Τρίτη 17 Μαΐου 2011

“Success in Online Travel” για τα ταξιδιωτικά γραφεία της Αθήνας και Θεσσαλονίκης

Σεμινάριο από την Amadeus Hellas

Η online ταξιδιωτική αγορά αναμφισβήτητα αναπτύσσεται και εξαπλώνεται με ταχείς ρυθμούς και η ανάγκη υιοθέτησης των νέων online πρακτικών και των ευκαιριών για τα ταξιδιωτικά γραφεία είναι πλέον επιτακτική. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη και θέλοντας να εξοικειώσει τα στελέχη των ταξιδιωτικών γραφείων με τα διάφορα τεχνολογικά εργαλεία και τις λειτουργίες τους. η Amadeus Hellas, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, διοργάνωσε τη Δευτέρα 09 Μαΐου, το ολοήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο “Success in Online Travel” με θέμα το online ταξιδιωτικό περιβάλλον.

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο “Success in Online Travel” που παρακολούθησαν στελέχη από ταξιδιωτικά γραφεία της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή στελεχών της Amadeus στο εξωτερικό και την υποστήριξη των εξειδικευμένων συμβούλων της Netbil, εταιρείας συμβουλευτικών υπηρεσιών και τεχνολογίας με μεγάλη εμπειρία στην τουριστική αγορά. Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν καλύτερα πως να ερμηνεύουν τις τρέχουσες τάσεις στο online ταξιδιωτικό περιβάλλον, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων τους, να μετατρέψουν τους επισκέπτες των ιστοσελίδων τους σε πελάτες, να αυξήσουν τα έσοδα των επιχειρήσεών τους από τις online πωλήσεις και να ελαχιστοποιήσουν τα λειτουργικά κόστη, εξετάζοντας τέλος και τις ευκαιρίες που αναδεικνύουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδικός ομιλητής του εκπαιδευτικού σεμιναρίου για να καταθέσει την δική του άποψη για το μέλλον του online travel, ήταν ο κ. Στέφανος Λουκάκος, Γενικός Διευθυντής της Google Ελλάδος. Ο κύριος Λουκάκος παρουσίασε τις κυρίαρχες τάσεις στην online αγορά ταξιδιών για την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς επίσης και το πως μπορούν τα ταξιδιωτικά γραφεία να εκμεταλλευτούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τεχνολογία για να επιτύχουν τα αποτελέσματα που επιδιώκουν και να δώσουν το στίγμα τους στην online ταξιδιωτική αγορά.

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas, δήλωσε: “ Είμαι σίγουρη ότι η γνώση, η διεθνής εμπειρία και τα εξειδικευμένα εργαλεία που εξετάσαμε σήμερα μπορούν να βοηθήσουν στην εξέλιξη και ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας.

Η Amadeus Hellas για μια ακόμη φορά μένει πιστή στην δέσμευση της προς τους πελάτες της για συνεχή ενδυνάμωση και υποστήριξη των επιχειρηματικών προσπαθειών τους να υιοθετήσουν τις νέες τάσεις και να εκμεταλλευτούν τις νέες ευκαιρίες που πιθανόν και να αποτελέσουν αφετηρία για την έξοδο από την κρίση. Η Amadeus θα συνεχίσει τις προσπάθειες της προσφέροντας Συμβουλευτικές υπηρεσίες, καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και ακόμα πιο εξειδικευμένα σεμινάρια.“

Με την ευκαιρία της εκδήλωσης “Success in Online Travel” η κα Εύα Καραμάνου ανακοίνωσε ότι στα πλαίσια του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Amadeus τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τις συμμετοχές στο σεμινάριο θα διατεθούν για την ενίσχυση των σκοπών του οργανισμού “Το Χαμόγελο του Παιδιού”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...