Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Μ. Δαμανάκη: Ευρωπαϊκά κονδύλια για τον θαλάσσιο τουρισμό

Σημαντικά κονδύλια θα διαθέσει το επόμενο διάστημα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για επενδύσεις που αφορούν στο θαλάσσιο τουρισμό και συγκεκριμένα... σε εκσυγχρονισμό λιμανιών και μαρίνων και στην ανάπτυξη του αλιευτικού και καταδυτικού τουρισμού, όπως επισήμανε η αρμόδιας επίτροπος, Μαρία Δαμανάκη.
Μιλώντας στο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων εξέφρασε την πεποίθησή της ότι ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης για την Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια.

Στη διάρκεια του συνεδρίου ο ΣΕΤΕ παρουσίασε την εταιρεία Μάρκετινγκ που δημιούργησε με αποκλειστικά ιδιωτικά κεφάλαια, μετά την απόσυρση του ελληνικού οργανισμού τουρισμού από την κοινή εταιρεία που σχεδιάζονταν να δημιουργήσουν.

Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Εγκαινιάστηκε το Celebrity Reflection της Celebrity Cruises

Το πέμπτο και πολυαναμενόμενο κρουαζιερόπλοιο Celebrity Reflection, κατηγορίας Solstice, έγινε την περασμένη εβδομάδα και επίσημα μέλος του υπερσύγχρονου στόλου της Celebrity Cruises, με μια τελετή παράδοσης πάνω στο ίδιο το κρουαζιερόπλοιο, όπου ο κ. Bernard Meyer, από το ναυπηγείο του Meyer Werft παρέδωσε το Celebrity Reflection στον Michael Bayley, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Celebrity Cruises, τον κ. Richard D. Fain, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της μητρικής εταιρείας Royal Caribbean Cruises Ltd και τον Έλληνα Καπετάνιο, Νικόλαο Παγώνη.

Τα εγκαίνια συμπληρώθηκαν με μια ειδική, διήμερη κρουαζιέρα στα Ευρωπαϊκά νερά στις 10-12 Οκτωβρίου, στην οποία συμμετείχαν δημοσιογράφοι και συνεργάτες της εταιρείας από όλο τον κόσμο και κατά τη διάρκεια της οποίας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το κρουαζιερόπλοιο και να ζήσουν από κοντά την μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που προσφέρει η Celebrity Cruises και να απολαύσουν τις ασυναγώνιστες παροχές του και μια σειρά από καινοτομίες, όπως την υπερπολυτελή Reflection Suite, τις σουίτες AquaClass Suites και Signature Suites, το εντυπωσιακό εξωτερικό γυάλινο ντους, που προεξέχει από την άκρη του πλοίου, τα θεματικά εστιατόρια, καφέ και μπαρ, τις θεαματικές θεατρικές και μουσικές παραστάσεις, τις χαλαρωτικές θεραπείες στο AquaSpa by Elemis, το φυσικό γρασίδι στο εξωτερικό The Lawn Club κ.α.

Μετά το πέρας αυτού του ταξιδιού το κρουαζιερόπλοιο ξεκίνησε την Παρασκευή το παρθενικό του ταξίδι με μια σειρά από κρουαζιέρες σε προορισμούς της Μεσογείου, όπου θα παραμείνει για περίπου δύο μήνες πριν διασχίσει τον Ατλαντικό για να βρεθεί στην Καραϊβική για τα χειμερινά του δρομολόγια. Η επίσημη τελετή ονοματοδοσίας του Celebrity Reflection θα πραγματοποιηθεί την 1η Δεκεμβρίου στο Μαϊάμι, από τις 4 αναδόχους του, όλες υπαλλήλους της εταιρείας που έχουν βιώματα καρκίνου του μαστού.

Οι  κ. Νικόλαος Παγώνης, Καπετάνιος του Celebrity Reflection, κ. Richard D. Fain, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της μητρικής, Royal Caribbean Cruises Ltd., κ. Bernard Meyer, διευθυντικό στέλεχος της Meyer Werft και ο κ. Michael Bayley, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Celebrity Cruises.

Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Μειωμένες οι τουριστικές εισπράξεις κατά το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου

Μειωμένες κατά 3,4% παρουσιάζονται οι ταξιδιωτικές εισπράξεις κατά το 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2012, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο... του 2011.

Η μείωση αυτή, ενδεχομένως να ήταν και μεγαλύτερη, εάν δεν εμφάνιζαν αύξηση οι ταξιδιωτικές εισπράξεις, κατά τον μήνα Αύγουστο, κατά 2,9%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011, φθάνοντας τα 197 εκατ. ευρώ, γεγονός που τόνωσε κατά πολύ, την τουριστική κίνηση της χώρας μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, η μείωση του 3,4% στο 8μηνο, οφείλεται στη μείωση των εισπράξεων από τους κατοίκους των χωρών της ΕΕ των 27 κατά 8,1%, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 4.857 εκατ. ευρώ. Παράλληλα οι εισπράξεις από κατοίκους των λοιπών χωρών εκτός της ΕΕ των 27, διαμορφώθηκαν στα 2.608 εκατ. ευρώ την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2012, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011.

Ειδικότερα, οι εισπράξεις από τη Γερμανία μειώθηκαν κατά 14,3% και διαμορφώθηκαν στα 1.100 εκατ. ευρώ, οι εισπράξεις από τη Γαλλία μειώθηκαν κατά 8,2% και διαμορφώθηκαν στα 628 εκατ. ευρώ, ενώ οι εισπράξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο διαμορφώθηκαν στα 1.030 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 23,9%.

Από τις λοιπές χώρες, εκτός της ΕΕ των 27, μείωση παρουσίασαν οι εισπράξεις από τις ΗΠΑ κατά 15,4% οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 309 εκατ. ευρώ και αύξηση κατά 35,9% παρουσίασαν οι εισπράξεις από τη Ρωσία οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 723 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στις εισπράξεις του Αυγούστου του 2012, οι οποίες εμφανίζονται αυξημένες, αυτές ενισχύθηκαν, καθώς αυξήθηκαν οι εισπράξεις από κατοίκους των λοιπών χωρών της ΕΕ των 27, ενώ σημειώθηκε μείωση των εισπράξεων από κατοίκους των χωρών της ΕΕ των 27 κατά 7%. Ειδικότερα, όσον αφορά στις εισπράξεις από τις σημαντικότερες χώρες προέλευσης ταξιδιωτών, αυτές από τη Γερμανία παρουσίασαν μείωση κατά 22,8% τον Αύγουστο 2012 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2011, αυτές από τη Γαλλία παρουσίασαν αύξηση κατά 13,4% τον Αύγουστο 2012 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2011, ενώ αυτές από το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν κατά 1,9%.

Από τις λοιπές χώρες εκτός της ΕΕ των 27, σημαντική αύξηση κατά 71,1% παρουσίασαν οι εισπράξεις από τη Ρωσία οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 278 εκατ. ευρώ, ενώ αύξηση κατά 26% παρουσίασαν οι εισπράξεις από τις ΗΠΑ οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 85 εκατ. ευρώ.

Εν τω μεταξύ, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο το 8μηνο του 2012 παρουσίασε πλεόνασμα 6.156 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 65 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στη μεγαλύτερη μείωση των ταξιδιωτικών πληρωμών, κατά 324 εκατ. ευρώ ή 19,8% σε σχέση με την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2011, σε σύγκριση με τη μείωση των ταξιδιωτικών εισπράξεων κατά 259 εκατ. ευρώ ή 3.4%. H μείωση των ταξιδιωτικών εισπράξεων οφείλεται στη μείωση των αφίξεων κατά 5.9%, που εν μέρει αντισταθμίστηκε από την αύξηση κατά 2,7% της μέσης ανά ταξίδι δαπάνης.

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ


Η Εκτελεστική Επιτροπή της Δημοκρατικής Αριστεράς καλεί όλους, μέλη και φίλους του κόμματος, όσοι ενδιαφέρονται για τα ζητήματα Τουριστικής Πολιτικής σε συνάντηση την Τρίτη 30/10/2012 και ώρα 18.οο στα γραφεία του Κόμματος Αγ. Κωνσταντίνου 40, Αθήνα 10437 με θέμα: Ανασυγκρότηση του Τομέα Τουρισμού της Δημοκρατικής Αριστεράς.

Τηλ επικοινωνίας: 210 8074086/κιν 6937 303111 Κα Μώρου Ισμήνη

«Εκπληκτικά ανθεκτικός» ο τουρισμός, δηλώνει στη Welt η Όλγα Κεφαλογιάννη

«Eκπληκτικά ανθεκτικός», αποδείχθηκε ο ελληνικός τουρισμός, δηλώνει η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη σε συνέντευξή της στην ηλεκτρονική έκδοση της γερμανικής εφημερίδας «Die Welt» και τονίζει ότι... βασική προτεραιότητα για την Ελλάδα αποτελεί η αποκατάσταση της εικόνας της, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον κλάδο.

Η υπουργός εκφράζει την ικανοποίησή της για τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα του έτους και εξηγεί ότι ο τουρισμός μπορεί να είναι ο τομέας μέσω του οποίου η Ελλάδα θα υπερβεί την οικονομική κρίση.

Αναφέρεται δε στα συμπεράσματα σχετικής έρευνας της εταιρείας McKinsey, η οποία υποστηρίζει ότι η Ελλάδα πρέπει να εστιάσει την προσοχή της στον τουρισμό, ώστε να προχωρήσει και πάλι η οικονομία.

Σε ό,τι αφορά ειδικά την μείωση του αριθμού των Γερμανών τουριστών, η κ. Κεφαλογιάννη αναγνωρίζει ότι πολλοί εν δυνάμει επισκέπτες είχαν ενδοιασμούς, οι οποίοι, όπως λέει, «υποδαυλίστηκαν από τα ΜΜΕ, ενώ υπήρχαν ένα σωρό παρεξηγήσεις» και διευκρινίζει ότι, όπως πληροφορήθηκε από τους ίδιους τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες, όποιος πήγε στην Ελλάδα για διακοπές, επέστρεψε ικανοποιημένος.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικώς με το ενδεχόμενο πώλησης ιδιωτικών ελληνικών νησιών, η υπουργός Τουρισμού εξηγεί ότι «μερικά ελληνικά νησιά βρίσκονται ήδη εδώ και χρόνια υπό ιδιωτική ιδιοκτησία» και αναφέρει ενδεικτικά το παράδειγμα του Σκορπιού, ο οποίος ανήκει επί μακρόν στην οικογένεια Ωνάση.

«Έχουμε προσδιορίσει κάποια νησιά και επίσης άλλα ακίνητα τα οποία είναι διαθέσιμα για τουριστικές επενδύσεις» απαντά σχετικά.

Η κ. Κεφαλογιάννη δέχεται ακόμη ερώτηση που αφορά το στερεότυπο, όπως λέει ο δημοσιογράφος, ότι «οι Έλληνες είναι τεμπέληδες».

Η ίδια επισημαίνει ότι ο καλύτερος τρόπος για να διαπιστώσει κανείς αν κάτι τέτοιο ισχύει, είναι η προσωπική εμπειρία.
tanea.gr

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

Δράσεις τουριστικής προβολής στη Λέσβο


Το ποσό των 178.000 ευρώ θα διαθέσει ο Δήμος Λέσβου για «Δράσεις τουριστικής προβολής» του νησιού, το οποίο αποτελεί ένα από τα υποέργα της πράξης «Τουριστική Προβολή Δήμου Λέσβου 2012-1015».

Ειδικότερα, ο ανάδοχος θα αναλάβει:
Μελέτη brandingpositioning, επιχειρηματικές αποστολές και εν γένει αποστολές διαμορφωτών γνώμης, internet campaign, δημιουργία και παραγωγή video spots, ψηφιοποίηση και διαδραστική παρουσίαση όλου του έντυπου και οπτικοακουστικού υλικού. Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στις 6 Νοεμβρίου.

«Πράσινο» σε έξι μεγάλες τουριστικές επενδύσεις

Πρόγραμμα παρεμβάσεων αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος, με έργα σε όλη την Ελλάδα, συνολικής αξίας 150 εκατ. ευρώ, βρίσκεται σε εξέλιξη από το υπουργείο Τουρισμού, ενώ παράλληλα μπήκε σε λειτουργία και η υπηρεσία «μιας στάσης» για την αδειοδότηση τουριστικών επιχειρήσεων.
Συγκεκριμένα, η υπουργός Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη, ανακοίνωσε, χθες, ότι πέρασαν ήδη από το πρώτο στάδιο οι φάκελοι για έξι μεγάλες επενδύσεις για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Tζια, τη Μήλο, την Κρήτη, την Αχαΐα, την Ιο και τη Βοιωτία, χωρίς όμως να εισέλθει σε περαιτέρω λεπτομέρειες.
Ανακοίνωσε, επίσης, ότι έχει κατατεθεί πρόταση προς το υπουργείο Ανάπτυξης για την άμεση προκήρυξη νέας δράσης κρατικών ενισχύσεων για τον εκσυγχρονισμό των μικρών τουριστικών επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα θα προβλέπει ότι τα έργα στις μικρές επιχειρήσεις θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την επόμενη τουριστική περίοδο.
Η υπουργός στάθηκε και στο θέμα της καλής συνεργασίας που έχει με τα υπόλοιπα υπουργεία, φέρνοντας για παράδειγμα το ειδικό χωροταξικό για τον τουρισμό, το οποίο, όπως τόνισε, ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με το ΥΠΕΚΑ.

Ο ΕΟΤ
Βασικό εργαλείο στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μπορεί να αποτελέσει ο ΕΟΤ και, για το λόγο αυτό, το υπουργείο προχωρά άμεσα στην αναδιάρθρωσή του. Σημαντικό ρόλο αναμένεται να παίξουν και τα γραφεία Εξωτερικού, για τα οποία, όπως άφησε να εννοηθεί, θα γίνει επαναξιολόγηση. Για παράδειγμα, έφερε τη Γερμανία, την πρώτη αγορά τουριστών για την Ελλάδα, η οποία είχε τέσσερα γραφεία και έμεινε μόνο με ένα. Εθεσε θέμα αναγκαιότητας ύπαρξης γραφείων και πάλι στο Μόναχο, αλλά και στο Βερολίνο.
Θέμα δημιουργίας και δεύτερου γραφείο στην Αμερική έθεσε και ο γ.γ. του ΕΟΤ Νίκος Καραχάλιος. Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά, υπάρχει ένα γραφείο στη Νέα Υόρκη, περιοχή που αποτελεί το 26% του εισερχόμενου από την Αμερική τουρισμού. Τόνισε δε ότι στο Λος Αντζελες που έχει ανάλογο ποσοστό, ο ΕΟΤ δεν έχει γραφείο.
Τέλος, η υπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα ελληνικά προξενεία σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα εκεί που ο ΕΟΤ δεν έχει γραφεία. Εκανε λόγο για ένα είδος «τουριστικού ακολούθου» στις πρεσβείες, ένα πρόγραμμα που υπάρχει στα χαρτιά από το 2003, αλλά που μέχρι σήμερα δεν εφαρμόστηκε.

Εθνική υπόθεση
Παράλληλα, η υπουργός θέλησε να περάσει και ένα μήνυμα προς όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό φορείς. «Ο τουρισμός οφείλει να γίνει υπόθεση όλων, ολόκληρης της δυναμικής κοινωνίας του τουρισμού», ανέφερε και προσέθεσε: «Αυτό σημαίνει ότι όλοι έχουμε κάτι να συνεισφέρουμε σε αυτή την εθνική υπόθεση. Να μην περιμένουμε μόνο από το κράτος και την κυβέρνηση να κάνει κάτι. Να μη ζητάμε μόνο, αλλά και να προσφέρουμε σε αυτή την κοινή προσπάθεια», υπογράμμισε η υπουργός.

Μείωση ΦΠΑ
Υπέρ της μείωσης του ΦΠΑ, όχι μόνο στην εστίαση, αλλά σε ολόκληρο το τουριστικό πακέτο, τάσσεται η υπουργός Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη. Σε ερώτηση που της τέθηκε, χθες, απάντησε ότι, όταν πέρασε η αύξηση του ΦΠΑ, είχε εναντιωθεί, γιατί θα μείωνε την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού.
Σε ό,τι αφορά τη σημερινή κατάσταση, όπως έχει δηλώσει και σε συνέντευξή της στη «Ν», η υπουργός τόνισε ότι «είναι μέσα στις προτεραιότητές μας, μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες, να μειωθεί ο συντελεστής ΦΠΑ στην εστίαση πρώτα απ' όλα, αλλά και στο συνολικό τουριστικό πακέτο».
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - naftemporiki.gr

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

H ΔΗΜΑΡ για την ασφάλιση στον ΟΑΕΕ ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων

Ερώτηση κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας της ΔΗΜΑΡ , Π. Μουτσινάς σχετικά με τις ρυθμίσεις ασφαλιστικών θεμάτων του ΟΑΕΕ για ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων που έχουν δραστηριοποιηθεί πριν τον Ιούλιο του 2012

Στην ερώτηση αναφέρονται τα εξής:
Με τον Ν.4075/12 και συγκεκριμένα με το άρθρο 32 παράγραφος 2α, έχουν ψηφισθεί ρυθμίσεις για την ασφάλιση στον ΟΑΕΕ των ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων, οι οποίες σύμφωνα με την παράγραφο 2β έπρεπε να ισχύσουν από 1.7.2012.

Στις 11.7.2012 ο ΟΑΕΕ εξέδωσε την εγκύκλιο 37 με θέμα «Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 32 του Ν. 4075/2012», η οποία όμως αφορά μόνο νέους ασφαλισμένους, μετά την 1.7.2012 διευκρινίζοντας ότι: «Για όσους έχουν ήδη δραστηριοποιηθεί πριν την 1.7.2012 και έχουν ασφαλιστεί ή εξαιρεθεί από την ασφάλιση του ΟΑΕΕ θα ακολουθήσει συμπληρωματική εγκύκλιος οδηγία».
Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχει εκδοθεί η συμπληρωματική εγκύκλιος οδηγία για την πλειονότητα των ασφαλισμένων, οι οποίοι ήταν προφανώς ασφαλισμένοι πριν την 1.7.2012, με αποτέλεσμα ένας ολόκληρος κλάδος, ο οποίος έχει πληγεί ιδιαίτερα από την οικονομική κρίση, να επιβαρύνεται αδίκως από αυξημένες ασφαλιστικές εισφορές, μη δυνάμενος να κάνει χρήση των προβλεπόμενων ελαφρύνσεων από τον Ν.4075/12,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
-Πότε θα εκδοθεί  η εγκύκλιος των ρυθμίσεων του άρθρου 32 του Ν.4075/12 που αφορά τους παλαιούς ασφαλισμένους;

Ο ερωτών βουλευτής
Πάρις Μουτσινάς

Αμερικάνικος κολοσσός εξαγόρασε τέσσερα ξενοδοχεία στην Κρήτη

Στην εξαγορά τεσσάρων ξενοδοχείων στη Χερσόνησο, το Ρέθυμνο και το Κουτουλουφάρι προχώρησε η αμερικάνικη εταιρία Diamond Resorts International, σύμφωνα με το prismanews.gr

Η εταιρία που θεωρείται μια απο τις ισχυρότερες στον τομέα της φιλοξενίας και των ακινήτων για αναψυχή ανακοίνωσε ότι έχει συμφωνήσει μέσω  θυγατρικής της εταιρίας στην εξαγορά του συνόλου των μετοχών της Aegean Blue Holding. 

Με την κίνηση αυτή στα χέρια της εταιρίας περνάει το Village Heights Golf Resort στη Χερσόνησο, το  Leoniki Residence και το Grand Leoniki στο Ρέθυμνο, και το The Village Holiday Club στο Κουτουλουφάρι.

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

Αισιόδοξος ο Γ. Ανωμερίτης για την κρουαζιέρα

Τη βεβαιότητα ότι η κρουαζιέρα το 2013 θα κινηθεί σε επίπεδα υψηλότερα του 2012 εξέφρασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης κατά την εισαγωγική του ομιλία στην τεχνική ημερίδα για την κρουαζιέρα.

Η ομιλία διεξήχθη στον ΟΛΠ Α.Ε., παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Κωνσταντίνου Μουσουρούλη, του Γενικού Γραμματέα του Υπ. Τουρισμού κ. Λιάσκου Αναστάσιου, των Γ. Γ. του Υ.Ν.Α. κ.κ. Κ. Μουτζούρη, Αθ. Χριστόπουλου και Αθ. Μπούσιου, του Προέδρου του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών καθ. Στράτου Παπαδημητρίου και των εκπροσώπων των εταιρειών και φορέων της αγοράς κρουαζιέρας.

Τα κύρια σημεία της ομιλίας του κ. Γ. Ανωμερίτη συνοψίζονται στα ακόλουθα:

1. Μέσα στα 10 τελευταία χρόνια ο Πειραιάς μετατράπηκε σε κύριο λιμάνι κρουαζιέρας για όλη την περιοχή της Μεσογείου. Από 621.961 επιβάτες το 2002 έφθασε να εξυπηρετήσει το 2011, 2.517.371 αφιξο αναχωρήσεις. Ο Πειραιάς το 2013 θα διαθέτει 11 θέσεις ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων, ενώ ήδη έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ η επέκταση του λιμένα κρουαζιέρας για 6 θέσεις ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς (μήκους άνω των 300μ.)

2. Ο ΟΛΠ Α.Ε. έχει ήδη ανακοινώσει, στην αγορά κρουαζιέρας, ότι τα έτη 2013-2016 θα διατηρήσει σταθερά τα τιμολόγιά του.

3. Με τη δημιουργία και λειτουργία 2 νέων σταθμών κρουαζιέρας, δημιουργούνται πρόσθετοι χώροι 8.800 τ.μ. για την εξυπηρέτηση των επιβατών κρουαζιέρας.

4. Ο ΟΛΠ Α.Ε. με τη βοήθεια προγραμμάτων της Ε.Ε. διαθέτει το πλέον σύγχρονο σύστημα ασφάλειας λιμένος ειδικά στο χώρο της κρουαζιέρας.

5. Ο ΟΛΠ Α.Ε. είναι το μόνο ελληνικό λιμάνι το οποίο εφαρμόζει κανονισμό και προγραμματισμό κατάπλου (Berth Allocation) ώστε με τη συνεργασία και των εταιρειών, να είναι σε θέση να εξαγγείλει από τις 25 Οκτωβρίου 2012, όλα τα δρομολόγια και θέσεις πρόσδεσης για το 2013.

6. Σε συνεργασία με το Διεθνή Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» θα υπογραφεί εντός του έτους μνημόνιο συνεργασίας για την αποφυγή διπλών ελέγχων αποσκευών. Αυτό σημαίνει ότι στο home-porting ο επιβάτης θα παραδίδει την αποσκευή του στο αεροδρόμιο επιβίβασης και θα τη βρίσκει στην κουκέτα του πλοίου, χωρίς ενδιάμεσους ελέγχους.

7. Το 2010 το λιμάνι του Πειραιά αξιολογήθηκε από Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων της Ευρ. Ένωσης για την εφαρμογή Κώδικα Συνόρων Σένγκεν. Σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία έχει γίνει το μέγιστο μέρος της προσαρμογής.

8. Σε σχέση με την τρέχουσα χρονιά (2012) για το πρώτο εννεάμηνο διαφαίνεται ότι:
8.1 Το 2012 σε σχέση με το 2011 θα σημειωθεί μείωση επιβατών transit κατά 15% και
8.2 Σε σχέση με το 2010 η αύξηση είναι 13,51%. Η σύγκριση με το 2010 ή και το 2009 είναι αναγκαία, διότι το 2011 υπήρξε μια «μοναδική» χρονιά (αύξηση 35%) λόγω των πολιτικών γεγονότων στη Β. Αφρική (Αίγυπτος, Τυνησία, Λιβύη) και δεν πρέπει να λαμβάνεται ως έτος σύγκρισης.

9. Όπως είναι γνωστό η προέλευση κατά εθνικότητα των επιβατών κρουαζιέρας στην Ελλάδα προέρχεται από τις χώρες Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία. Βάσει πρόσφατης μελέτης, με εξαίρεση τις δύο τελευταίες χώρες, αναμένεται αύξηση αριθμού τουριστών κρουαζιέρας στην Ελλάδα κατά τα έτη 2013 και 2014.

10. Ο ΟΛΠ Α.Ε. είναι το μόνο λιμάνι στην Ελλάδα, το οποίο παρέχει όλες τις απαιτούμενες διευκολύνσεις, όπως νερό, ναυτιλιακά καύσιμα, τροφοεφόδια, συντηρήσεις και παραλαβή αποβλήτων και λυμάτων βάσει κοινοτικών κανονισμών, επομένως αποτελεί το λιμάνι-βάση για την κρουαζιέρα σε όλους τους λοιπούς, κυρίως νησιωτικούς, προορισμούς.

Κλείνοντας την εισήγηση του ο κ. Γ. Ανωμερίτης τόνισε πλην άλλων την άμεση συγκρότηση Αρχής Λιμένος σε όλα τα κύρια λιμάνια του λιμενικού συστήματος (holdings) με πλήρη διαχωρισμό Αρχής και Επιχείρησης, η οποία ενιαία θα αναλάβει:
α. Το σύνολο του δημοσίου συμφέροντος δραστηριοτήτων όπως π.χ. τις ελεύθερες ζώνες.
β. Όλες τις τελωνιακού και αστυνομικού ενδιαφέροντος υπηρεσίες μέσα από μνημόνια συνεργασίας.
γ. Όλες τις αστυνομικού ενδιαφέροντος εντός λιμένα υπηρεσίες σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα.
δ. Τις υπηρεσίες συντονισμού ρυμούλκησης και πλοήγησης και
ε. Τις κανονισμένες, μέσω ΕΣΑΛ, υπηρεσίες ανάπτυξης λιμένων (πολεοδομικές, fast-track) με σεβασμό στις περιβαλλοντικές διατάξεις που ισχύουν.

«Οφείλουμε να νομοθετήσουμε ταχύτατα τις μεταρρυθμιστικές μας παρεμβάσεις για τη λιμενική βιομηχανία μέσα στα πλαίσια των θεσμών και αρχών του ευρωπαϊκού λιμενικού συστήματος. Από τη πορεία ανάπτυξης ενός δυναμικού εθνικού λιμενικού συστήματος δεν εξαρτάται η πορεία των θαλασσίων μεταφορών και η διακίνηση εμπορευμάτων, αλλά πάνω απ` όλα, μέσω της κρουαζιέρας, ο θαλάσσιος τουρισμός και κατ` επέκταση η βιωσιμότητα των νησιών και ο ίδιος ο ελληνικός τουρισμός».

Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Συνάντηση του Λ. Αυγενάκη με το Προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων

Ο Βουλευτής Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης Αυγενάκης πραγματοποίησε συνάντηση την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012 με τον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομποσπονδίας και του Παγκρητίου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδόχων, κ. Γιώργο Πελεκανάκη και με εκπροσώπους της Πανελληνίας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδόχων.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:

1)Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης. Ο Βουλευτής ενημέρωσε το Προεδρείο ότι «έχουν ξεκινήσει οι απαιτούμενες διαδικασίες από πλευράς Κυβέρνησης για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ και ο χρόνος υλοποίησής του ανέρχεται σε 36 μήνες. Είναι βέβαιο ότι η ολοκλήρωση του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης θα συμβάλλει: 1) στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, 2) στη βελτίωση των συνθηκών ασφαλείας στις μεταφορές, 3) στην ενίσχυση και στην ανάπτυξη νέων εμπορικών δραστηριότητων, 4) στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας τόσο κατά την κατασκευή όσο και κατά τη λειτουργία του έργου».

2)Η βελτίωση της λειτουργικότητας του αεροδρομίου «Ν. Καζαντζάκης». Ο κ. Αυγενάκης ενημέρωσε για τις 6 προτάσεις-παρεμβάσεις που κατέθεσε στους Υπουργούς Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κωστή Χατζηδάκη, Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, Εθνικής Άμυνας, κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο, Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, κ. Νικόλαο Δένδια και Οικονομικών, κ. Ιωάννη Στουρνάρα.

Ειδικοτερα, ο Βουλευτής Ηρακλείου αναφέρθηκε εκτενώς στις παρεμβάσεις του στον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κωστή Χατζηδάκη, από τον οποίο αιτήθηκε: «1) Ενίσχυση του εξοπλισμού στο αεροδρόμιο και χρηματοδότησης μέσω ΕΣΠΑ για την τοποθέτηση συστήματος ανίχνευσης των αποσκευών των αναχωρούντων επιβατών, 2) την ανάγκη έγκρισης ποσού για την άμεση δημοπράτηση των έργων: α) ανακατασκευή κέντρου εκπομπής κόστους 60.000 ευρώ συν ΦΠΑ, γ) αντικηροζινική προστασία πίστα “L” κόστους 55.000 ευρώ συν ΦΠΑ, δ) Γενικός ελαιοχρωματισμός κτιρίου, ε) Αντικατάσταση συστήματος ψύξης Α΄ και Β΄ φάσης κτιρίου (20ετίας), ζ) Αντικατάσταση και επισκευή μεταλλικής πύργου ελέγχου (35ετίας). 3) την έγκριση πίστωσης, αρχικού προϋπολογισμού 2.718.060 ευρώ (δίχως έκπτωση) για την εφαρμογή μελέτης με σκοπό την επέκταση του ανατολικού τμήματος του Κρατικού Αερολιμένα Ηρακλείου «Ν. Καζαντζάκης».

Επίσης, από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο ζήτησε: «α) την παραχώρηση έκτασης 200 τ.μ. από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για τη δημιουργία αίθουσας αφίξεων και αναχωρήσεων πτήσεων γενικής αεροπορίας, επιχειρηματικών πτήσεων και πτήσεων V.I.P, β) την παραχώρηση έκτασης από το πρώην στρατοπέδου «ΜΟΜΑ» για τη στάθμευση τουριστικών λεωφορείων και ΙΧ οχημάτων από 1η Απριλίου έως και 30 Οκτωβρίου, κάθε έτους, για την κάλυψη βασικών υπηρεσιακών αναγκών που συνδέονται άμεσα με την ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου «Ν. Καζαντζάκης» ».

Ενώ, από τον Υπουργό Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, κ. Νικόλαο Δένδια αιτήθηκε «τη στελέχωση προσωπικού προκειμένου να ενισχυθεί η εσωτερική του ασφάλεια».

Επιπλέον ζητήματα που τέθηκαν στη συνάντηση από τους Ξενοδόχους ήταν η VISA Schengen και η ανάγκη τροποποίησης όλων των γραφειοκρατικών διακασιών που παρακωλύουν σημαντικά την έκδοσή της. Όπως, επίσης η απαραίτητη Κυβερνητική Παρέμβαση για τη διάθεση και αξιοποίηση αρχαιολογικών χώρων για τη διεξαγωγή εκδηλώσεων προς ενίσχυση του συνεδριακού τουρισμού.

Ο κ. Αυγενάκης δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει τα δύο, παραπάνω ζητήματα και θα βρίσκεται σε επικοινωνία με το Προεδρείο των Διευθυντών Ξενοδόχων για την επίλυση και διευθέτηση των παραπάνω ζητημάτων.

Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

Πτώση 2,5% στις αφίξεις τουριστών στο εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου

Περιορίζονται οι απώλειες αλλοδαπών τουριστών για τον ελληνικό τουρισμό την εφετινή χρονιά, με βάση και τα στοιχεία από τα 15 κύρια και περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, που έδωσε στη δημοσιότητα  ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οι αφίξεις τουριστών προς την Ελλάδα σημείωσαν πτώση 2,46% σε 10.301.155 τουρίστες, όταν πέρυσι το ίδιο διάστημα είχαν έλθει 10.560.658 τουρίστες.

Υπενθυμίζεται ότι η χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό ξεκίνησε με απώλειες της τάξεως του 11,2%.

Σε ό,τι αφορά τον πίνακα των αφίξεων, τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή σε σχέση με πέρυσι πέτυχε στο εννεάμηνο η Κεφαλονιά με αύξηση 13,32% στις αεροπορικές αφίξεις, ακολουθούν τα Χανιά με 8,89% και η Θεσσαλονίκη με 7,43%.

Σε θετική τροχιά κινείται και η Μύκονος, παρά το άσχημο ξεκίνημα και πλέον σημειώνει άνοδο 5,7% σε σχέση με πέρυσι.

«Αγκάθι» για μια ακόμη χρονιά είναι η πορεία των αφίξεων στο «Ελ. Βενιζέλος», που και στο φετινό εννεάμηνο διευρύνονται οι απώλειες των αφίξεων που φτάνουν το 11,93%.

Τέλος, οι εκτιμήσεις για την εξέλιξη του συνόλου της τουριστικής χρονιάς από τους φορείς του κλάδου αναφέρουν ότι οι αφίξεις θα φτάσουν τα 16 εκατομμύρια.
tanea.gr

Ναι των Δημάρχων της Αττικής για το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Αττικής

«Εμείς οι δήμαρχοι της Αττικής, της περιφέρειας που έχει δεχθεί τα ισχυρότερα πλήγματα από την οικονομική κρίση, με τα χιλιάδες μαγαζιά που κλείνουν καθημερινά και την καλπάζουσα ανεργία, αισθανόμαστε κατάπληξη και  αγανάκτηση για την προσπάθεια που καταβάλλεται από (ιδιοτελή;) συμφέροντα να ακυρώσουν το τριετές πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Αθήνας, του Πειραιά και των νησιών που ανήκουν στην Περιφέρεια Αττικής.

Μήπως κάποιοι επιδιώκουν να απωλεσθούν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ που προορίζονται για την τουριστική προβολή της περιοχής μας; Σε εποχές μάλιστα που το τουριστικό ρεύμα προς την Αττική έχει μειωθεί κατά 75% και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη και χιλιάδες ξενοδοχοϋπάλληλοι, αλλά και οι εργαζόμενοι στα επισιτιστικά επαγγέλματα είναι άνεργοι.

Δυστυχώς, μας προκαλεί κατάπληξη το γεγονός ότι ομάδα βουλευτών συμπορεύεται με αυτή την προσπάθεια. Και γεννά εξίσου εύλογες απορίες η δίμηνη καθυστέρηση του Yπουργείου Τουρισμού να επικυρώσει τη σύμβαση του έργου, όταν μάλιστα αυτή έχει περάσει από όλες τις νόμιμες διαδικασίες, έχει ελεγχθεί και επικυρωθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και υπερψηφιστεί από το Περιφερειακό Συμβούλιο.  Τί κρύβεται πίσω από αυτή τη συγχορδία;

Απευθυνόμαστε στον πρωθυπουργό και τους αρχηγούς των κόμματων και τους καλούμε να παρέμβουν άμεσα. Δεν επιτρέπεται να χαθεί άλλη μια τουριστική περίοδος. Όταν μάλιστα τοπική αυτοδιοίκηση, επαγγελματίες και εργαζόμενοι υφίστανται το μεγαλύτερο βάρος των μέτρων και η Ε.Ε. απαιτεί, και δικαίως, τη μεγαλύτερη δυνατή απορρόφηση του ΕΣΠΑ. Πώς είναι δυνατόν όταν μας αφαιρούνται διαρκώς πόροι, να χάνουμε και τη δυνατότητα αξιοποίησης των κοινοτικών κονδυλίων;  Και επίσης, με δεδομένη την ανάγκη εκσυγχρονισμού του κράτους και της οικονομίας μας, να λοιδορούμε την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για τη στήριξη του σημαντικότερου παραγωγικού τομέα στην Ελλάδα, του τουρισμού μας;

Ως εδώ η ασυδοσία των συμφερόντων! Ας αφεθεί επιτέλους η Αυτοδιοίκηση όλων των βαθμίδων να κάνει ανεμπόδιστα τη δουλειά της και να προσφέρει στους πολίτες και τη χώρα συνολικά, αντί να γίνεται στόχος άδικων, υστερόβουλων και υπονομευτικών επιθέσεων και μεθοδευμένης προσπάθειας απαξίωσης».

ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ
ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΙΝΗΣ
ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΣΚΟΥΝΗΣ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ
ΝΙΚΑΙΑΣ –ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΛΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΕΝΕΤΟΣ
ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΚΚΟΡΗΣ
ΑΧΑΡΝΩΝ ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΤΟΥΡΟΣ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΟΥΛΗΣ
ΦΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΟΥΡΑΪΜΗΣ
ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΙΩΤΑΚΗΣ
ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ –ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΛΑΝΗΣ
ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ
ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΑΙΓΑΛΕΩ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΔΑΡΑΣ
ΑΙΓΙΝΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΣΑΚΙΩΤΗΣ
ΑΛΙΜΟΥ ΘΑΝΑΣΗΣ ΟΡΦΑΝΟΣ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΛΕΤΙΟΥ
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΒΥΡΩΝΑ ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΣΙΡΟΣ
ΔΑΦΝΗΣ- ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥΔΑΚΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΛΙΡΗΣ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΜΠΑΚΑΣ
ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
ΚΡΩΠΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΙΟΥΣΗΣ
ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΕΒΑΝΤΗΣ
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ –ΠΕΥΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΩΚΙΑΝΟΣ
ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΛΟΥΙΖΟΣ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΕΘΕΝΙΤΗΣ
ΜΕΓΑΡΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΡΠΕΤΑΣ
ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ
ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΖΟΥΛΑΚΗΣ
ΠΑΙΑΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΒΑΡΗ
ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ
ΠΑΛΗΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΖΟΥΤΣΟΣ
ΠΑΠΑΓΟΥ- ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΥΔΗΣ
ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΠΟΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ
ΡΑΦΗΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΠΑΤΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΥ
ΣΠΕΤΣΕΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΥΡΑΚΗΣ
ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ
ΥΔΡΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΤΡΩΝΗΣ
ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ-ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ
ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΞΥΡΙΔΑΚΗΣ
ΩΡΩΠΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ

Η Κρήτη αποκτά στρατηγικό πλάνο για την τουριστική προβολή της

Στη διαμόρφωση μιας ξεκάθαρης πολιτικής branding (ενίσχυση αναγνωρισιμότητας) πάνω στην οποία θα βασιστεί η τουριστική προβολή της Κρήτης... καλούνται να προχωρήσουν άμεσα όλοι οι εμπλεκόμενοι τουριστικοί φορείς του νησιού, όπως υπαγορεύει το σύνθετο πλάνο που προτείνει ο ειδικός σύμβουλος της Περιφέρειας Κρήτης (Alter Vision Α. Ε.).

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της εταιρίας, Αλέξανδρο Κουρή, που παρουσίασε την πρόταση τουριστικής προβολής, ύστερα από διαβούλευση και στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες, η Κρήτη θα πρέπει ν’ αποφασίσει πως θέλει για τα επόμενα δέκα χρόνια να τοποθετηθεί στο μυαλό του κόσμου και όλων των κρίσιμων κοινών, που επηρεάζουν την τουριστική επιτυχία της.
Μετά θα πρέπει- πρόσθεσε – να δημιουργήσετε μια ενιαία ταυτότητα και μέσα από αυτή την ταυτότητα η Κρήτη να υπογράψει όλα τα στοιχεία που εντάσσονται στη στρατηγική branding. Στη συνέχεια - είπε- πρέπει να υπάρξει συνολική και συνδυασμένη δουλειά όλων των φορέων για την παραγωγή κορυφαίου περιεχομένου από φωτογραφίες, video κ. α.
Σύμφωνα με τον ίδιο καμία περιοχή δεν έχει την πολυτέλεια να διασπά κονδύλια σε μικρά πράγματα- δράσεις. «Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος όλα τα μικρά να μπουν σ’ ένα καλάθι, το οποίο θα χρηματοδοτεί κάποιες μεγάλες και εξαιρετικής ποιότητας ενέργειες δημιουργίας περιεχομένου. Μετά ν’ αξιοποιηθούν τα μέσα νέας γενιάς marketing –και όχι τα παρωχημένα προηγούμενων δεκαετιών- όπως είναι το κοινωνικό διαδίκτυο (social media), προσέλκυση ανθρώπων που επηρεάζουν τον τουρισμό, συμμετοχή σε τηλεοπτικές εκπομπές και κινηματογραφικές παραγωγές, ακόμα και σε video games» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κουρής.

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης επεσήμανε ότι ένα τέτοιο στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής του νησιού έλειπε από την Κρήτη και υπογράμμισε: «Αποσπασματικά πλέον δεν μπορούμε να έχουμε κανένα αποτέλεσμα. Μόνο αν ενώσουμε τις δυνάμεις και όλοι μαζί: Τοπική Αυτοδιοίκηση, τουριστικοί φορείς και ξενοδόχοι και δώσουμε το στίγμα του ποιοτικού τουρισμού, θα έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.»
Ο κ. Αρναουτάκης χωρίς ν’ ακυρώσει τις προσπάθειες των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικά τα βήματα τουριστικής προβολής που έχει κάνει η αιρετή Περιφέρεια και αναφέρθηκε στην ενιαία προβολή της Κρήτης στις αγορές του εξωτερικού, στην τουριστική πύλη της Περιφέρειας και στη διοχέτευση εκπληκτικών spots σε site παγκόσμιας εμβέλειας, στη διείσδυση νέων αγορών όπως είναι η Ρωσία και η Ουκρανία, στη διατήρηση παραδοσιακών αγορών όπως είναι η Βρετανία και η Γερμανία, στην τεράστια επιτυχία των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού κ. α. «Το εργαλείο (στρατηγικό πλάνο) που θ’ αποκτήσουμε τώρα, αξιοποιώντας κονδύλια από το ΠΕΠ, θα επισπεύσει και θα πολλαπλασιάσει τα βήματα μας για την τουριστική προβολή της Κρήτης» πρόσθεσε ο κ. Αρναουτάκης

Κατά την παρουσίαση της πρότασής στους τουριστικούς φορείς του νησιού και στους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που έγινε στο ξενοδοχείο «Αμιράντες», ο κ. Κουρής, ανέφερε ότι όπως προέκυψε από τη δημόσια διαβούλευση οι προτεραιότητες της τουριστικής προβολής της Κρήτης είναι: γαστρονομία, παραδόσεις- Κρητικός τρόπος ζωής, πολιτιστική κληρονομιά –ιστορία, βουνά- οροπέδια, κλίμα, χλωρίδα –πανίδα-γεωλογικός πλούτος, αγροτουρισμός- οικοτουρισμός, θεραπευτικός και εργασιακός τουρισμός.

Ο ίδιος πρότεινε στην παρουσίαση και δύο σλόγκαν πάνω στα οποία μπορεί να βασιστεί η καμπάνια για την τουριστική προβολή της Κρήτης. Το ένα σλόγκαν είναι «Φιλοξενία με όλη μας την καρδιά» και το άλλο «Η Κρήτη των αντιθέσεων που γίνονται αρμονικό σύνολο».

Είναι αποτυχία- επεσήμανε- αν παρουσιάσουμε την Κρήτη σαν ένα ακόμα όμορφο προορισμό, εμείς ψάχνουμε το στόχο της διαφοροποίησης.

Για την επιτυχία του πλάνου που παρουσίασε ο κ. Κουρής, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συγκρότηση μιας ομάδας (εταιρία, φορέας ή οτιδήποτε) αποκλειστικά τεχνοκρατών, με αποδεδειγμένη εμπειρία στο marketing και τον τουρισμό και με επάρκεια στα τεχνικά αντικείμενα. «Εάν δεν συγκροτήσετε αυτή την ομάδα, αποτύχατε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κουρής.
Ο ίδιος κατέληξε ότι για να πάει καλά το εγχείρημα επιβάλλεται η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για το συνδυασμό πόρων προβολής της Κρήτης, κατά τα επιτυχή πρότυπα των Γάλλων και των Άγγλων.

Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

Στη Νέα Υόρκη η Όλγα Κεφαλογιάννη

Στη Νέα Υόρκη αναμένεται να φθάσει σήμερα η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, προκειμένου να παραστεί στο πρώτο "Greek Investment Forum", το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην αμερικανική μεγαλούπολη, την ερχόμενη Τρίτη 9 Οκτωβρίου.

Το Ελληνικό Φόρουμ Επενδύσεων διοργανώνεται από το Χρηματιστήριο Αθηνών και το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, σε συνεργασία με το Αμερικανοελληνικό Εμπορικό Επιμελητήριο.

Η κ. Κεφαλογιάννη θα μιλήσει με θέμα: «Ο τουρισμός, βασικός πυλώνας ανάπτυξης για την Ελλάδα». Κατά την επίσκεψή της στη Νέα Υόρκη, η υπουργός θα έχει την ευκαιρία να συναντηθεί με ενδιαφερόμενους επενδυτές, στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας, ταξιδιωτικούς πράκτορες, με τον αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο και παράγοντες της ελληνοαμερικανικής κοινότητας.

Εκτός από το ημερήσιο αυτό φόρουμ, έχει προγραμματιστεί σειρά συναντήσεων στις 10 και 11 Οκτωβρίου, στα πλαίσια ενός "roadshow", όπου εκτός από την κ. Κεφαλογιάννη, θα λάβουν μέρος ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ(Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Εταιρείας του Δημοσίου) Γιαννης Εμίρης, ο πρόεδρος του "Invest in Greece" Αρης Συγγρός, ο πρόεδρος του Χρηματιστηρίου Αθηνών και Διευθύνων Σύμβουλος των Εταιρειών του Ομίλου Ελληνικά Χρηματιστήρια Σωκράτης Λαζαρίδης και ο πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Γιάννος Γραμματίδης.

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Ταξίδι Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων στη Λακωνία


Η Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας, ανταποκρινόμενη στη διεθνή τάση για διεύρυνση και διαφοροποίηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την υλοποίηση μιας ακόμα από τις δράσεις και πρωτοβουλίες της, αυτή τη φορά σε επίπεδο Πελοποννήσου, με στόχο την τόνωση της ζήτησης στις αγορές που παρουσιάζουν σημαντική υστέρηση στις κρατήσεις αλλά και τη θετική προβολή του Πελοποννησιακού τουριστικού προϊόντος στην παγκόσμια αγορά.
Για το λόγο αυτό οργανώθηκε από το γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας & Ιρλανδίας, σε συνεργασία με την  Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας, ταξίδι εξοικείωσης (Fam Trip) στην Πελοπόννησο κατά το διάστημα από 30/09/2012 έως 07/10/2012.
Την Πέμπτη 4/10/2012 ολοκληρώθηκε με επιτυχία η τριήμερη επίσκεψη της ομάδας των 14 ταξιδιωτικών πρακτόρων, στη Λακωνία, στο πλαίσιο ενός προγραμματισμένου ταξιδιού εξοικείωσης (Fam Trip), το οποίο στοχεύει στη θετική προβολή του Λακωνικού τουριστικού προϊόντος στη Βρετανική τουριστική αγορά.
Όπως είναι γνωστό στον τουριστικό χώρο, η φιλοσοφία των Fam Trips αντικατοπτρίζεται στην ένταξη νέων προορισμών στα προγράμματα των Τour Operators, όπου μέσω ενός ταξιδιού εξοικείωσης μπορεί κανείς να γνωρίσει, να βιώσει προσωπικά, να αποκτήσει εμπειρίες και να διαμορφώσει πλήρη εικόνα όλων των στοιχείων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν ενός τόπου και με αυτό τον τρόπο να επηρεάσει αποτελεσματικά την τουριστική ζήτηση.
Κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου ταξιδιού στη Λακωνία, οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες περιηγήθηκαν τα αξιοθέατα των περιοχών της Μάνης, της Μονεμβάσιας και της Σπάρτη, διαμορφώνοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα των  απαράμιλλων συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου, ενώ κατά την επίσκεψή τους στις επιχειρήσεις των ως άνω περιοχών, για γνωριμία και ενδεχόμενη συνεργασία, απέκτησαν μια  εμπεριστατωμένη άποψη για τις προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες, τόσο στο χώρο της φιλοξενίας όσο και στο χώρο της εστίασης.
Ο βαθμός ικανοποίησης των προσκεκλημένων, κατά δήλωσή τους, ήταν εξαιρετικά υψηλός και εξέφρασαν τη βεβαιότητα ότι η Λακωνία παραμένει ένας σημαντικός, αξιόλογος, φιλόξενος και ασφαλής τουριστικός προορισμός, γεγονός που θα υποδειχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη Βρετανική τουριστική αγορά.
Στην επιτυχία του συγκεκριμένου ταξιδιού συνεισέφεραν σημαντικά παρέχοντας δωρεάν διαμονή και γεύματα στους επισκέπτες, ξενοδόχοι -μέλη της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας, τους οποίους και ευχαριστούμε δημόσια.
Επίσης, θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά, το Πολιτιστικό Ίδρυμα του Ομίλου Πειραιώς (Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού Σπάρτης), την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (Σπήλαια Δυρού) και το Αρχαιολογικό Μουσείο Μονεμβάσιας, για την παροχή δωρεάν εισόδου και ξενάγησης στους προσκεκλημένους μας.
Τέλος, ευχαριστούμε το γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας & Ιρλανδίας και ιδιαίτερα τη Διευθύντρια κ. Κυριακή Μπουλασίδου, για την άψογη διοργάνωση και συνεργασία.

Δημήτρης Ε. Πολλάλης
Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας
Σύμβουλος Διοικούσας Επιτροπής Ξ.Ε.Ε.

Ερευνα: Πελάτες κλέβουν... αντικείμενα από ακριβά ξενοδοχεία

Μια δημοσκόπηση, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι 500 ξενοδοχείων, επέτρεψε να διαμορφωθεί μια κατάταξη των προτιμήσεων όσων κλέβουν αντικείμενα από αυτά.

Για τους ενοίκους των ξενοδοχείων αποδείχθηκε ότι πλέον δημοφιλείς είναι οι πετσέτες, οι στυλό διαρκείας, οι παντόφλες και τα μπουρνούζια.

Λίγο σπανιότερα χάνονται τα τηλε-κοντρόλ, κρεμάστρες, τηλεοράσεις και πιστολάκια μαλλιών. Σπανιότερα όλων εξαφανίζονται λαμπτήρες, ξυπνητήρια, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεφωνικές συσκευές και διακοσμητικά φυτά.

Χειρότερα είναι τα πράγματα για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων, όπου κάθε ένατος πελάτης παίρνει μαζί του από το δωμάτιο κάτι αναμνηστικό. Παρόμοιες κλοπές προκαλούν στα ξενοδοχεία ζημιές ύψους 5.500 ευρώ ετησίως, ενώ στα ξενοδοχεία πολυτελείας το ποσό αυτό μπορεί να φθάσει και τα 18.000 ευρώ.

Νέα έρευνα της Amadeus προτρέπει την ταξιδιωτική βιομηχανία να προσανατολιστεί σε συστήματα ανοιχτού κώδικα για να ανοίξει το δρόμο της καινοτομίας

 Μια νέα έρευνα που παρουσιάστηκε στις αρχές της εβδομάδας, με τίτλο “Open for Business” καλεί την ταξιδιωτική βιομηχανία να αγκαλιάσει το λογισμικό ανοιχτού κώδικα, ούτως ώστε να επωφεληθεί από την μεγαλύτερη καινοτομία, να ανταποκριθεί γρηγορότερα στις αλλαγές της βιομηχανίας και των καταναλωτών και να μειώσει τα κόστη. Η έρευνα υπογραμμίζει πως τα συστήματα ανοιχτού κώδικα θα μπορούσαν να απελευθερώσουν τη βιομηχανία από την εξάρτησή της από τα ιδιόκτητα λογισμικά και να παρέχει στις ταξιδιωτικές εταιρείες μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η έρευνα, την οποία έχει επιμεληθεί ο Καθηγητής Jim Norton, γνωστός ειδικός τεχνολογίας, για λογαριασμό της Amadeus IT Group, εξερευνεί το ρόλο των συστημάτων ανοιχτού κώδικα στα απαιτητικά real-time περιβάλλοντα επεξεργασίας συναλλαγών. Αναγνωρίζοντας τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τις προκλήσεις της μετακίνησης από ένα κλειστό σε ανοιχτού κώδικα σύστημα, η έρευνα χαρτογραφεί την πρόοδο που έχει σημειώσει αυτή η σημαντική τεχνολογία και εξετάζει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της περαιτέρω εξέλιξης της ανοιχτής αρχιτεκτονικής για κρίσιμους επεξεργαστές συναλλαγών.

Η μελέτη τονίζει τον τρόπο με τον οποίο τα ανοιχτά συστήματα έχουν αναπτυχθεί και γιατί σήμερα δεν είναι μόνο κατάλληλα για συγκεκριμένους σκοπούς, αλλά έχουν επίσης τη δυνατότητα να προσφέρουν οφέλη σε όλη τη βιομηχανία.

Η έρευνα λειτουργεί και ως οδηγός για εκείνες τις εταιρείες και τους τομείς που δραστηριότητας που μελετούν την μετακίνηση στα συστήματα ανοιχτού κωδικού και προσφέρει μια επισκόπηση των προκλήσεων και του τι πρέπει να γίνει για να μειωθεί το ρίσκο που προκύπτει από την ανάγκη διατήρησης κοινών ομάδων ανάπτυξης, τόσο στα ιδιόκτητα συστήματα, όσο και στα ανοιχτού κώδικα συστήματα, εστιάζοντας ακεραιότητα των δεδομένων και στην ανάγκη να την αναγνωρίσουν οι εταιρείες περισσότερο σαν μια επιχειρηματική αλλαγή, και όχι απλά σαν μια τεχνική αλλαγή.

Ο συγγραφέας της έρευνας, Καθηγητής Jim Norton, δήλωσε σχετικά: “Τα ανοιχτού κώδικα συστήματα υπάρχουν για περίπου δύο δεκαετίες τώρα και πλέον καταγράφουν σημαντική πορεία στις επιχειρήσεις και τα κρίσιμα υπολογιστικά συστήματα. Ο δρόμος της μετάβασης από τα ιδιόκτητα συστήματα στα ανοιχτού κώδικα είναι μακρύς και συχνά γεμάτος προκλήσεις, αλλά αποτελεί την επανάσταση στη βιομηχανία τεχνολογίας. Σχεδόν κάθε μεγάλη επιχείρηση θα χρειαστεί να υιοθετήσει τουλάχιστον κάποια στοιχεία αυτής της μετάβασης μεσοπρόθεσμα, συνεπώς η κατανόηση του πως τα λογισμικά ανοιχτού κώδικα μπορούν να ωφελήσουν, αλλά και η ρεαλιστική αξιολόγηση των προκλήσεων της μετάβασης, είναι κρίσιμη.”

Ο κ. Herve Couturier, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Τμήματος Ανάπτυξης της Amadeus σχολίασε: “Στην Amadeus, έχουμε δεσμευτεί για την μετάβαση των επιχειρηματικών μας διαδικασιών στην αρχιτεκτονική ανοιχτών συστημάτων και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να μετριάσουμε το ρίσκο της μετάβασης. Τα μακροπρόθεσμα οφέλη από πλευράς καινοτομίας, της εφαρμογής νέων εξελίξεων πολύ πιο γρήγορα, της προσέλκυσης των σωστών ταλέντων και της εξοικονόμησης κόστους είναι εξαιρετικά σημαντικά, τόσο για εμάς, όσο και για τους πελάτες μας.” Και συνέχισε: “Με τα πρωτοποριακά συστήματα ανοιχτού κώδικα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε νέες καινοτομίες στην αγορά, συμπεριλαμβανομένου του portfolio του Altéa Customer Management System και του portfolio του Extreme Search.”

Η Amadeus έχει πρωτοπορήσει στη χρήση των συστημάτων ανοιχτού κώδικα στις επιχειρηματικές της λειτουργίες:

· Σε επίπεδο λειτουργικού συστήματος, η Amadeus έχει πραγματοποιήσει επιτυχημένη μετάβαση από τα ιδιόκτητα συστήματα σε Linux για να λειτουργήσει την κορυφαία σουίτα Altea για αεροπορικές εταιρείες.

· Κορυφαίες online καινοτομίες, όπως τα Amadeus e-Retail, Amadeus Dynamic Website Manager και Amadeus Extreme Search έχουν χτιστεί με εκτεταμένη χρήση στοιχείων ανοιχτού κώδικα με τέτοιο τρόπο που δεν θα ήταν δυνατό με τη χρήση στοιχείων legacy.

· Το Amadeus ARIA™ Templates, το πλαίσιο πάνω στο οποίο έχουν βασιστεί οι web λύσεις της Amadeus, πρόσφατα άλλαξε σε λογισμικό ανοιχτού κώδικα, επιτρέποντας σε τρίτους developers να το χρησιμοποιούν χωρίς χρέωση.

Ο όμιλος Amadeus επενδύει ιδιαιτέρως σημαντικά σε θέματα έρευνας και ανάπτυξης, διαθέτοντας το 2011 πάνω από 340 εκ. Ευρώ και έχει αναγνωριστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την προσφορά της αυτή. Το 2011 το Industrial R&D Investment Scoreboard της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μια ετήσια αναφορά που δημοσιεύεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εξετάζει τις μεγαλύτερες 1.000 Ευρωπαϊκές εταιρείες που επένδυσαν σε θέματα R&D για το έτος 2010 και τις κατηγοριοποιεί ανάλογα με το συνολικό ποσό επενδύσεων, έδωσε στην Amadeus την πρώτη θέση σε όλη την Ευρώπη, τόσο στην κατηγορία computer services όσο, όσο και στην κατηγορία travel & tourism. Για να κατεβάσετε την έρευνα παρακαλώ επισκεφτείτε το: http://www.amadeus.com/blog/17/09/open-for-business

Παρθενική εμφάνιση του Reflection της Celebrity Cruises

Το πέμπτο και πολυαναμενόμενο τελευταίο κρουαζιερόπλοιο κατηγορίας Solstice της Celebrity Cruises, χωρητικότητας 3.030 επιβατών, το Celebrity Reflection, έκανε την πρώτη του εμφάνιση την περασμένη εβδομάδα, κατά την έξοδό του από το ναυπηγείο Meyer Werft στο Papenburg της Γερμανίας, ενώ ακολούθησε πορεία προς τη Βόρεια Θάλασσα.

Για να πλεύσει στην ανοιχτή θάλασσα από το Papenburg, το μήκους 1.047 ποδών και πλάτους 121 ποδών πλοίο έπρεπε να διανύσει το ποτάμι Ems οπισθίως, κάτι που ολοκλήρωσε σε διάρκεια 10 ωρών. Ο καπετάνιος κατεύθυνε το πλοίο με την όπισθεν με ταχύτητα λιγότερη από 4mph, με τη βοήθεια ρυμουλκών στην πλώρη και στην πρύμνη.

Οι προετοιμασίες για αυτή τη διέλευση περιελάμβαναν αφαίρεση των γραμμών του ηλεκτρικού και των σιδηροδρομικών συρμών που περνούν από το ποτάμι. Το ταξίδι έπρεπε να πραγματοποιηθεί σε κατάλληλες καιρικές συνθήκες, όπου δεν υπάρχουν άνεμοι και επικρατεί πλημμυρίδα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί το επαρκές βάθος νερού στο ποτάμι και να αποτραπεί τυχόν αλλοίωση του χρώματος. Χιλιάδες θεατές βρέθηκαν στο ποτάμι για να παρακολουθήσουν τη μεταφορά του εκτός του ποταμού.

Έπειτα από μία σειρά δοκιμών στη θάλασσα και ολοκλήρωση των τελευταίων λεπτομερειών στο Emshaven, της Ολλανδίας, το Celebrity Reflection θα ξεκινήσει την παρθενική του κρουαζιέρα στις 12 Οκτωβρίου από το Άμστερνταμ και θα ταξιδέψει στα νερά της Μεσογείου μέχρι και την 1η Δεκεμβρίου, οπότε και θα διασχίσει τον Ατλαντικό Ωκεανό για να φτάσει στο Μαϊάμι και να ξεκινήσει μια σειρά μοναδικών κρουαζιέρων στην Καραϊβική.

Το Reflection θα πραγματοποιήσει 7ήμερες κρουαζιέρες στην Ανατολική Καραϊβική από το Μαϊάμι, ενώ θα προσφέρει μια σειρά από καινοτομίες, όπως το εξωτερικό γυάλινο ντους που προεξέχει από την άκρη του πλοίου, στην υπερπολυτελή Reflection Suite, το μοναδικό AquaSpa by Elemis και αξιόλογες επιλογές διαμονής στις AquaClass Suites και Signature Suites, καθώς επίσης και επώνυμες μπουτίκ, ιδιαίτερα θεματικά εστιατόρια και πολυτελείς χώρους εστίασης.

Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Συγκρότηση Τομέα Τουρισμού Δημοκρατικής Αριστεράς

Η ΔΗΜΑΡ συγκροτεί  τομέα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ  ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Η μαγιά του τομέα ήδη υπάρχει. Είναι οι σύντροφοι:

Ισμήνη Μώρου 
Παπαδόπουλος Παύλος
Μπέττυ Χατζηνικολάου
Σαράντος Μπακρισιώρης
Θωμάς Ψύρρας, βουλευτής ΔΗΜΑΡ

Όσοι σύντροφοι και φίλοι  επιθυμούν να βοηθήσουν το έργο του  Τομέα μπορούν να στείλουν στη διεύθυνση thomaspsyrras@gmail.com τα στοιχεία τους (όνομα, επώνυμο, τόπος διαμονής, οργάνωση στην οποία ανήκουν, τηλέφωνα και e-mail) και τον τομέα εργασίας τους στον τουριστικό χώρο (π.χ. Ξεναγός, ξενοδόχος, οδηγός τουριστικού λεωφορείου κλπ). 
Μόλις λάβουμε τα στοιχεία σας θα δημιουργήσουμε ένα mail-box για  να μπορούμε να συζητάμε, να ανταλλάσσουμε  απόψεις, να επεξεργαζόμαστε θέσεις και να βοηθήσουμε τη ΔΗΜΑΡ να αποκτήσει (επιτέλους!) μια ξεκάθαρη άποψη για  τον τουρισμό ενισχύοντας και  την κοινοβουλευτική μας παρουσία. 

Yπογραφή «συμβολαίου» συνεργασίας με όλους τους φορείς της τουριστικής αγοράς

Την υπογραφή «συμβολαίου» συνεργασίας με όλους τους φορείς της τουριστικής αγοράς, ζήτησε κατά την ομιλία της, σήμερα, στο δ.σ. της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Τουρισμού, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.

«Μαζί θα προχωρήσουμε, μαζί θα άρουμε όσα εμποδίζουν την ανάπτυξη του τουρισμού μας, μαζί θα λειτουργήσουμε σε ένα νέο πλαίσιο απαραίτητο για την αγορά. Περιμένω να θέσουμε όλα αυτά στο τραπέζι του διαλόγου και να απελευθερώσουμε τις δυνάμεις του ελληνικού τουρισμού», τόνισε και πρόσθεσε: «Σήμερα καλούμαστε να αποδείξουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε πολλά στην οικονομία. Και ο τουρισμός είναι ένας καθοριστικός κλάδος που μπορεί να συμβάλλει στα έσοδα, στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας στη χώρα, στην παραγωγή θέσεων εργασίας. Είμαστε εδώ για να σφραγίσουμε αυτό το συμβόλαιο που μας υποχρεώνει να δημιουργήσουμε νέες βάσεις, νέα δεδομένα, να χαράξουμε νέα πορεία».

Η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη αφού επεσήμανε ότι δεν ήρθε για να υποσχεθεί και να λύσει ακαριαία τα θέματα του χώρου, ανέφερε ότι η κυβέρνηση τα γνωρίζει και την απασχολούν. «Για παράδειγμα γνωρίζω το θέμα της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων που σας απασχολεί και σχετίζεται με τα τουριστικά λεωφορεία που δε μπορούν να εκτελούν γραμμές των ΚΤΕΛ, και πληρώνουν άλλα διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας από τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ», τόνισε.

Αναφέρθηκε επίσης και σε αλλά ανοικτά ζητήματα όπως η διαφήμιση της χώρας στο εξωτερικό, τα ωράρια λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, η διευκόλυνση ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων οι αεροπορικές συνδέσεις της χώρας και η ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού αναγνώσιμου σήματος για τα τουριστικά λεωφορεία». Αλλά όπως είπε όλα αυτά «αποτελούν παραμέτρους μιας συνολικής παρέμβασης που εξετάζουμε στον τουρισμό».

Ενώ τόνισε ακόμη ότι για την ρύθμιση όλων αυτών απαιτείται η σύμφωνη γνώμη και άλλων υπουργείων, όπως το Ανάπτυξης, Οικονομίας, Αιγαίου, με τα οποία- όπως είπε ήδη βρισκόμαστε σε επαφή.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...