ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Με στοχευμένες ενέργειες επιχειρεί ο Δήμος Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής στις γερμανόφωνες αγορές. Συγκεκριμένα, αναγνωρίζοντας την σημασία του τουρισμού της τρίτης ηλικίας ο Δήμος συμμετείχε στην έκθεση “Senioren Messe” με την καθοδήγηση του Loutraki Tourism Organization, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Λουτρακίου και την ενεργό υποστήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Αυστρίας.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη για 16η συνεχομένη φορά, την περίοδο 14 -17 Νοεμβρίου 2012, συγκεντρώνοντας ένα μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, το 2011 η καθιερωμένη έκθεση συγκέντρωσε πάνω από 80.000 άτομα σε χώρο 16.000 τετραγωνικών μέτρων με περίπου 400 εκθέτες.
Εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ, ο Δήμος με τη φυσική παρουσία επαγγελματιών της περιοχής και εκπροσώπων των τοπικών φορέων είχε τη δυνατότητα ουσιαστικών και προγραμματισμένων επαφών με πληθώρα εν δυνάμει ταξιδιωτών και τουριστικών πρακτόρων.
Η εκθεσιακή παρουσία συμπληρώθηκε κατάλληλα με την παρουσίαση του προορισμού σε δείπνο εργασίας με έγκριτους δημοσιογράφους, εξειδικευμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες και εκπροσώπους σωματείων συνταξιούχων με τους οποίους δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για μελλοντική συνεργασία.
«Το Λουτράκι διαθέτει τις πρώτες ύλες ώστε να ανταποκριθεί στις εξειδικευμένες ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Με ειδικές δράσεις που θα συνεχιστούν και στο μέλλον επιχειρούμε στρατηγικές συμμαχίες και προσεγγίζουμε επικερδή τμήματα της αγοράς όπως η τρίτη ηλικία» επισημαίνει ο κ. Γιάννης Κακούρος, Αντιδήμαρχος Τουρισμού.
Ταυτόχρονα με την οργανωμένη συμμετοχή στην έκθεση “Senioren Messe” πραγματοποιήθηκε στο Λουτράκι η επίσκεψη των δημοσιογράφων Gabriela Beck και Stefan Rambow που αρθρογραφούν στα πλέον αξιόπιστα ΜΜΕ της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Αυστρίας όπως οι εφημερίδες Abendzeitung München με κυκλοφορία 1.480.000 φύλλα, Stuttgarter Nachrichten με κυκλοφορία 425.000 φύλλων, Die Presse“ με κυκλοφορία 100.000 φύλλων και το κορυφαίο περιοδικό “Auto und Reise”. Οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται στην ευρύτερη στρατηγική προβολής που υλοποιεί ο Δήμος σε συνεργασία με τον LTO και την συμβολή εξειδικευμένης εταιρίας τουριστικού μάρκετινγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.