Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Οι Lufthansa και Austrian Airlines συνεργάζονται με την Amadeus

Για να ενισχύσουν την προσφορά των προϊόντων τους προς τους ταξιδιώτες


· Τα ταξιδιωτικά γραφεία θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κρατήσεις των θέσεων που προτιμούν οι ταξιδιώτες πριν από τη πραγματοποίηση του ταξιδιού, σε πάνω από 60 αγορές


· Η λύση Airlines Ancillary Services της Amadeus θα επιτρέψει επίσης στους επιβάτες να αγοράζουν θέσεις με επιπλέον χώρο για τα πόδια


252
252 (Photo credit: Wikipedia)
H Lufthansa, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης και εθνικός αερομεταφορέας της Γερμανίας, και η Amadeus, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα τη σύναψη νέας συμφωνίας μέσα από την οποία η αεροπορική εταιρεία θα δίνει την δυνατότητα στα ταξιδιωτικά γραφεία να πραγματοποιήσουν κρατήσεις θέσεων ως βοηθητική υπηρεσία στο κανάλι των ταξιδιωτικών γραφείων χρησιμοποιώντας τη λύση Airline Ancillary Services της Amadeus. Η συμφωνία, η οποία ισχύει και για τη θυγατρική της Lufthansa και εθνικό αερομεταφορέα της Αυστρίας, Austrian Airlines, σημαίνει ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιούν το σύστημα της Amadeus σε 63 αγορές παγκοσμίως θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κρατήσεις θέσεων για επιβάτες που ταξιδεύουν σε πτήσεις εσωτερικού ή σε Ευρωπαϊκά δρομολόγια εκ των προτέρων. Επιπρόσθετα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράσουν θέσεις που προσφέρουν επιπλέον χώρο για τα πόδια σε Ευρωπαϊκές και διηπειρωτικές πτήσεις.

200
200 (Photo credit: Wikipedia)
Τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιούν το σύστημα της Amadeus θα είναι πλέον σε θέση να προκρατούν την προτιμώμενη θέση του επιβάτη εκ των προτέρων, με μια μικρή επιβάρυνση, η οποία θα ποικίλει ανάλογα με το αν διαλέγουν μία κανονική θέση ή μία θέση που βρίσκεται στην έξοδο κινδύνου του αεροσκάφους και η οποία διαθέτει επιπλέον χώρο για τα πόδια. Οι επιβάτες που δε θα έχουν επιλέξει τη θέση τους εκ των προτέρων, κατά τη διαδικασία της κράτησης, θα μπορούν να το κάνουν, δωρεάν, μόνο κατά το check-in.

Οι Lufthansa και Austrian Airlines θα υιοθετήσουν επίσης τη λύση Airline Ancillary Services, μία ολοκληρωμένη, πολύ-καναλική λύση, συμβατή με τα πρότυπα της βιομηχανίας, για να διανέμουν βοηθητικές υπηρεσίες μέσω των ιστοσελίδων τους, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014. Με την εισαγωγή της λύσης προκαταβολικής κράτησης θέσης παγκοσμίως στο κανάλι των ταξιδιωτικών γραφείων, οι δύο αεροπορικές εταιρείες θα υιοθετήσουν μια πολύ-καναλική προσέγγιση στην προώθηση των υπηρεσιών τους μέσω των συστημάτων της Amadeus. Και οι δύο αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν το Electronic Miscellaneous Documents, τη βασική λύση της ΙΑΤΑ για την πραγματοποίηση κρατήσεων βοηθητικών υπηρεσιών.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κρατήσεις θέσεων εύκολα και αποτελεσματικά μέσω του Airlines Ancillary Services, καθώς η λύση ενοποιεί, με απρόσκοπτο τρόπο, τη διαδικασία στην κανονική ροή εργασιών των ταξιδιωτικών γραφείων. Η πώληση βοηθητικών υπηρεσιών μέσα από το Airlines Ancillary Services, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να συμβάλλει στην αύξηση, τόσο του αριθμού των κρατήσεων που λαμβάνει η αεροπορική μέσα από το κανάλι των ταξιδιωτικών γραφείων, όσο και των κερδών που αναμένονται ανά επιβάτη.

Ο κ. Günter Friedrich, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Εμπορικής Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Lufthansa σχολίασε σχετικά: “Γνωρίζουμε ότι η άνεση είναι σημαντική για τους ταξιδιώτες, και αυτό το νέο προϊόν θα προσφέρει στους πελάτες μας μεγαλύτερη ευελιξία και την επιλογή να εξατομικεύσουν το ταξίδι τους ώστε να μπορούν να εξασφαλίσουν ότι θα βρίσκονται στην αγαπημένη τους θέση κάθε φορά που πετούν με την εταιρεία μας. Η συνεργασία μας με την Amadeus μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία και εκτεταμένο επίπεδο επιλογών, ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς και κράτησης της πτήσης τους. ‘Έχουμε πια τη δυνατότητα να τους παρέχουμε υπηρεσίες και προϊόντα που θα ενισχύσουν την ταξιδιωτική εμπειρία.”

Ο κ. Decius Valmorbida, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Marketing Διανομής της Amadeus δήλωσε: “H πώληση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί προτεραιότητα για τις αεροπορικές εταιρείες, ούτως ώστε να διαφοροποιήσουν την προσφορά τους, να καλύψουν τις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών τους και να βελτιστοποιήσουν τα έσοδά τους. Προσφέροντας αυτό το νέο προϊόν μέσω της Amadeus, οι δύο αεροπορικές εταιρείες γίνονται μέλη μια ομάδας 76 αεροπορικών εταιρειών που αναγνωρίζουν πως το Airline Ancillary Services μπορεί να τις βοηθήσει να αλλάξουν το σημείο σύγκρισης των αεροπορικών εταιρειών από το πεδίο των τιμών στο πεδίο των υπηρεσιών. Η παραπάνω διαδικασία φυσικά συμβάλλει στην εδραίωση ενός αποδοτικότερου ανταγωνισμού μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών.”

Μέχρι σήμερα, 78 αεροπορικές εταιρείες έχουν υιοθετήσει τη λύση Airline Ancillary Services, εκ των οποίων 22 διανέμουν τις βοηθητικές τους υπηρεσίες μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων σε 63 αγορές.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...