Image via WikipediaΗ Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, έχει σπάσει το φράγμα των 100.000 ξενοδοχείων με την ενσωμάτωση του περιεχομένου της Destination of the World στο σύστημά της. Αυτή η κίνηση επιβεβαιώνει την θέση της Amadeus στην αγορά ως το σύστημα διανομής με το πιο ολοκληρωμένο, πλήρως ενοποιημένο, μοναδικό ξενοδοχειακό περιεχόμενο.
Η συμφωνία με την Destinations of the World (DOTW), μια κορυφαία παγκόσμια εταιρεία πώλησης ταξιδιωτικών υπηρεσιών, βρίσκει την Amadeus να ενοποιεί ξενοδοχειακό περιεχόμενο για το οποίο τα ταξιδιωτικά γραφεία θα εκδίδουν προπληρωμένα voucher στους ταξιδιώτες για την διαμονή τους. Η πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο δίνει στα ταξιδιωτικά γραφεία μεγαλύτερο εύρος και βάθος επιλογών να αυξήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των ταμειακών ροών, καθώς επίσης και την εξυπηρέτηση που προσφέρουν.
Αυτή η συμφωνία είναι μέρος της δέσμευσης της Amadeus να προσφέρει την μεγαλύτερη ποικιλία ξενοδοχείων και τιμών, που εκτείνονται από μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων έως μικρά ανεξάρτητα boutique ξενοδοχεία, ώστε να συνεχίζει να προσφέρει μια εξ’ολοκλήρου “one stop-shop” λύση.
Το Amadeus Selling Platform είναι η λύση της εταιρείας για τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιείται σε πάνω από 90.000 σημεία σε όλο τον κόσμο. Με προηγμένα επίπεδα ενσωμάτωσης PNR, η πώληση υπηρεσιών του Destinations of the World από τους χρήστες θα είναι ακόμη πιο εύκολη, καθώς θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το ίδιο, οικείο περιβάλλον GDS για να αναζητήσουν και να προκρατήσουν το ξενοδοχειακό περιεχόμενο. Η επεξεργασία ολόκληρου του δρομολογίου του ταξιδιού μπορεί να γίνει από το σύστημα της Amadeus.
Σχολιάζοντας τη συνεργασία των δύο εταιρειών, ο κ. Keith Fernandez, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Destinations of the World, δήλωσε: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που έχουμε την ευκαιρία να επεκτείνουμε το εύρος του ξενοδοχειακού μας περιεχομένου σε 90.000 σημεία πώλησης της Amadeus σε όλο τον κόσμο. Σήμερα διαθέτουμε περίπου 18.000 σημεία μέσω της Amadeus και σκοπεύουμε να αυξήσουμε αυτό το νούμερο κατά πέντε φορές μέχρι το τέλος του χρόνου. Θέλουμε να επικεντρωθούμε στην εξυπηρέτηση των πελατών της Amadeus με μια ολοκληρωμένη σειρά ανταγωνιστικών προϊόντων, που υποστηρίζονται από μια απρόσκοπτα ενοποιημένη διαδικασία κρατήσεων και αν μη τι άλλο στην εξυπηρέτηση της κάλυψης της ανάγκης για προπληρωμένες υπηρεσίες.”
Ο κ. Hugo Ehrnreich, Επικεφαλής του Τμήματος Διανομής Ξενοδοχείων της Amadeus δήλωσε: “Είμαστε ευχαριστημένοι που πετύχαμε μια τόσο σημαντική συνεργασία με την Destinations of the World και θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την αποστολή μας να αυξήσουμε την κερδοφορία των πελατών μας και να δώσουμε μεγαλύτερη αξία στους πελάτες τους. Με πλήρη “live” ενσωμάτωση στις υπηρεσίες end-to-end του συστήματος GDS, αυτό το πολύτιμο, νέο ξενοδοχειακό περιεχόμενο θα προσφέρει απαράμιλλα επίπεδα παραγωγικότητας και επιλογές σε ξενοδοχεία, τιμές και μεθόδους πληρωμής. Και αυτή είναι μόνο η αρχή...”
Η συμφωνία με την Destinations of the World (DOTW), μια κορυφαία παγκόσμια εταιρεία πώλησης ταξιδιωτικών υπηρεσιών, βρίσκει την Amadeus να ενοποιεί ξενοδοχειακό περιεχόμενο για το οποίο τα ταξιδιωτικά γραφεία θα εκδίδουν προπληρωμένα voucher στους ταξιδιώτες για την διαμονή τους. Η πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο δίνει στα ταξιδιωτικά γραφεία μεγαλύτερο εύρος και βάθος επιλογών να αυξήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των ταμειακών ροών, καθώς επίσης και την εξυπηρέτηση που προσφέρουν.
Αυτή η συμφωνία είναι μέρος της δέσμευσης της Amadeus να προσφέρει την μεγαλύτερη ποικιλία ξενοδοχείων και τιμών, που εκτείνονται από μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων έως μικρά ανεξάρτητα boutique ξενοδοχεία, ώστε να συνεχίζει να προσφέρει μια εξ’ολοκλήρου “one stop-shop” λύση.
Το Amadeus Selling Platform είναι η λύση της εταιρείας για τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιείται σε πάνω από 90.000 σημεία σε όλο τον κόσμο. Με προηγμένα επίπεδα ενσωμάτωσης PNR, η πώληση υπηρεσιών του Destinations of the World από τους χρήστες θα είναι ακόμη πιο εύκολη, καθώς θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το ίδιο, οικείο περιβάλλον GDS για να αναζητήσουν και να προκρατήσουν το ξενοδοχειακό περιεχόμενο. Η επεξεργασία ολόκληρου του δρομολογίου του ταξιδιού μπορεί να γίνει από το σύστημα της Amadeus.
Σχολιάζοντας τη συνεργασία των δύο εταιρειών, ο κ. Keith Fernandez, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Destinations of the World, δήλωσε: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που έχουμε την ευκαιρία να επεκτείνουμε το εύρος του ξενοδοχειακού μας περιεχομένου σε 90.000 σημεία πώλησης της Amadeus σε όλο τον κόσμο. Σήμερα διαθέτουμε περίπου 18.000 σημεία μέσω της Amadeus και σκοπεύουμε να αυξήσουμε αυτό το νούμερο κατά πέντε φορές μέχρι το τέλος του χρόνου. Θέλουμε να επικεντρωθούμε στην εξυπηρέτηση των πελατών της Amadeus με μια ολοκληρωμένη σειρά ανταγωνιστικών προϊόντων, που υποστηρίζονται από μια απρόσκοπτα ενοποιημένη διαδικασία κρατήσεων και αν μη τι άλλο στην εξυπηρέτηση της κάλυψης της ανάγκης για προπληρωμένες υπηρεσίες.”
Ο κ. Hugo Ehrnreich, Επικεφαλής του Τμήματος Διανομής Ξενοδοχείων της Amadeus δήλωσε: “Είμαστε ευχαριστημένοι που πετύχαμε μια τόσο σημαντική συνεργασία με την Destinations of the World και θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την αποστολή μας να αυξήσουμε την κερδοφορία των πελατών μας και να δώσουμε μεγαλύτερη αξία στους πελάτες τους. Με πλήρη “live” ενσωμάτωση στις υπηρεσίες end-to-end του συστήματος GDS, αυτό το πολύτιμο, νέο ξενοδοχειακό περιεχόμενο θα προσφέρει απαράμιλλα επίπεδα παραγωγικότητας και επιλογές σε ξενοδοχεία, τιμές και μεθόδους πληρωμής. Και αυτή είναι μόνο η αρχή...”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.