Amadeus IT Group (Photo credit: Wikipedia) |
Η Amadeus εκτιμά ότι περίπου το 20% των κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων
που πραγματοποιούνται μέσα από το σύστημά της είναι αποτέλεσμα interline
συνεργασιών, αντιπροσωπεύοντας μια μεγάλη ευκαιρία για τις αεροπορικές εταιρείες
να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσα από την πώληση βοηθητικών υπηρεσιών διαμέσου των
συνεργαζόμενων αεροπορικών εταιρειών. Επιπρόσθετα, τα EMD απομακρύνουν την
ανάγκη και χρήση χάρτινων εγγράφων για την πώληση των βοηθητικών υπηρεσιών,
γεγονός που, σύμφωνα με την IATA, θα οδηγήσει τη βιομηχανία στην εξοικονόμηση
0,9 δις δολαρίων ετησίως.
Η επεξεργασία interline EMD μεταξύ της Finnair και της Egypt Air σημαίνει
ότι οι πελάτες και των δύο εταιρειών είναι πλέον σε θέση να αγοράζουν βοηθητικές
υπηρεσίες σε interline πτήσεις, γνωρίζοντας ότι η εταιρεία που τις προσφέρει θα
ενημερωθεί άμεσα για την υπηρεσία που έχει αγοραστεί. Μέχρι πρότινος, ο μόνος
τρόπος για να ενημερωθεί μια εταιρεία για την αγορά μιας βοηθητικής υπηρεσίας,
όπως το επιπλέον βάρος αποσκευών, ήταν μέσα από ένα χάρτινο έγγραφο που δινόταν
στον ταξιδιώτη στο αεροδρόμιο.
Η κα Julia Sattel, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline IT της Amadeus
σχολίασε: “Η έρευνά μας δείχνει ότι οι βοηθητικές υπηρεσίες προσέφεραν περίπου
35 δις δολάρια στις αεροπορικές εταιρείες το 2011, με την συμβολή των βοηθητικών
υπηρεσιών να φτάνει έως και το 20% των συνολικών εσόδων για κάποιες αεροπορικές
εταιρείες. Η διαφορά μεταξύ τη επίτευξης της κερδοφορίας και της επιβάρυνσης από
τη ζημιά για μεγάλο αριθμό αεροπορικών βρίσκεται στην καλά εφαρμοσμένη
στρατηγική βοηθητικών υπηρεσιών. Φυσικά, είμαστε παραπάνω από ευχαριστημένοι που
οι Finnair και Egypt Air θα είναι οι πρώτες αεροπορικές εταιρείες που θα
λανσάρουν το πρώτο interline EMD link.”
Ο κ. Petteri Skaffari, Επικεφαλής του Τμήματος Customer Experience και
Sales Application της Finnair δήλωσε επίσης: “Με την εμπορική μας στρατηγική
έχουμε σαν στόχο να είμαστε πρωτοπόροι, όσον αφορά τις νέες εξελίξεις.
Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι η Amadeus
μας έδωσε την ευκαιρία να είμαστε από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που
χρησιμοποιούν ένα interline EMD. Οι βοηθητικές υπηρεσίες είναι προφανώς πάντα
κρίσιμες για την κερδοφορία μιας αεροπορικής εταιρείας. Για να διατηρήσουμε την
εστίαση μας στην υπεροχή των υπηρεσιών πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όταν πωλούμε
βοηθητικές υπηρεσίες αυτές θα παραδίδονται με τον τρόπο που περιμένει ο πελάτης.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν οι interline συνεργάτες μας, προσφέρουν
υπηρεσίες κάτω από το όνομα της Finnair. Εκεί ακριβώς είναι που τα EMD θα κάνουν
την μεγαλύτερη διαφορά στην εξυπηρέτηση πελατών.”
Ο κ. Yasser EL Ramly, Αντιπρόεδρος Εμπορικού Τμήματος της Egypt Air
σχολίασε: “Είμαστε περήφανοι που είμαστε ανάμεσα στις πρωτοποριακές εταιρείες
που χρησιμοποιούν ένα πραγματικό interline EMD. Πρόκειται για ένα ορόσημο για τη
βιομηχανία και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά, τόσο την Amadeus, όσο και την
Finnair για τη συνεργασία. Οι πελάτες μας θα παρατηρήσουν σίγουρα τη διαφορά,
καθώς η αποτελεσματικότητα και οι καλύτερη εξυπηρέτηση είναι τα πρώτα απτά
οφέλη, ενώ το EMD θα προσφέρει επίσης και εξοικονόμηση χρόνου. Είναι ξεκάθαρο
ότι είμαστε αρκετά μπροστά από την ημερομηνία στόχο της IATA το 2013, για πλήρη
εφαρμογή του EMD σε όλη τη βιομηχανία.”
Μέχρι στιγμής 56 αεροπορικές εταιρείες έχουν συνάψει συμβόλαιο για το EMD
Server της Amadeus για να μπορέσουν να προσφέρουν EMD και να διευκολύνουν την
πώληση βοηθητικών υπηρεσιών. Μέχρι και σήμερα 22 εταιρείες έχουν υιοθετήσει
το EMD Server με αποτέλεσμα την επεξεργασία 4.098.842 EMD κατά το 2011,
ενώ σύμφωνα με την IATA άλλες 47 εταιρείες είναι πλέον συμβατές με το
EMD.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.