Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

Η Royal Caribbean International παρουσιάζει την καμπάνια “The Sea is Calling. Answer it Royally”

Freedom of the Seas - Royal Caribbean Internat...
Freedom of the Seas - Royal Caribbean International (Photo credit: Timothy Wildey)
Η Royal Caribbean International παρουσίασε πρόσφατα για την αγορά της Αμερικής, μια νέα καμπάνια με το motto “The Sea is Calling. Answer it Royally.”, καλώντας το κοινό να ακούσει και ανταποκριθεί στο κάλεσμα της θάλασσας. Η νέα καμπάνια εμπνέεται από το κύριο στοιχείο της εταιρείας, που δεν είναι άλλο από τη θάλασσα και στόχο έχει να υπενθυμίσει στο κοινό την εικόνα και τους ήχους της θάλασσας και να μεταφέρει την ηρεμία, την χαλάρωση, το ειδύλλιο και την περιπέτεια που μπορεί να συναντήσει κανείς στις κρουαζιέρες της Royal Caribbean International.

Μέσα από τη νέα καμπάνια, η Royal Caribbean International απευθύνεται στο συναίσθημα και παρακινεί τους καταναλωτές να δοκιμάσουν την απαράμιλλη ταξιδιωτική εμπειρία που προσφέρει. Το motto "The Sea is Calling. Answer it Royally." εμπλέκει τους καταναλωτές και τους προσκαλεί να εξερευνήσουν τις καλύτερες επιλογές κρουαζιέρας με την Royal Caribbean International, να ανακαλύψουν εκ νέου το δέσιμό τους με τη θάλασσα, να απολαύσουν τις ξεχωριστές κρουαζιέρες της εταιρείας και να απαλλαγούν από τη φασαρία και τη βιασύνη της καθημερινότητας.

Η Royal Caribbean International ανταποκρίνεται στο ήρεμο και χαλαρωτικό “κάλεσμα” της θάλασσας με κρουαζιέρες σε 270 προορισμούς παγκοσμίως, ενώ προσφέρει δραστηριότητες εν πλω, όπως zip-lining, ορειβασία, χορός, θεατρικές παραστάσεις, μιούζικαλ του Μπρόντγουεη, πακέτα spa κ.α. Ο κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Navigator Travel & Tourist Services, αποκλειστικού αντιπροσώπου της Royal Caribbean International στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: “Η εταιρεία χρησιμοποιεί τη δύναμη της θάλασσας για να επαναπροσδιορίσει το πλαίσιο της κρουαζιέρας για το κοινό που δεν αντιλαμβάνεται τι προσφέρουν οι διακοπές με την Royal Caribbean International. Η καμπάνια “The Seas is Calling” προσφέρει ακριβώς αυτό, αφού απευθύνεται σε όλο το κοινό, ανεξάρτητα με το που μένουν, τι γλώσσα μιλούν ή αν έχουν συμμετάσχει ποτέ ξανά σε κάποια κρουαζιέρα. Και αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος της εταιρείας, να δώσει στους καταναλωτές να καταλάβουν ότι σε αυτό το κάλεσμα απαντάμε με μοναδικά και πρωτοποριακά κρουαζιερόπλοια, άριστη προσωπική εξυπηρέτηση και μεγάλο εύρος προορισμών.”
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...