Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ: Δικαιώματα και υποχρεώσεις των καταναλωτών για ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια

Εν όψει της Τουριστικής περιόδου, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ), εφιστά την προσοχή των καταναλωτών που θα  επιλέξουν... για τις διακοπές τους, να διαμείνουν σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενα διαμερίσματα , παραθέτοντας τις συμβουλές της:

Α.- ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
1)Προσέχουμε οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, να έχουν αναρτήσει σε εμφανές σημείο, το ειδικό σήμα του ΕΟΤ
πράγμα που μας παρέχει ασφάλεια
2)Όταν κάνουμε κράτηση μέσω ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, στο διαδίκτυο, προσέχουμε στο πλάνο που περιγράφονται οι παροχές, να αναφέρεται και η τιμή
χρέωσης ανά ημέρα παραμονής.
.3)Όταν κάνουμε την κράτησή μας, πρέπει να γνωρίζουμε, με λεπτομέρειες, ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνονται, στην τιμή, που μας ενημερώνει ,η
ξενοδοχειακή επιχείρηση. Θα πρέπει να επιβεβαιωνόμαστε εάν το πρωινό, η χρήση ίντερνετ και διάφορες άλλες υπηρεσίες, μας χρεώνονται, χωριστά, επιπλέον της

τιμής, που μας αναφέρει ο ξενοδόχος, διότι μπορεί να βρεθούμε προ εκπλήξεως!! Μπορεί κάποιες επιχειρήσεις να διαφημίζουν "προσφορά "
οικονομικά ελκυστική ,αλλά να διαθέτουν ξεχωριστά τις παροχές και έτσι ουσίας να μη υπάρχει καμία "προσφορά"
4)Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η ημέρα της άφιξή μας χρεώνεται ολόκληρη ανεξάρτητα αν έχουμε φθάσει αργά.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...