- θα ξεκινήσει στα τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι ότι φέτος η καμπάνια θα είναι στοχευμένη, θα έχει παραλλαγές ανά αγορά και μορφές τουρισμού, θα διαφέρει το σλόγκαν, το οποίο έχει προσαρμοστεί ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας και θα επικεντρωθεί στα social media και στο διαδίκτυο.
Δεν έγιναν ακόμα γνωστά, ούτε ο προϋπολογισμός της εκστρατείας, ούτε ποιος θα είναι αρμόδιος για εν λόγω «εξειδίκευση» ανά αγορά και target group, ωστόσο ζητήθηκε από τους διευθυντές των γραφείων εξωτερικού να καταθέσουν τις προτάσεις τους, ο καθένας για την αγορά ευθύνης του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.