Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Εκτός κρουαζιέρας η Ελλάδα;

Εκτός της παγκόσμιας αγοράς κρουαζιέρας κινδυνεύει να μείνει η Ελλάδα, όπως τονίζει η εφημερίδα Καθημερινή.

Αιτία, ο τρόπος και η βραδύτητα με την οποία υλοποιεί η κυβέρνηση την άρση του καμποτάζ για τα κρουαζιερόπλοια με μη κοινοτική σημαία.

Ήδη η περίοδος έως το 2012 θεωρείται χαμένη, αφού οι μεγάλες εταιρείες προγραμματίζουν τα δρομολόγιά τους δυο χρόνια προτού τα εκτελέσουν.

Μάλιστα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εφημερίδα, η κατάσταση δεν είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει το 2013 «γιατί η διεθνής αγορά κρουαζιέρας αντιμετώπισε εξαρχής αδιάφορα το περιεχόμενο του νόμου περί άρσης α λα… ελληνικά του καμποτάζ στην κρουαζιέρα. Γεγονός που αποδείχθηκε και στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Κρουαζιέρας το οποίο πραγματοποιήθηκε, πρόσφατα, στις Βρυξέλλες όπου η νομοθετική πρωτοβουλία της ελληνικής πλευράς δεν αναφέρθηκε ούτε καν ως γεγονός».

Μιλώντας στην εφημερίδα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ταξιδιωτικού οργανισμού Navigator που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα και στην Κύπρο τη Royal Caribbean και μέλος του συνδέσμου ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων Ανδρέας Στυλιανόπουλος επισημαίνει ότι θα πρέπει να βελτιωθεί το καθεστώς που επιχειρεί να επιβάλει νέους κανόνες στο επιχειρηματικό τοπίο της κρουαζιέρας στη χώρα μας, αντιμετωπίζοντας επί ίσοις όρους τα κρουαζιερόπλοια με ελληνική και ξένη σημαία.

Τονίζεται ότι μέσα στο 2009, χρονιά κρίσης για τον παγκόσμιο τουρισμό, πάνω από 4,9 εκατ. Ευρωπαίοι πραγματοποίησαν κρουαζιέρες εμφανίζοντας αύξηση κατά 12,1% σε σχέση με το 2008.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...