Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

«Στοχευμένη» η διαφημιστική εκστρατεία για τη νέα τουριστική σεζόν

Από το Νοέμβριο θα ξεκινήσει η διαφημιστική εκστρατεία για την τουριστική σεζόν του 2011, ανακοίνωσε ο Παύλος Γερουλάνος, μιλώντας στο συνέδριο των επαγγελματιών του κλάδου. Δήλωσε ότι αλλάζει από φέτος ο τρόπος με τον οποίο η Ελλάδα θα προσεγγίζει τις τουριστικές αγορές του εξωτερικού.

Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού ανέφερε ότι κάθε αγορά θα προσεγγίζεται ξεχωριστά, με εξειδικευμένα μηνύματα, εξειδικευμένα μέσα και εξειδικευμένους συνεργάτες όπως tour operators και δημοσιογράφους. Πρόσθεσε ότι σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια θα παίξει το διαδίκτυο και τα social media.

Εν τω μεταξύ, ο Παύλος Γερουλάνος και ο αντιπρόεδρος της Εθνικής Αρχής Τουρισμού της Κίνας υπέγραψαν πρωτόκολλο συνεργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...