Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Τα αμερικανικά ξενοδοχεία γίνονται πάρκα διασκέδασης

LUXOR HOTELImage by snowriderguy via Flickr

Οι μάνατζερ κάποιων ξενοδοχείων στις ΗΠΑ σκέφτηκαν πως για να αντιμετωπίσουν την κρίση πρέπει να δελεάσουν τους υποψήφιους πελάτες με κάτι διαφορετικό από τη συνηθισμένη πιατέλα με φρούτα που τους περιμένει στα δωμάτια. Αποπειράθηκαν λοιπόν να μετατρέψουν τους χώρους υποδοχής σε αξιοθέατο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Δηλαδή, να δώσουν στους πλάνητες των μπίζνες μια γεύση της ζωής της πόλης, μέσα στο ξενοδοχείο. 

Το «Sorrento» στο Σιάτλ διοργανώνει μουσικές βραδιές. Εχει επίσης καθιερώσει βραδιές ανάγνωσης βιβλίων από συγγραφείς. Το «Liberty» στη Βοστώνη προσφέρει σεμινάρια μαγειρικής με επιδείξεις από τον σεφ του, εκθέσεις τέχνης σε συνεργασία με καλλιτέχνες της πόλης και επιδείξεις μόδας με καλλίγραμμα μοντέλα. Η αλυσίδα «Κimpton», με 50 μονάδες σε όλη την αμερικανική επικράτεια, προσφέρει σε καθεμιά και κάτι διαφορετικό:
στο Σαν Φρανσίσκο μασάζ στα χέρια, στο Πόρτλαντ μπόουλινγκ στην παιχνιδομηχανή Wii. Ηδη παρατηρούν, σε σύγκριση με πέρυσι, αύξηση 25% στις πωλήσεις φαγητών και ποτών, αλλά και στις κρατήσεις. 

Reblog this post [with Zemanta]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...