O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο fam trip που διοργάνωσε ο ΕΟΤ- Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Γενικό Προξενείο της Ελλάδος στη Τζέντα. Για δύο ημέρες φιλοξενήθηκε στη Θεσσαλονίκη ο Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της Saudia Airlines και Διευθυντής έκδοσης του τουριστικού περιοδικού που διανέμεται δωρεάν στις πτήσεις της γνωστής αεροπορικής εταιρείας «Ahlan Wasahlan», Waleed S. Al-Oloumi.
Ο κύριος Al-Oloumi επισκέφτηκε για πρώτη φορά τη Θεσσαλονίκη και έμεινε ενθουσιασμένος με τις υποδομές των ξενοδοχείων, τις εξαιρετικές καιρικές συνθήκες και τη Βορειοελλαδίτικη γαστρονομία. Παρότι τα shopping centers της Θεσσαλονίκης είναι πολύ μικρά σε σχέση με αυτά της Σαουδικής Αραβίας, έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα malls της πόλης, τα οποία μαζί με τις επώνυμες ετικέτες διαθέτουν προϊόντα ένδυσης και υπόδυσης σε πολύ προσιτές τιμές.
Με την ιδιότητα του διευθυντή δημοσίων σχέσεων των Σαουδαραβικών Αερογραμμών, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο απευθείας αεροπορικής σύνδεσης με την Ελλάδα, ενώ θα δημοσιεύσει στο επόμενο τεύχος του περιοδικού «Ahlan Wasahlan» εκτενές αφιέρωμα για τη Θεσσαλονίκη.
Τα μουσεία της πόλης και οι δραστηριότητες για παιδιά που προσφέρουν το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Τεχνολογίας «Νόησις», το Magic Park, καθώς και η δυνατότητα για ημερήσιες αποδράσεις σε κοντινούς προορισμούς, εν δυνάμει μπορούν να προσελκύσουν τουρίστες από τις Αραβικές χώρες. Η «μαγιά» για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού στην Αραβική αγορά, τέθηκε στις επαφές που πραγματοποίησε ο ΟΤΘ κατά τη διάρκεια της τουριστικής έκθεσης Arabian Travel Market στο Dubai.
Ο κύριος Waleed S Al-Oloumi υποσχέθηκε να επισκεφτεί εκ νέου τη Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο, για μία εβδομάδα αυτή τη φορά, ούτως ώστε να έχει περισσότερο χρόνο για να ανακαλύψει τους θησαυρούς της περιοχής και να «γευτεί» τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Σε συνέχεια του ανοίγματος του ΟΤΘ στις χώρες της Αραβική χερσονήσου, τον ερχόμενο μήνα διοργανώνεται press trip δημοσιογράφων, που ετοιμάζουν έναν e-travel guide για τη Θεσσαλονίκη, παρόμοιο με αυτούς που ήδη έχουν ανέβει στο διαδίκτυο για το Παρίσι, τη Βενετία και το Βερολίνο.
Ο κύριος Al-Oloumi επισκέφτηκε για πρώτη φορά τη Θεσσαλονίκη και έμεινε ενθουσιασμένος με τις υποδομές των ξενοδοχείων, τις εξαιρετικές καιρικές συνθήκες και τη Βορειοελλαδίτικη γαστρονομία. Παρότι τα shopping centers της Θεσσαλονίκης είναι πολύ μικρά σε σχέση με αυτά της Σαουδικής Αραβίας, έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα malls της πόλης, τα οποία μαζί με τις επώνυμες ετικέτες διαθέτουν προϊόντα ένδυσης και υπόδυσης σε πολύ προσιτές τιμές.
Με την ιδιότητα του διευθυντή δημοσίων σχέσεων των Σαουδαραβικών Αερογραμμών, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο απευθείας αεροπορικής σύνδεσης με την Ελλάδα, ενώ θα δημοσιεύσει στο επόμενο τεύχος του περιοδικού «Ahlan Wasahlan» εκτενές αφιέρωμα για τη Θεσσαλονίκη.
Τα μουσεία της πόλης και οι δραστηριότητες για παιδιά που προσφέρουν το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Τεχνολογίας «Νόησις», το Magic Park, καθώς και η δυνατότητα για ημερήσιες αποδράσεις σε κοντινούς προορισμούς, εν δυνάμει μπορούν να προσελκύσουν τουρίστες από τις Αραβικές χώρες. Η «μαγιά» για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού στην Αραβική αγορά, τέθηκε στις επαφές που πραγματοποίησε ο ΟΤΘ κατά τη διάρκεια της τουριστικής έκθεσης Arabian Travel Market στο Dubai.
Σε συνέχεια του ανοίγματος του ΟΤΘ στις χώρες της Αραβική χερσονήσου, τον ερχόμενο μήνα διοργανώνεται press trip δημοσιογράφων, που ετοιμάζουν έναν e-travel guide για τη Θεσσαλονίκη, παρόμοιο με αυτούς που ήδη έχουν ανέβει στο διαδίκτυο για το Παρίσι, τη Βενετία και το Βερολίνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.