Image via WikipediaΗ μετάβαση θα επιτρέψει στην Air France-KLM να ενοποιήσει περαιτέρω τις λειτουργικές της διαδικασίες με την μεταφορά από το παραδοσιακό της σύστημα στην πρωτοποριακή λύση inventory της Amadeus
Η Air France και KLM Royal Dutch Airlines, ένας από τους μεγαλύτερους αεροπορικούς Ομίλους που εξυπηρετεί περισσότερους από 71 εκ. επιβάτες ετησίως και η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν πρόσφατα την επιτυχημένη μετάβαση του Ομίλου στη λύση Altea Inventory της Amadeus.
Η μετάβαση έρχεται με την αντικατάσταση των παραδοσιακών συστημάτων που χρησιμοποιούσαν οι δύο αεροπορικές εταιρείες τα τελευταία σαράντα χρόνια και σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα στην πρωτοβουλία του Ομίλου να εκσυγχρονίσει και να ενοποιήσει το Σύστημα Εξυπηρέτησης Επιβατών του.
Tο Altea Inventory, όντας πλήρως ενοποιημένο με τη λύση Altea Reservation, το κοινό σύστημα κρατήσεων του Ομίλου, επιτρέπει στην AirFrance-KLM να επωφελείται από μοναδικές δυνατότητες όπως η διαθεσιμότητα θέσης σε πραγματικό χρόνο συμπεριλαμβανομένου και των onlineδιανομέων σε όλα τα άμεσα και έμμεσα κανάλια καθώς και το πλεονέκτημα από τη χρήση των πιο εξελιγμένων τεχνικών διαχείρισης εσόδων.
“Αυτή η επιτυχημένη μετάβαση αποτελεί ένα στρατηγικό βήμα προς τη μεταμόρφωση των τεχνολογικών μας συστημάτων και την επίτευξη των συνεργιών της Air France-KLM” δήλωσε ο κ. Bruno Matheu, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Τμήματος Marketing, Διαχείρισης Εσόδων και Δικτύου της Air France-KLM. “Χάρη στη ευελιξία του Altea Inventory, ο Όμιλος Air France-KLM έχει την δυνατότητα της μετάβασης σε μια πλατφόρμα που υποστηρίζει τις προηγμένες ανάγκες δύο μεγάλων αεροπορικών εταιρειών, σε συνδυασμό με τις καλύτερες πρακτικές τους.”
“Οι δυνατότητες του Altea Inventory παίζουν πρωταρχικό ρόλο για τη δημιουργία ενός νέας γενιάς, κοινού συστήματος διαχείρισης εσόδων για τις AirFrance και KLM που θα επιτρέψει την βελτιστοποίηση του δικτύου μας,” προσέθεσε ο κ. Pieter Bootsma, Ανώτατος Αντιπρόεδρος του Τμήματος Διαχείρισης Εσόδων της Air France-KLM.
Το συγκεκριμένο έργο αποτέλεσε μια πολύχρονη σημαντική πρωτοβουλία που προσέφερε σημαντικές βελτιώσεις στην πλατφόρμα της Amadeus, όπως o έλεγχος πτώσης της διαθεσιμότητας, η πλήρης υποστήριξη των πληροφοριών του ταξιδιού, καθώς επίσης και η βελτιωμένη αυτόματη επαναπροσαρμογή πτήσης και η διαχείριση προγράμματος. Με σχεδόν δύο εκατομμύρια πτήσεις να εμπλέκονται στη διαδικασία και με περισσότερα από 50 συστήματα να επηρεάζονται, η επιτυχής έκβαση της μετάβασης ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Πράγματι χρειάστηκαν δύο διακοπές του συστήματος σε μόλις δύο εβδομάδες, κατά τις οποίες η Air France και οι συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες Regional, Brit Air, City Jet, VLM και CCM και ηKLM και οι Kenya Airways και Martinair μεταφέρθηκαν στην πλατφόρμα της Amadeus.
“Σε ένα έργο αυτού του μεγέθους, η συνεργασία μεταξύ των Air France, KLM και της Amadeus ήταν καθοριστική για την απρόσκοπτη εκτέλεσή του και την ομαλή λειτουργία της νέας πλατφόρμας” δήλωσε ο κ. Philippe Chéreque, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus. “Είμαστε περήφανοι που είμαστε σε θέση να παρέχουμε την απαραίτητη τεχνολογία και την τεχνογνωσία για να εξυπηρετήσουμε την συνδυασμένη περιπλοκότητα τόσο μεγάλων αεροπορικών εταιρειών σε συνθήκες πραγματικής συνεργασίας. Η συνεργασία με τις Air France και KLM ήταν σίγουρα μια πολύτιμη εμπειρία που μας ώθησε να παραμείνουμε στο προσκήνιο της καινοτομίας και μας επέτρεψε να ενοποιήσουμε νέα, ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά στην σουίτα Altea”.
Η Air France-KLM θα ολοκληρώσει την υιοθέτηση της σουίτας Altea τα επόμενα χρόνια με την επερχόμενη ενοποίηση των συστημάτων έκδοσης εισιτηρίων και ελέγχου αναχωρήσεων, με σκοπό την περαιτέρω ενοποίηση των λειτουργικών διαδικασιών των δύο αεροπορικών εταιρειών, καθώς επίσης και την παροχή ενός μακρόχρονου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.