Οι ξενοδόχοι και οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων στον ορεινό όγκο της Ηπείρου, λένε ότι η τουριστική κίνηση είναι φέτος αισθητά περιορισμένη. Και αυτό το καλοκαίρι πλησιάζει στην έξοδο, αφού μετά το Δεκαπενταύγουστο περιορίζονται οι διακοπές.Ακόμη και στα Ζαγόρια, στο Μέτσοβο και στα Τζουμέρκα, που θεωρούνται τουριστικοί προορισμοί η πληρότητα δεν είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα.Κάπως καλύτερη είναι η κατάσταση, σε σύγκριση με τα ορεινά, στα παράλια της Ηπείρου.Παρόλο που έχουν πέσει αισθητά οι τιμές, εντούτοις αυτές από μόνες τους δεν αποτελούν το σημαντικότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά έχει σημασία η σχέση τιμής / ποιότητας. Αυτό σημαίνει ότι η Ηπειρωτική οικονομία γενικότερα, και ο τουρισμός ειδικότερα, πρέπει να προσαρμοστούν στην υποκατάσταση του ανταγωνισμού κόστους από τον ανταγωνισμό ποιότητας, χωρίς, να αγνοούν τους παράγοντες που προσδιορίζουν το κόστος.
ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Ένα μεγάλο ποσοστό των ιδιοκτητών ξενοδοχείων και ξενώνων στις ορεινές περιοχές της Ηπείρου, αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα, λόγω της έλλειψης πελατών.Το γεγονός το αποδίδουν, εκτός από την οικονομική κρίση, στην ανεπαρκή, κατά τη γνώμη τους, προβολή της Ηπείρου και στην απουσία δραστηριοτήτων που θα προσέλκυαν τουρίστες όλο το χρόνο. Ένα ακόμη κοινό πρόβλημα είναι η μικρή σε διάρκεια παραμονή των τουριστών.
ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Αναφορικά με τις υποδομές έμφαση θα πρέπει να δοθεί σε έργα αξιοποίησης του φυσικού και πολιτιστικού αποθέματος (οικοτουρισμός, ορειβασία, τουριστικά καταφύγια, κέντρα πληροφόρησης – και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, μουσεία, εκθεσιακοί χώροι, διατηρητέα, θεματτικά πολιτιστικά δίκτυα κλπ.) και στα έργα αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας για την προβολή της χώρας ( Διδικτυακός Πολυθεματικός Χάρτης Τουρισμού) και την δημιουργία ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Ένα μεγάλο ποσοστό των ιδιοκτητών ξενοδοχείων και ξενώνων στις ορεινές περιοχές της Ηπείρου, αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα, λόγω της έλλειψης πελατών.Το γεγονός το αποδίδουν, εκτός από την οικονομική κρίση, στην ανεπαρκή, κατά τη γνώμη τους, προβολή της Ηπείρου και στην απουσία δραστηριοτήτων που θα προσέλκυαν τουρίστες όλο το χρόνο. Ένα ακόμη κοινό πρόβλημα είναι η μικρή σε διάρκεια παραμονή των τουριστών.
ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Αναφορικά με τις υποδομές έμφαση θα πρέπει να δοθεί σε έργα αξιοποίησης του φυσικού και πολιτιστικού αποθέματος (οικοτουρισμός, ορειβασία, τουριστικά καταφύγια, κέντρα πληροφόρησης – και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, μουσεία, εκθεσιακοί χώροι, διατηρητέα, θεματτικά πολιτιστικά δίκτυα κλπ.) και στα έργα αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας για την προβολή της χώρας ( Διδικτυακός Πολυθεματικός Χάρτης Τουρισμού) και την δημιουργία ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.