Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας και η Thai Airways International (THAI), ο εθνικός αερομεταφορέας της Ταϊλάνδης, υπέγραψαν μια νέα, μακρόχρονη συμφωνία πλήρους περιεχομένου που δίνει στην αεροπορική εταιρεία πρόσβαση στο δίκτυο των ταξιδιωτικών γραφείων που συνεργάζονται με την Amadeus σε όλο τον κόσμο.
Οι χρήστες της Amadeus σε όλο τον κόσμο θα έχουν πλέον εγγυημένη πρόσβαση στον πλήρη κατάλογο τιμών, δρομολογίων και διαθεσιμότητας, που αντιστοιχεί σε περισσότερες από 18 εκατομμύρια θέσεις που πωλούνται ετησίως από την THAI και τη νέα της θυγατρική, THAI Smile. Υπό τους όρους της νέας συμφωνίας, οι χρήστες της Amadeus θα έχουν πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο της THAI και υπό τους ίδιους όρους που ισχύουν και στα απευθείας κανάλια της αεροπορικής εταιρείας και οποιοδήποτε άλλο κανάλι διανομής συμπεριλαμβάνοντας περιεχόμενο που διανέμεται μέσα από τα σημεία έκδοσης εισιτηρίων, call centers και την ιστοσελίδα της εταιρείας.
“Η Amadeus έχει αποδειχθεί πολύτιμος συνεργάτης για την THAI τις τελευταίες δύο δεκαετίες, υποστηρίζοντας μας στην πορεία μας να γίνουμε η κορυφαία αεροπορική εταιρεία στην Ασία και μια από τις καλύτερες παγκοσμίως. Είμαστε ικανοποιημένοι που επεκτείνουμε την μεταξύ μας συνεργασία, διασφαλίζοντας έτσι ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο τον κόσμο θα απολαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο πρόσβασης στον πλήρη κατάλογο περιεχομένου και υπηρεσιών μας,” σχολίασε ο κ. Danuj Bunnag, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της THAI.
“Η Amadeus δεσμεύεται να διασφαλίζει μακρόχρονες συνεργασίες διανομής με κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο για να προσφέρει στο δίκτυο συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών γραφείων τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές πτήσεων,” δήλωσε ο κ. Holger Taubmann, Ανώτατος Αντιπρόεδρος του Τμήματος Διανομής της Amadeus. Και κατέληξε: “Επιπλέον, δεδομένου του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζει η διανομή των ταξιδιωτικών γραφείων, οι μακρόχρονες συμφωνίες διανομής όπως η συγκεκριμένη προσφέρουν σταθερότητα, τόσο στην αεροπορική εταιρεία όσο και στα ταξιδιωτικά γραφεία.”
Η THAI και η Amadeus διατηρούν μια μακρόχρονη συνεργασία από το 1990, όταν η αεροπορική εταιρεία έγινε ο πρώτος πελάτης της Amadeus στην Ασία. Έκτοτε, η αεροπορική εταιρεία έχει εφαρμόσει διάφορες λύσεις της Amadeus όπως λύσεις βελτιστοποίησης εσόδων, που συνέβαλλαν στην μεγιστοποίηση της κερδοφορίας της εταιρείας.
Οι χρήστες της Amadeus σε όλο τον κόσμο θα έχουν πλέον εγγυημένη πρόσβαση στον πλήρη κατάλογο τιμών, δρομολογίων και διαθεσιμότητας, που αντιστοιχεί σε περισσότερες από 18 εκατομμύρια θέσεις που πωλούνται ετησίως από την THAI και τη νέα της θυγατρική, THAI Smile. Υπό τους όρους της νέας συμφωνίας, οι χρήστες της Amadeus θα έχουν πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο της THAI και υπό τους ίδιους όρους που ισχύουν και στα απευθείας κανάλια της αεροπορικής εταιρείας και οποιοδήποτε άλλο κανάλι διανομής συμπεριλαμβάνοντας περιεχόμενο που διανέμεται μέσα από τα σημεία έκδοσης εισιτηρίων, call centers και την ιστοσελίδα της εταιρείας.
(Photo credit: Wikipedia) |
“Η Amadeus δεσμεύεται να διασφαλίζει μακρόχρονες συνεργασίες διανομής με κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο για να προσφέρει στο δίκτυο συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών γραφείων τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές πτήσεων,” δήλωσε ο κ. Holger Taubmann, Ανώτατος Αντιπρόεδρος του Τμήματος Διανομής της Amadeus. Και κατέληξε: “Επιπλέον, δεδομένου του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζει η διανομή των ταξιδιωτικών γραφείων, οι μακρόχρονες συμφωνίες διανομής όπως η συγκεκριμένη προσφέρουν σταθερότητα, τόσο στην αεροπορική εταιρεία όσο και στα ταξιδιωτικά γραφεία.”
Η THAI και η Amadeus διατηρούν μια μακρόχρονη συνεργασία από το 1990, όταν η αεροπορική εταιρεία έγινε ο πρώτος πελάτης της Amadeus στην Ασία. Έκτοτε, η αεροπορική εταιρεία έχει εφαρμόσει διάφορες λύσεις της Amadeus όπως λύσεις βελτιστοποίησης εσόδων, που συνέβαλλαν στην μεγιστοποίηση της κερδοφορίας της εταιρείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.