Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Amadeus για τους παράγοντες κερδοφορίας της ταξιδιωτικής αγοράς του μέλλοντος



 Μια μεγάλη έρευνα για την ταξιδιωτική βιομηχανία, η The Travel Gold Rush 2020, που διενεργήθηκε για λογαριασμό τηςAmadeus, του κορυφαίου τεχνολογικού συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας δείχνει τους τρόπους με τους οποίους η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα στις παγκόσμιες οικονομικές συγκυρίες και να εξασφαλίσει μελλοντική ανάπτυξη και κερδοφορία.

Εστιάζοντας στην κατάργηση των παραδοσιακών κατηγοριών θέσεων καμπίνας των αεροπορικών εταιρειών, την άνοδο των προσωπικών πρακτόρων, την ταξιδιωτική κυριαρχία της Ασίας, την παρακμή της business class και τη σημασία της προσφοράς μιας “συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας”, η έρευνα παρέχει έναν νέο τρόπο σκέψης και πρωτοποριακά σενάρια για την υποστήριξη του μέλλοντος των ταξιδιών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amadeus από την Oxford Economics, μια μεγάλη συμβουλευτική εταιρεία οικονομικών προβλέψεων.

Βασισμένη σε μακροοικονομικές προβλέψεις και εκτεταμένη ροή πληροφόρησης από σημαντικούς ειδικούς της αγοράς από αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία, ομάδες διαμόρφωσης γνώμης και διεθνείς οργανισμούς, η έρευνα παραθέτει λεπτομερώς τις νέες ευκαιρίες εισροής εσόδων, τους παράγοντες που οδηγούν στην κερδοφορία, τα νέα μοντέλα για την παροχή υπηρεσιών και τις αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών που θα επηρεάσουν το μέλλον της βιομηχανίας.  TA ΚΥΡΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...