Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

Κεφαλογιάννη: Να μην εμποδίζονται, οι πολίτες τρίτων χωρών, να έρθουν στην Ευρώπη

Οι προτεραιότητες της ελληνικής προεδρίας, όσον αφορά στον Τουρισμό - Στόχος η ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας, με μοχλό το τουριστικό προϊόν της

Η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, από τα Ιωάννινα, όπου βράθηκε, τόνισε πως οι προτεραιότητες της ελληνικής προεδρίας, όσον αφορά στον Τουρισμό, είναι να δείξουμε αυτό το εξάμηνο, σε επίπεδο Ευρώπης, ότι ο Τουρισμός θα πρέπει να αποτελέσει μία βασική αναπτυξιακή πολιτική για την Ε.Ε.».

Εξάλλου, όπως η ίδια επεσήμανε, «αυτό, δεν αφορά μόνο την Ελλάδα και τις χώρες του Νότου, αλλά ολόκληρη την Ευρώπη», ενώ πρόσθεσε πως επιδίωξη είναι «να μπει στην ελληνική Προεδρεία η αναθεώρηση του κώδικα θεωρήσεων, γεγονός πολύ σημαντικό για την Ελλάδα, ώστε, να μην δημιουργούνται τα γραφειοκρατικά εμπόδια, στους πολίτες τρίτων χωρών, όπως τους Ουκρανούς, τους Ρώσους, τους Τούρκους, τους Κινέζους, οι οποίοι χρειάζονται θεώρηση για να έρθουν στην Ευρώπη. Πρέπει να τους διευκολύνουμε να έρθουν στην χώρα μας».

Στο θαλάσσιο τουρισμό, την κρουαζιέρα, το yatching, τον παράκτιο τουρισμό, στρέφεται το βλέμμα της Ελλάδας για το επόμενο εξάμηνο, διότι η χώρα μας έχει τα πλεονεκτήματα. Επιπρόσθετα, στις προτεραιότητες του υπουργείου Τουρισμού, είναι η ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας, με μοχλό το τουριστικό προϊόν της, ανέφερε η κυρία Κεφαλογιάννη και υπογράμμισε πως υπάρχει η θέληση, «ο τουρισμός, να στηρίξει όλες τις περιφέρειες της χώρας, όλες τις τοπικές κοινωνίες, όλες τις τοπικές οικονομίες».

Η υπουργός έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση και προβολή των θεματικών μορφών τουρισμού, φέρνοντας ως παράδειγμα τον Τουρισμό Υγείας και τις δράσεις που αναπτύσσονται σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας.

«Μας ενδιαφέρει, ο χειμερινός τουρισμός, τα χιονοδρομικά κέντρα, να λύσουμε τα προβλήματα υποδομής που υπάρχουν. Από εκεί και πέρα, θα ενισχύσουμε και τις προσπάθειες που γίνονται σε τοπικό επίπεδο, για την ανάπτυξη άλλων μορφών, όπως ο αγροτουρισμός, ο οικοτουρισμός, ο θρησκευτικός, ο ιαματικός τουρισμός», σημείωσε.

Σημαντική παράμετρος, στη μεγάλη προσπάθεια για την καλύτερη προβολή της Ελλάδας στις τουριστικές αγορές, είναι «το μήνυμα που βγαίνει προς τα έξω, να γίνεται με ενιαίο τρόπο», υποστήριξε η υπουργός και ανέφερε πως από πλευράς υπουργείου και ΕΟΤ υπάρχει η κεντρική πολιτική γραμμή, όμως, πολύ σημαντικό για την προβολή, είναι η καλή συνεργασία και ο συντονισμός με τις περιφέρειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...