Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2010

Η Easyjet «κατέκτησε» το πρωτάθλημα των... καθυστερήσεων

Copyright Tom Collins. easyJet A319 G-EZIA dep...Image via Wikipedia
Θυμάστε τις παλιές και όχι τόσο καλές εποχές που η Ολυμπιακή ήταν συνώνυμη της ταλαιπωρίας, με τους επιβάτες να αγανακτούν για τις πολύωρες καθυστερήσεις ή και ματαιώσεις πτήσεών της;

Τα ίδια ακριβώς -ίσως και χειρότερα- τραβούν τον τελευταίο καιρό οι επιβάτες της Easyjet, της βρετανικής εταιρείας που εισήγαγε την έννοια των αεροπορικών ταξιδιών χαμηλού κόστους στην Ευρώπη και που τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζει σοβαρά εσωτερικά προβλήματα.

Την περασμένη εβδομάδα κάποιες πτήσεις της εταιρείας αναχώρησαν από την Αθήνα με καθυστέρηση άνω της μίας ώρας, γεγονός που θα μπορούσε κανείς να αποδώσει στις κινητοποιήσεις των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας της Γαλλίας, ωστόσο η εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρότατα και σαφώς ευρύτερα προβλήματα. Για τον Ιούνιο που πέρασε, η Easyjet... κατάφερε να εκτελέσει εγκαίρως μόλις το 48% των πτήσεών της από το βασικό της αεροδρόμιο, το Γκάτγουικ του Λονδίνου. Αν θέλετε να έχετε μια εικόνα για συγκρίσεις, τον Απρίλιο το 74% των πτήσεων της Easyjet είχε αναχωρήσει στην ώρα του.

Η κατάσταση έχει φτάσει σε οριακό σημείο, δοκιμάζοντας τις αντοχές ακόμα και του βασικού της μετόχου, του Στ. Χατζηιωάννου. Σε επιστολή του, που δημοσιεύθηκε και στον διαδικτυακό κόμβο της εταιρείας, απειλεί να της αφαιρέσει το δικαίωμα χρήσης του λογότυπου «Easyjet» στην περίπτωση που η διοίκηση της εταιρείας δεν καταφέρει να βελτιώσει τη λειτουργία της εντός των επόμενων 90 ημερών.

Οπως φαίνεται, υπάρχει μια σοβαρή διένεξη, με τις καθυστερήσεις στις πτήσεις να αποτελούν την κορυφή του παγόβουνου. Εδώ και μήνες βρίσκεται σε εξέλιξη μια ιδιότυπη κόντρα μεταξύ της διοίκησης της Easyjet και μετόχων της (περιλαμβανομένου του Στ. Χατζηιωάννου) αναφορικά με τα σχέδια για την επέκταση των δραστηριοτήτων τους. Φυσικά, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, όλο και κάποιος χαίρεται από την αναμπουμπούλα. Η Ryanair, η μεγαλύτερη εταιρεία πτήσεων χαμηλού κόστους και σημαντικότερη ανταγωνίστρια της Easyjet, επιχειρεί να επωφεληθεί από την κατάσταση, αλλά αυτό μάλλον λίγα πράγματα λέει για τους Ελληνες ταξιδιώτες, αφού η εταιρεία μόλις φέτος ξεκίνησε πτήσεις προς τη χώρα μας για Ν. Αγχίαλο (Βόλος), Κω και Ρόδο.

Στην περίπτωση που ένας επιβάτης πέσει θύμα του εμφυλίου της Easyjet, εννοείται πως μπορεί να διεκδικήσει όλα όσα προβλέπονται από τους κανονισμούς της Ε.Ε. Σε αυτούς προβλέπονται η παροχή από την αεροπορική εταιρεία στους ταξιδιώτες βοήθειας, αναψυκτικών και τροφίμων, ακόμα και η καταβολή χρηματικής αποζημίωσης.

ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ enet.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...