Image via WikipediaΗ Korean Air, ο εθνικός αερομεταφορέας της Νότιας Κορέας και η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν πρόσφατα τη συνεργασία τους για την ενδυνάμωση του μέλλοντος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Κορέας. Η Korean Air θα αλλάξει ριζικά το σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών της με τη μετάβασή της στην πλήρη έκδοση της σουίτας Altéa Customer Management Solution της Amadeus.
Επιπλέον, η θυγατρική της Korean Air, TOPAS, που έχει τον ρόλο του κορυφαίου παρόχου συστημάτων ταξιδιωτικών πληροφοριών, έχει επιλέξει την Amadeus ως την νέα, εξελιγμένη πλατφόρμα κρατήσεων για ταξιδιωτικά γραφεία.
Οι δύο εταιρείες είναι κοινοί μέτοχοι στην TOPAS, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που η τεχνολογία της Amadeus θα χρησιμοποιηθεί ευρέως στην Κορεάτικη ταξιδιωτική αγορά. Αυτή η συνεργασία θα φέρει την τεχνογνωσία και την ηγετική θέση της Amadeus στην περιοχή σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
Εκπρόσωπος της Korean Air σχολίασε: “Η Korean Air και η Amadeus διατηρούν μια μακρόχρονη σχέση. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η σχέση θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε να προσφέρουμε άψογη εξυπηρέτηση για τους επιβάτες μας, καθώς επίσης και να ευθυγραμμιστούμε περισσότερο με τους συνεργάτες μας στην παγκόσμια συμμαχία της Skyteam. Αναμένουμε ακόμη πιο απρόσκοπτες διαδικασίες κρατήσεων, μείωση στον χρόνο του check-in, παρουσίαση νέων τεχνολογικών επιλογών και περισσότερο προσωποποιημένες υπηρεσίες πτήσεων για τους πελάτες της Korean Air.”
“Αυτή η μετάβαση βρίσκεται σε αρμονία με τις προηγούμενες επενδύσεις της εταιρείας, όπως η εισαγωγή αεροσκαφών τελευταίας τεχνολογίας και η εδραίωση συστημάτων enterprise resource planning, με σκοπό να γίνουμε μια κορυφαία διεθνή αεροπορική εταιρεία. Με την τεχνολογία αιχμής της Amadeus, η Korean Air θα εξυψώσει τις premium υπηρεσίες της στα πιο υψηλά standards,” δήλωσε η εταιρεία.
Τη λύση Altéa Customer Management έχουν επιλέξει 110 από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο όπως οι Air France/KLM, Cathay Pacific, Lufthansa, British Airways και Qantas. Με την ολοκλήρωση της μετάβασης, η πλατφόρμα Altea θα τοποθετηθεί σε όλα τα γραφεία και τα αεροδρόμια που δραστηριοποιείται η Korean Air σε όλο τον κόσμο και θα διαχειριστεί όλες τις διαδικασίες επιβατών της αεροπορικής εταιρείας, μεταξύ των οποίων και τις διαδικασίες κρατήσεων, inventory και ελέγχου αναχωρήσεων.
Ο κ. Park MooHwa, Διευθύνων Σύμβουλος της TOPAS, δήλωσε: “Ανυπομονούμε να εφαρμόσουμε το νέο εξελιγμένο τεχνολογικά σύστημα κρατήσεών, που έχει τη βάση του στην πλατφόρμα Amadeus Selling και έχει διαμορφωθεί ειδικά για την Κορεάτικη αγορά, το οποίο αναμένεται να αυξήσει την αποτελεσματικότητα για τα ταξιδιωτικά γραφεία, ενώ παράλληλα θα τους προσφέρει νέες επιλογές περιεχομένου και συνεπώς περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.”
H πλατφόρμα Amadeus Selling είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή στους επαγγελματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με περίπου 90.000 ταξιδιωτικά γραφεία-σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο. Το σύστημα προσφέρει περιεχόμενο για περισσότερες από 440 αεροπορικές εταιρείες, πάνω από 90.000 ξενοδοχεία και άλλους ταξιδιωτικούς παρόχους όπως κρουαζιέρες, τρένα, ασφάλιση και ενοικίαση αυτοκινήτων.
Η Amadeus και η TOPAS θα επενδύσουν στην εξατομίκευση της τεχνολογίας τους, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες της Κορεάτικης αγοράς και να δημιουργήσουν ένα σύστημα που συνδυάζει τις καλύτερες διαδικασίες από το υπάρχον σύστημα, με την ενισχυμένη λειτουργικότητα και το περιεχόμενο του Amadeus Selling Platform.
Σύμφωνα με τον κ. Philippe Chérèque, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, η εταιρεία είναι πολύ ικανοποιημένη με την επέκταση της συνεργασίας της με την Korean Air και την TOPAS.
“Η Amadeus έχει συνεργαστεί στενά με την Korean Air για σειρά ετών, για την πώληση του περιεχομένου της μέσω του συστήματος GDS, σε όλο τον κόσμο, ενώ είμαστε συνεργάτες με την TOPAS για περισσότερα από 12 χρόνια. Σήμερα, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μπορέσουμε να δώσουμε σε αυτή τη συνεργασία, και στην ηγετική μας θέση στην περιοχή, μια νέα ώθηση για να φτάσει σε ένα νέο επίπεδο, προσφέροντας την τεχνολογική μας τεχνογνωσία για την διαχείριση των διαδικασιών επιβατών της Korean Air, καθώς επίσης και την πλατφόρμα GDS για την επεξεργασία όλων των κρατήσεων της TOPAS. Η μετάβαση της TOPAS στο σύστημα GDS της Amadeus θα σημαίνει ότι η Amadeus θα χειρίζεται περισσότερο από το 50% όλων των κρατήσεων στην Κορέα, επιτρέποντας στην εταιρεία να συνεργάζεται με την πλειοψηφία των ταξιδιωτικών γραφείων στην Κορέα,” δήλωσε ο κ. Chereque.
Και συνέχισε λέγοντας ότι “Η Amadeus είναι χαρούμενη με την επιλογή της από την Korean Air, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ασίας και είμαστε περήφανοι που γίναμε πλέον βασικοί παίκτες στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κορέας.”
Επιπλέον, η θυγατρική της Korean Air, TOPAS, που έχει τον ρόλο του κορυφαίου παρόχου συστημάτων ταξιδιωτικών πληροφοριών, έχει επιλέξει την Amadeus ως την νέα, εξελιγμένη πλατφόρμα κρατήσεων για ταξιδιωτικά γραφεία.
Οι δύο εταιρείες είναι κοινοί μέτοχοι στην TOPAS, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που η τεχνολογία της Amadeus θα χρησιμοποιηθεί ευρέως στην Κορεάτικη ταξιδιωτική αγορά. Αυτή η συνεργασία θα φέρει την τεχνογνωσία και την ηγετική θέση της Amadeus στην περιοχή σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
Εκπρόσωπος της Korean Air σχολίασε: “Η Korean Air και η Amadeus διατηρούν μια μακρόχρονη σχέση. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η σχέση θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε να προσφέρουμε άψογη εξυπηρέτηση για τους επιβάτες μας, καθώς επίσης και να ευθυγραμμιστούμε περισσότερο με τους συνεργάτες μας στην παγκόσμια συμμαχία της Skyteam. Αναμένουμε ακόμη πιο απρόσκοπτες διαδικασίες κρατήσεων, μείωση στον χρόνο του check-in, παρουσίαση νέων τεχνολογικών επιλογών και περισσότερο προσωποποιημένες υπηρεσίες πτήσεων για τους πελάτες της Korean Air.”
“Αυτή η μετάβαση βρίσκεται σε αρμονία με τις προηγούμενες επενδύσεις της εταιρείας, όπως η εισαγωγή αεροσκαφών τελευταίας τεχνολογίας και η εδραίωση συστημάτων enterprise resource planning, με σκοπό να γίνουμε μια κορυφαία διεθνή αεροπορική εταιρεία. Με την τεχνολογία αιχμής της Amadeus, η Korean Air θα εξυψώσει τις premium υπηρεσίες της στα πιο υψηλά standards,” δήλωσε η εταιρεία.
Τη λύση Altéa Customer Management έχουν επιλέξει 110 από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο όπως οι Air France/KLM, Cathay Pacific, Lufthansa, British Airways και Qantas. Με την ολοκλήρωση της μετάβασης, η πλατφόρμα Altea θα τοποθετηθεί σε όλα τα γραφεία και τα αεροδρόμια που δραστηριοποιείται η Korean Air σε όλο τον κόσμο και θα διαχειριστεί όλες τις διαδικασίες επιβατών της αεροπορικής εταιρείας, μεταξύ των οποίων και τις διαδικασίες κρατήσεων, inventory και ελέγχου αναχωρήσεων.
Ο κ. Park MooHwa, Διευθύνων Σύμβουλος της TOPAS, δήλωσε: “Ανυπομονούμε να εφαρμόσουμε το νέο εξελιγμένο τεχνολογικά σύστημα κρατήσεών, που έχει τη βάση του στην πλατφόρμα Amadeus Selling και έχει διαμορφωθεί ειδικά για την Κορεάτικη αγορά, το οποίο αναμένεται να αυξήσει την αποτελεσματικότητα για τα ταξιδιωτικά γραφεία, ενώ παράλληλα θα τους προσφέρει νέες επιλογές περιεχομένου και συνεπώς περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.”
H πλατφόρμα Amadeus Selling είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή στους επαγγελματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με περίπου 90.000 ταξιδιωτικά γραφεία-σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο. Το σύστημα προσφέρει περιεχόμενο για περισσότερες από 440 αεροπορικές εταιρείες, πάνω από 90.000 ξενοδοχεία και άλλους ταξιδιωτικούς παρόχους όπως κρουαζιέρες, τρένα, ασφάλιση και ενοικίαση αυτοκινήτων.
Η Amadeus και η TOPAS θα επενδύσουν στην εξατομίκευση της τεχνολογίας τους, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες της Κορεάτικης αγοράς και να δημιουργήσουν ένα σύστημα που συνδυάζει τις καλύτερες διαδικασίες από το υπάρχον σύστημα, με την ενισχυμένη λειτουργικότητα και το περιεχόμενο του Amadeus Selling Platform.
Σύμφωνα με τον κ. Philippe Chérèque, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, η εταιρεία είναι πολύ ικανοποιημένη με την επέκταση της συνεργασίας της με την Korean Air και την TOPAS.
“Η Amadeus έχει συνεργαστεί στενά με την Korean Air για σειρά ετών, για την πώληση του περιεχομένου της μέσω του συστήματος GDS, σε όλο τον κόσμο, ενώ είμαστε συνεργάτες με την TOPAS για περισσότερα από 12 χρόνια. Σήμερα, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μπορέσουμε να δώσουμε σε αυτή τη συνεργασία, και στην ηγετική μας θέση στην περιοχή, μια νέα ώθηση για να φτάσει σε ένα νέο επίπεδο, προσφέροντας την τεχνολογική μας τεχνογνωσία για την διαχείριση των διαδικασιών επιβατών της Korean Air, καθώς επίσης και την πλατφόρμα GDS για την επεξεργασία όλων των κρατήσεων της TOPAS. Η μετάβαση της TOPAS στο σύστημα GDS της Amadeus θα σημαίνει ότι η Amadeus θα χειρίζεται περισσότερο από το 50% όλων των κρατήσεων στην Κορέα, επιτρέποντας στην εταιρεία να συνεργάζεται με την πλειοψηφία των ταξιδιωτικών γραφείων στην Κορέα,” δήλωσε ο κ. Chereque.
Και συνέχισε λέγοντας ότι “Η Amadeus είναι χαρούμενη με την επιλογή της από την Korean Air, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ασίας και είμαστε περήφανοι που γίναμε πλέον βασικοί παίκτες στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κορέας.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.