Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Μετρό στο Σύνταγμα, και στο διάστημα από τις 15 έως τις 17 Ιουνίου, θα προβληθούν τα Δωδεκάνησα. Αυτό αποφασίστηκε από τη διοίκηση του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού που προχώρησε ήδη και στην εκμίσθωση του χώρου, που απαιτείται για να διαφημιστούν τα νησιά. Η συμμετοχή στην τουριστική έκθεση «Πανόραμα», που διεξήχθη στο Ζάππειο απορρίφθηκε γιατί το κόστος θεωρήθηκε μεγάλο για τις δυνατότητες της Νομαρχίας ενώ το όφελος εκτιμήθηκε πως θα ήταν μικρότερο.
«Αποφασίσαμε να κάνουμε την προβολή στο συγκεκριμένο χώρο γιατί από αυτόν, διέρχονται χιλιάδες άτομα καθημερινά και ως τούτου θα πιάσει τόπο η προσπάθεια» δήλωσε στην εφημερίδα «Δημοκρατική» η αντινομάρχης Δέσποινα Διακοσταυριανού.
Στο χώρο που έχει εκμισθωθεί θα στηθούν περίπτερα από τα οποία θα διανέμεται έντυπο υλικό, στους διερχόμενους. Θα υπάρχουν όμως και τοπικά προϊόντα που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των ανθρώπων που θα περνούν από τους χώρους του Μετρό. Η παρουσία της Δωδεκανήσου θα εμπλουτιστεί και με πολιτιστικές εκδηλώσεις, που θα πραγματοποιηθούν με ευθύνη της Ομοσπονδίας Δωδεκανησιακών Συλλόγων. Στον ίδιο χώρο θα πρέπει να σημειωθεί πως προβλήθηκαν ήδη οι Κυκλάδες με μεγάλη επιτυχία.
Στόχος του ΔΟΤ είναι η προσέλκυση Ελλήνων τουριστών στην περιοχή της Δωδεκανήσου τη φετινή σεζόν, η οποία θα είναι εξαιρετικά δύσκολη λόγω της οικονομικής κρίσης και της ύφεσης, που παρουσιάζουν οι κρατήσεις από μεγάλες αγορές όπως της Γερμανίας. Για να έρθουν όμως οι Έλληνες στη Ρόδο και τα άλλα νησιά θα πρέπει να διαμορφωθούν και ελκυστικά πακέτα διακοπών. Αυτό προϋποθέτει ακόμη πως και οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, αλλά και των ναύλων στα πλοία θα είναι προσιτές και δεν θα γίνουν αυξήσεις μετά τα μέτρα που εξαγγέλθηκαν.
Της προσπάθειας του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού θα προηγηθεί, η έναρξη της καμπάνιας του ΠΡΟΤΟΥΡ και της Ένωσης Ξενοδόχων, που έχει προσδιοριστεί για την 1η Ιουνίου. Η καμπάνια θα γίνει με καταχωρήσεις, που θα δημοσιευθούν σε περιοδικά και εφημερίδες και με σποτ που θα προβληθούν από τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Προβολή θα γίνει και με τα σποτ που θα «παίξουν» σε μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Στο χώρο που έχει εκμισθωθεί θα στηθούν περίπτερα από τα οποία θα διανέμεται έντυπο υλικό, στους διερχόμενους. Θα υπάρχουν όμως και τοπικά προϊόντα που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των ανθρώπων που θα περνούν από τους χώρους του Μετρό. Η παρουσία της Δωδεκανήσου θα εμπλουτιστεί και με πολιτιστικές εκδηλώσεις, που θα πραγματοποιηθούν με ευθύνη της Ομοσπονδίας Δωδεκανησιακών Συλλόγων. Στον ίδιο χώρο θα πρέπει να σημειωθεί πως προβλήθηκαν ήδη οι Κυκλάδες με μεγάλη επιτυχία.
Στόχος του ΔΟΤ είναι η προσέλκυση Ελλήνων τουριστών στην περιοχή της Δωδεκανήσου τη φετινή σεζόν, η οποία θα είναι εξαιρετικά δύσκολη λόγω της οικονομικής κρίσης και της ύφεσης, που παρουσιάζουν οι κρατήσεις από μεγάλες αγορές όπως της Γερμανίας. Για να έρθουν όμως οι Έλληνες στη Ρόδο και τα άλλα νησιά θα πρέπει να διαμορφωθούν και ελκυστικά πακέτα διακοπών. Αυτό προϋποθέτει ακόμη πως και οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, αλλά και των ναύλων στα πλοία θα είναι προσιτές και δεν θα γίνουν αυξήσεις μετά τα μέτρα που εξαγγέλθηκαν.
Της προσπάθειας του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού θα προηγηθεί, η έναρξη της καμπάνιας του ΠΡΟΤΟΥΡ και της Ένωσης Ξενοδόχων, που έχει προσδιοριστεί για την 1η Ιουνίου. Η καμπάνια θα γίνει με καταχωρήσεις, που θα δημοσιευθούν σε περιοδικά και εφημερίδες και με σποτ που θα προβληθούν από τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Προβολή θα γίνει και με τα σποτ που θα «παίξουν» σε μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.