Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Η Amadeus παρουσιάζει σημαντικές πρωτοβουλίες παροχής βοηθητικών υπηρεσιών

Corsairfly flight, Liverpool John Lennon AirportImage via Wikipedia

Αθήνα– Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε πρόσφατα μια σειρά πρωτοβουλιών που ανέλαβε ως μέρος της δέσμευσής της για την προσφορά μια ολοκληρωμένης λύσης διαχείρισης βοηθητικών υπηρεσιών, που θα δώσει στις αεροπορικές εταιρείες την δυνατότητα να αυξήσουν τα έσοδα τους και να παρέχουν απαράμιλλο επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών τους.  

Η Corsairfly ξεκίνησε πιλοτικά την εφαρμογή του Amadeus Ancillary Services, το οποίο θα επιτρέψει στην αεροπορική εταιρεία να πουλά βοηθητικές υπηρεσίες από την ιστοσελίδα της και μέσω ταξιδιωτικών γραφείων. Επιπλέον, η Amadeus ενοποίησε από την 1η Ιουνίου το Electronic MiscellaneousDocument Server (EMD Server) για την Finnair. Χάρη στην συγκεκριμένη λύση η εταιρεία θα μπορέσει να εκδίδει, να διαχειρίζεται και να διανέμει σχετιζόμενα και ανεξάρτητα EMD έγγραφα, τα καθιερωμένα έγγραφα της βιομηχανίας, τα οποία παίζουν καθοριστικό ρόλο για τις αποτελεσματική πώληση και διαχείριση βοηθητικών υπηρεσιών.

Το Amadeus Ancillary Services επιτρέπει στην Corsairfly να προσφέρει στους επιβάτες της την επιλογή να προκρατήσουν επιπλέον βάρος αποσκευών έτσι ώστε να είναι σε θέση, για παράδειγμα, να πακετάρουν όλα τα απαραίτητα για οικογενειακές διακοπές μακριάς διάρκειας. Η Corsairfly καταχωρεί τις τιμές για αυτές τις υπηρεσίες μέσω του ATPCo, το οποίο προμηθεύει με δεδομένα όλες τις κύριες μηχανές τιμολόγησης που κρατούν και εκδίδουν αεροπορικά εισιτήρια. 


Η Amadeus έχει αναπτύξει έναν μοναδικό γραφικό κατάλογο για να επιτρέψει στα ταξιδιωτικά γραφεία να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες. Αυτός ο κατάλογος υπολογίζει αυτόματα την συνολική τιμή όλων των επιλεγμένων υπηρεσιών και ενεργοποιεί την κράτηση με το πάτημα ενός κουμπιού, επιτρέποντας στα ταξιδιωτικά γραφεία να πωλούν βοηθητικές υπηρεσίες γρήγορα και αποτελεσματικά.

“Ο κύριος παράγοντας που καθοδηγεί την εφαρμογή των βοηθητικών υπηρεσιών στην Corsairfly είναι φυσικά τα έσοδα, αλλά επίσης και η ικανότητα να προσφέρει και να επικοινωνεί τα οφέλη με τέτοιο τρόπο ώστε να αναγνωρίζονται από τους πελάτες ως προστιθέμενη αξία,” δήλωσε ο κ. Damien Paries, Διευθυντής Διαχείρισης Χωρητικότητας της Corsairfly. “Στην περίπτωση των αποσκευών, βλέπουμε ότι αυτή η νέα κατάσταση είναι συμφέρουσα. Η διαχείριση των αποσκευών κατά τη διαδικασία κρατήσεων βελτιώνει την εμπειρία του ταξιδιού για τους επιβάτες και απαλλάσσει το προσωπικό στα αεροδρόμια από την διαχείρισή τους.”

Μία ακόμη μεγάλη πρωτοβουλία για την υποστήριξη της αεροπορικής βιομηχανίας στην διαχείριση των πωλήσεων βοηθητικών υπηρεσιών αποτελεί η εφαρμογή μιας ενοποιημένης λύσης EMD της Amadeus σε συνεργασία με την FinnairTo Electronic Miscellaneous Documents (EMD) επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες και τα ταξιδιωτικά γραφεία να πωλούν και να παρακολουθούν τη χρήση όλων των χρεώσεων για βοηθητικές υπηρεσίες, είτε αυτές συνδέονται με την πτήση, όπως οι επιπλέον αποσκευές και η θέση, είτε μοναδικές χρεώσεις όπως η πρόσβαση στους αεροπορικούς χώρους αναμονής και η χρέωση επανέκδοσης εισιτηρίου.

Ο Amadeus EMD server θα είναι πλήρως ενοποιημένος με τη λύση Amadeus Altéa Customer Management και πλήρως συμβατός με συστήματα κρατήσεων τρίτων μερών, inventory και διαχείρισης ελέγχου για να επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να διαχειρίζονται τις πωλήσεις και την προσφορά βοηθητικών υπηρεσιών καθ’όλη την διάρκεια του κύκλου ταξιδιού του πελάτη, από τις κρατήσεις και το check-in μέχρι και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση.  

Η Amadeus θα εμπλουτίσει περαιτέρω την δυνατότητα του EMD να διατίθεται και από τα συνεργαζόμενα με την Amadeus ταξιδιωτικά γραφεία τον Σεπτέμβριο του 2010 και θα ξεκινήσει την πιλοτική εφαρμογή σε ταξιδιωτικά γραφεία στην Φινλανδική αγορά με την Finnair αργότερα στο έτος.  

Ο κ. Philippe Chereque, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus σχολίασε σχετικά: “Αυτές οι πιλοτικές εφαρμογές αντιπροσωπεύουν τα κύρια ορόσημα της παρουσίασης της λύσης που θα δώσει στις αεροπορικές εταιρείες την ευκαιρία να προσφέρουν αξία άνευ προηγούμενου στους πελάτες, ενώ θα επιτρέψει στα ταξιδιωτικά γραφεία να αναζητούν, να κλείνουν και να διαχειρίζονται βοηθητικές υπηρεσίες γρήγορα και αποδοτικά.

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...