Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Η Amadeus επεξεργάζεται αριθμό ρεκόρ επιβατών αεροπορικών εταιρειών μέσω της πλατφόρμας Altéa


Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστική βιομηχανίας, ανακοίνωσε απόδοση ρεκόρ του Τμήματος Airline IT και στρατηγικής για το 2010. 

Το τμήμα Airline ΙΤ της Amadeus κατέγραψε μια έντονη κινητικότητα στην υιοθέτηση της σουίτας Altea, της κυριότερης λύσης της, η οποία δίνει τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να διαχειρίζονται απρόσκοπτα την εξυπηρέτηση των πελατών τους, από τα ψώνια τους έως τις διαδικασίες check-in. Κατά το 2009, το κέντρο δεδομένων της Amadeus επεξεργάστηκε 238 εκ. επιβάτες που ταξίδεψαν με αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν την Altea, καταγράφοντας αύξηση 23% από τον προηγούμενο χρόνο, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 11% της παγκόσμιας εναέριας κυκλοφορίας[1].

Από τον Ιανουάριο του 2009, η Amadeus έχει πραγματοποιήσει μεταβάσεις σε ένα ή περισσότερα στοιχεία της πλατφόρμας Altea CMS για 31 αεροπορικές εταιρείες, ενώ έχει υπογράψει συμβόλαιο με  ακόμα 30 αεροπορικές εταιρείες. Τους τελευταίους μήνες, η Aegean Airlines και η TAM έφτασαν το 100% λειτουργικότητας της Altea CMS, πραγματοποιώντας έτσι ρεκόρ στον χρόνο μετάβασης. Από την άλλη η Spanair έκανε μετάβαση του συστήματος ελέγχου αναχωρήσεων στην πλατφόρμα Star Alliance Common IT και έτσι ολοκλήρωσε την υιοθέτηση της κοινής κεντροποιημένης πλατφόρμας που δημιουργήθηκε από την Amadeus ειδικά για τα μέλη της συμμαχίας Star Alliance.
Οι μεταβάσεις στην Amadeus συνεχίζουν να αυξάνονται, με ποσοστό 77% των χρηστών της Altea να χρησιμοποιούν το Altea Reeservation καιInventory. Περίπου 22 αεροπορικές εταιρείες έχουν πραγματοποιήσει την μετάβαση στο τελευταίο κομμάτι της σουίτας, το Altéa Departure Control System (DCS), που παρουσιάστηκε το 2007. Οι μεταβάσεις στο Σύστημα DCS θα συνεχίσουν να αποτελούν ένα σημαντικό σημείο και για όλο το 2010, καθώς περισσότερα από 20 έργα βρίσκονται σε εξέλιξη.

“Σε αυτό το δύσκολο λειτουργικό περιβάλλον έχουμε δει ότι οι αεροπορικές εταιρείες επενδύουν περισσότερο από ποτέ στην τεχνολογία, δεδομένου ότι συμβάλλει στην εξοικονόμηση κόστους, στην παροχή πλεονεκτημάτων στους πελάτες και στην ενίσχυση των εσόδων”, λέει η κα Julia Sattel, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline IT της Amadeus. “Επιπλέον, έχουμε δημιουργήσει μια εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας επωφελούνται πλήρως από την τεχνολογική δύναμη που τους παρέχουμε”, κατέληξε.

Ο Όμιλος Airline Global Services, ο οποίος βασίζεται στην 20ετή εμπειρία της Amadeus για την παροχή τεχνολογικών υπηρεσιών σε αεροπορικές εταιρείες, έχει ως σήμερα αναλάβει συμβουλευτικά έργα και έργα ενοποίησης συστημάτων για πάνω από 50 αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Finnair και Icelandair το 2009.

Η Amadeus συνεχίζει να επικεντρώνεται στην καινοτομία και την περαιτέρω ανάπτυξη των τεχνολογικών επιχειρηματικών διαδικασιών. Εκτός των συστημάτων ελέγχου αναχωρήσεων, η Amadeus έχει επενδύσει σε συμπληρωματικές λύσεις για την βελτίωση της τεχνολογίας αεροδρομίων και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες αεροδρομίων. Το αεροδρόμιο Côte d’Azur της Νίκαιας, η Air France, η Amadeus και το IER συνεργάστηκαν για να παρουσιάσουν πιλοτικά ένα νέο mobile boarding pass βασισμένο στην τεχνολογία Near Field Communication (NFC).

Το τμήμα er-commerce της Amadeus επίσης συνέχισε να αποτελεί επίσης τομέα ανάπτυξης. Το 2009, η Amadeus εγκαινίασε το Affinity Shopper, μια λύση αναζήτησης για τις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών, για την οποία η εταιρεία βραβεύτηκε με το PhoCusWright Travel InnovationSummit Award. Μέσω της λύσης αυτής, οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να επιλέξουν το ταξίδι τους βάση της επιθυμητής εμπειρίας διακοπών, επιτρέποντάς τους να κάνουν ερωτήσεις ανοιχτού τύπου όπως “που μπορώ να πάω, τι μπορώ να κάνω, για το ποσό που μπορώ να ξοδέψω;”. Τα έσοδα από τις λύσεις e-commerce της Amadeus έφτασαν περίπου τα 10 δις ευρώ για τις αεροπορικές εταιρείες κατά το 2009.

“Κατά τη διάρκεια του 2010 η Amadeus θα συνεχίσει να εστιάζει στην παροχή λύσεων και καινοτομιών σε τομείς όπως η διαχείριση εσόδων, τοe-commerce και οι βοηθητικές υπηρεσίες”, σχολίασε η κα Julia Sattel. “Οι πωλήσεις από βοηθητικές υπηρεσίες έχουν γίνει επιτακτική ανάγκη σε όλη την αεροπορική βιομηχανία, καθώς στοιχεία έχουν δείξει ότι υπάρχουν αρκετές δυνατότητες βελτίωσης των κερδών μέσω της πώλησης αυτών των εξειδικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών. Η Amadeus παρέχει ήδη τη δυνατότητα πώλησης βοηθητικών υπηρεσιών μέσω των ιστοσελίδων των αεροπορικών εταιρειών και κατά την παρούσα περίοδο εργάζεται για την υποστήριξη όλων των διαύλων πωλήσεων για τους ερχόμενους μήνες”, ολοκλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...