Image via Wikipedia
Για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στην παγκόσμια τουριστική αγορά το πρόγραμμα δράσεων του τουριστικού οργανισμού το 2012, ο οποίος έχει προϋπολογισμό 200.000 ευρώ προϊόν των εισφορών των φορέων που συμμετέχουν σε αυτόν, περιλαμβάνει τη συμμετοχή στις κυριότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, του Λονδίνου, του Μιλάνου, της Μόσχας, του Βερολίνου, της Κωνσταντινούπολης, αλλά και πιο εξειδικευμένες διοργανώσεις θεματικού χαρακτήρα, ειδικά στον συνεδριακό τουρισμό, όπως η έκθεση ΙΜΕΧ στη Φρανκφούρτη τον Μάιο του 2012.
Το άνοιγμα του προορισμού Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική στις αγορές της
Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας και της Σκανδιναβίας, ενόψει και της
πτήσης που ξεκινά η αεροπορική εταιρία British Airways τον Απρίλιο του
2012 για τη Θεσσαλονίκη, βρέθηκε στο επίκεντρο των επαγγελματικών επαφών
των φορέων του προορισμού στην διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel
Market (WTM) που ολοκληρώθηκε στις 10 Νοεμβρίου στο Λονδίνο.
Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής (ΟΤΠΜΧ), η Ενωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής, καθώς και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, συμμετείχαν ως εκθέτες στο ελληνικό περίπτερο, παρουσιάζοντας έντυπο - οδηγό για τη Χαλκιδική στην αγγλική γλώσσα. Σημαντικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν από τα στελέχη του τουριστικού οργανισμού με τις εταιρίες Trip Advisor και Holiday Check για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στο διαδίκτυο, καθώς και με γραφεία Δημοσίων Σχέσεων που ενδιαφέρουν τη Χαλκιδική για τις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας και της Σκανδιναβίας. Επίσης ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων και του ΟΤΠΜΧ κ. Γ. Τάσιος συζήτησε με τουριστικά γραφεία το άνοιγμα του προορισμού Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική με πακέτα πέντε ημερών, καθώς και την οργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (Familiarization trip), ενόψει του ανοίγματος της πτήσης της British Airways από τον Απρίλιο του 2012 για τη Θεσσαλονίκη.
Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής (ΟΤΠΜΧ), η Ενωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής, καθώς και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, συμμετείχαν ως εκθέτες στο ελληνικό περίπτερο, παρουσιάζοντας έντυπο - οδηγό για τη Χαλκιδική στην αγγλική γλώσσα. Σημαντικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν από τα στελέχη του τουριστικού οργανισμού με τις εταιρίες Trip Advisor και Holiday Check για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στο διαδίκτυο, καθώς και με γραφεία Δημοσίων Σχέσεων που ενδιαφέρουν τη Χαλκιδική για τις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας και της Σκανδιναβίας. Επίσης ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων και του ΟΤΠΜΧ κ. Γ. Τάσιος συζήτησε με τουριστικά γραφεία το άνοιγμα του προορισμού Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική με πακέτα πέντε ημερών, καθώς και την οργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (Familiarization trip), ενόψει του ανοίγματος της πτήσης της British Airways από τον Απρίλιο του 2012 για τη Θεσσαλονίκη.
Για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στην παγκόσμια τουριστική αγορά το πρόγραμμα δράσεων του τουριστικού οργανισμού το 2012, ο οποίος έχει προϋπολογισμό 200.000 ευρώ προϊόν των εισφορών των φορέων που συμμετέχουν σε αυτόν, περιλαμβάνει τη συμμετοχή στις κυριότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, του Λονδίνου, του Μιλάνου, της Μόσχας, του Βερολίνου, της Κωνσταντινούπολης, αλλά και πιο εξειδικευμένες διοργανώσεις θεματικού χαρακτήρα, ειδικά στον συνεδριακό τουρισμό, όπως η έκθεση ΙΜΕΧ στη Φρανκφούρτη τον Μάιο του 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.