Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Στοχευμένη καμπάνια ΕΟΤ: Στόχος οι τουρίστες της τελευταίας στιγμής

Στοχευμένη καμπάνια, με βασικό όχημα τα συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων και βασική δεξαμενή τουριστών αυτούς που αποφασίζουν την τελευταία στιγμή για τις διακοπές τους σχεδιάζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Στόχος είναι και οι τουρίστες που είχαν επιλέξει την Τουρκία ή και την Αίγυπτο αλλά προβληματίζονται από τις ταραχές.

Σύμφωνα με το tourism lobby, η καμπάνια θα ξεκινήσει πολύ σύντομα. H υλοποίηση των διαφημιστικών ενεργειών αυτό το διάστημα, θα μπορούσε να ευνοήσει και ελληνικούς προορισμούς που έχουν ακόμα περιθώρια απορρόφησης ζήτησης, σε καλές τιμές. Αν ισχύσει και μπορεί να διασφαλιστεί αυτό, τότε θα επιτευχθεί μία καλύτερη κατανομή της φετινής αυξημένης ζήτησης.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κατανομή του σχετικού κονδυλίου θα γίνει ως εξής: Tripadvisor 200.000 ευρώ, lastminute 240.000 ευρώ, Expedia 150.000 ευρώ, ενώ θα περιληφθούν και τα συστήματα επικοινωνίας MSN και Skype, με 60.000 Ευρώ.

Παράλληλα, εγκρίθηκε και ένα ποσό 72.500 ευρώ ειδικά για προβολή μέσω Γαλλικών tour operators όπως οι Look Voyages και TUI France.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...