Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Η All Nippon Airways (ANA) γίνεται η πρώτη Ιαπωνική αεροπορική εταιρεία που επιλέγει τη λύση Altéa Customer Management της Amadeus

Tokyo International Airport (Haneda) second te...Image via Wikipedia Η All Nippon Airways (ANA), η κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Ιαπωνίας και η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι η ANA θα γίνει η πρώτη Ιαπωνική αεροπορική εταιρεία που θα εφαρμόσει την πλατφόρμα Altéa Customer Management της Amadeus.

Η μετάβαση της ANA στην Altea θα σηματοδοτήσει ένα μεγάλο βήμα στην πρωτοβουλία του Ομίλου να εκσυγχρονίσει και να ενοποιήσει τα συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών, αφού το υπάρχον σύστημα που η εταιρεία θα αντικαταστήσει βρίσκεται σε χρήση εδώ και 20 χρόνια.

Ο κ. Keisude Okada, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της ANA δήλωσε: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που συνάψαμε συμβόλαιο με την Amadeus, έναν μεγάλο παίκτη της αγοράς για προηγμένα τεχνολογικά ζητήματα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το σύστημα της Amadeus θα μας βοηθήσει να επεκτείνουμε το παγκόσμιο marketing και να βελτιώσουμε την παραγωγικότητά μας.”

Μετά την αποκοπή της αεροπορικής εταιρείας από το παλιό πρόγραμμα, η Altea θα αυτοματοποιήσει όλες τις διαδικασίες διαχείρισης επιβατών της ANA, εκσυγχρονίζοντας την ταξιδιωτική εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος, απλοποιώντας παράλληλα τις διαδικασίες check-in. Επιπλέον, η ANA θα είναι σε θέση να προκρατεί επιβάτες σε εναλλακτικές πτήσεις ή να επανεκδίδει εισιτήρια για τους επιβάτες που επηρεάζονται από διάφορες αλλαγές απλά με το πάτημα ενός κουμπιού.

Με την μετάβαση στην Altea, η ANA θα απολαμβάνει σημαντικά και απτά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όπως:

· Ενισχυμένη εξυπηρέτηση: Η ANA θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει άμεσα το ταξιδιωτικό ιστορικό ενός επιβάτη, αποφασίζοντας όχι μόνο για την επιλογή της θέσης του, αλλά επίσης και για την συνολική σχέση με την αεροπορική εταιρεία. Για παράδειγμα, εάν είναι συχνοί επιβάτες η εταιρεία θα μπορεί να τους αναβαθμίσει τη θέση ή να τους προσφέρει συγκεκριμένα και στοχευμένα οφέλη.

· Απλοποιημένες και απρόσκοπτες διαδικασίες εργασιών: Η ANA θα επωφεληθεί από το εξελιγμένο περιβάλλον των λύσεων (graphic user interface), το οποίο απλοποιεί τις πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες, όπως το check-in στα αεροδρόμια ή την επανέκδοση εισιτηρίων.

· Τεχνολογία ανοιχτής πλατφόρμας: Η λύση της Amadeus έχει βασιστεί σε μια παγκόσμια, ανοιχτής τεχνολογίας πλατφόρμα, η οποία είναι ευέλικτη και εύκολη στην αναβάθμιση, τόσο τώρα όσο και στο μέλλον.

Η κα Julia Sattel, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Τεχνολογίας Αεροπορικών Εταιρειών της Amadeus δήλωσε σχετικά: “Ο σκοπός μας είναι να παρέχουμε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις σε αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, ώστε να τις βοηθήσουμε να εξελιχθούν λαμβάνοντας υπόψη τις εναλλασσόμενες ανάγκες της βιομηχανίας, για να συνεχίσουν να ξεπερνούν τις απαιτήσεις των επιβατών τους. Με αυτό στη σκέψη μας, υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά την ANA ως την πρώτη Ιαπωνική αεροπορική εταιρεία που επιλέγει την πλατφόρμα Altea. Τόσο η περιοχή της Ιαπωνίας, όσο και γενικότερα της Ασίας - Ειρηνικού είναι στρατηγικής σημασίας για τη συνεχή ανάπτυξη της Amadeus. Δεσμευόμαστε πλήρως για την ανάπτυξη της πελατειακής μας βάσης στην περιοχή και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ANA και τους πελάτες της για να φέρουμε τα οφέλη της εξελιγμένης τεχνολογίας μας στην περιοχή.”

Η ANA είναι ανάμεσα στις 112 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως που έχουν επιλέξει το Altéa Customer Management Solution της Amadeus.

Η πλήρη μετάβαση σε όλες τις ενότητες της σουίτας Altéa αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2015.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...