Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε πρόσφατα την μακρόχρονη, στρατηγική συνεργασία της με την Scandinavian Airlines (SAS), τον εθνικό αερομεταφορέα της Δανίας, της Νορβηγίας και της Σουηδίας. Στο πλαίσιο της συμφωνίας-ορόσημο η αεροπορική εταιρεία θα υιοθετήσει τη νέα λύση διαχείρισης εσόδων της Amadeus, εδραιώνοντας ταυτόχρονα και ένα “Centre of Competence” της Amadeus κατά τη διαδικασία.
Στα τέλη του μήνα, οι Scandinavian και Wideroe θα γίνουν οι πρώτοι χρήστες της νέας λύσης επόμενης γενιάς της Amadeus, Altea Revenue Management, η οποία ενσωματώνει πλέον και δυνατότητες διαχείρισης εσόδων προέλευσης & προορισμού. Οι αεροπορικές εταιρείες θα μεταφερθούν από το Origin & Destination Revenue Management System (ODRMS) λύση που χρησιμοποιούν έως τώρα, στη νέα λύση της Amadeus στις αρχές του 2015, μαζί με τις άλλες 8 αεροπορικές εταιρείες που επωφελούνται ήδη από το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης εσόδων & εξυπηρέτησης πελατών.
Ταυτόχρονα, η Amadeus θα ανοίξει και ένα “Centre of Competence” διαχείρισης εσόδων στην Κοπεγχάγη της Δανίας, όπου περισσότεροι από 20 υπάλληλοι της SAS, πολλοί από τους οποίους είναι ειδικοί παγκοσμίου φήμης, θα μετακινηθούν στην ομάδα της Amadeus.
Όντας μια από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που εφάρμοσε το σύστημα διαχείρισης εσόδων με βάση την προέλευση και τον προορισμό και την επεξεργασία τους στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, η SAS είναι αδιαμφισβήτητα ηγέτης σε αυτό τον τομέα. Αυτός ο πλούτος εξειδίκευσης θα συνδυαστεί τώρα πια με την Amadeus, η οποία διαθέτει ήδη πάνω από 400 εξειδικευμένους υπαλλήλους που εργάζονται σε λύσεις διαχείρισης εσόδων και inventory. Η συνεργασία θα ωφελήσει όχι μόνο ολόκληρη την κοινότητα Altea, αλλά θα ανοίξει και το δρόμο για ακόμη μεγαλύτερη καινοτομία, που θα συμβάλλει στη διαμόρφωση των προϊόντων και υπηρεσιών παραγωγής εσόδων επόμενης γενιάς για τους πελάτες της Amadeus.
Ο κ. Magnus Rosén, Vice President Revenue Management Systems του Ομίλου της SAS, σχολίασε: «Στην SAS, έχουμε μια μακρόχρονη, αποδεδειγμένη κληρονομιά στην καινοτομία διαχείρισης εσόδων και, ως εταιρεία, έχουμε μια από τις μεγαλύτερες αποδόσεις στη βιομηχανία, ως αποτέλεσμα της πρωτοποριακής O&D προσέγγισης που διαθέτουμε. Είμαστε σίγουροι ότι η νέα λύση διαχείριση εσόδων της Amadeus θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την ηγετική μας θέση σε αυτό τον τομέα. Παράλληλα, καλωσορίζουμε την εδραίωση του “Centre of Competence” για τη Διαχείριση Εσόδων και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Amadeus για να μοιραστούμε τα οφέλη της κοινής μας προσέγγισης για τη διαχείριση εσόδων με την ευρύτερη κοινότητα αεροπορικών εταιρειών της Altea.»
Η κα Julia Sattel, Senior VP Airlines IT της Amadeus, δήλωσε επίσης: «Η διαχείριση εσόδων είναι ένα ολοένα και πιο σημαντικό ζήτημα για τις αεροπορικές εταιρείες και ένα το οποίο επιδρά απευθείας στα τελικά τους αποτελέσματα. Για 20 χρόνια η SAS κρατούσε τα ηνία στην O&D διαχείριση εσόδων, ενώ στην Amadeus επενδύαμε συνεχώς σε αυτό το θέμα από το 2006. Είμαστε, συνεπώς, ενθουσιασμένοι που η SAS προστέθηκε στο revenue management πελατολόγιό μας και που οι ειδικοί της εταιρείας θα γίνουν μέλη της ομάδας μας στο εξειδικευμένο “Centre of Competence”. Θα ήθελα επίσης να καλωσορίσω προσωπικά τους υπαλλήλους της SAS που θα είναι σύντομα μέρος της δικής μας εταιρείας και οι οποίοι θα συμβάλλουν στο να επωφεληθούν οι πελάτες μας σχεδόν αμέσως από την απαράμιλλη εμπειρία τους στον τομέα αυτό. Πιστεύουμε ότι η εδραίωση αυτής της κοινής πηγής καινοτομίας και εμπειρίας θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε πραγματικό κέρδος, μείωση κόστους και αύξηση παραγωγικότητα για τους πελάτες μας.»
Χάρη στην πλήρη της ενοποίηση στην ευρύτερη σουίτα εφαρμογών της Altea, το Altea Revenue Management μειώνει σημαντικά την, συχνά, μεγάλη διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων που βαραίνει τα συστήματα διαχείρισης εσόδων. Προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες της Altea ένα μοναδικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους, παρέχοντας απρόσκοπτη πρόσβαση σε τιμές, δρομολόγια, PNRs, εισιτήρια, έσοδα και δεδομένα συστήματος ελέγχου αναχωρήσεων. Προς αυτό το σκοπό, αυτό το πλεονέκτημα, επιτρέπει σε αυτές τις αεροπορικές εταιρείες να προσδοκούν και να ανταποκρίνονται στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς γύρω τους, εδραιώνοντας πρακτικές διαχείρισης εσόδων και λογικής διαθεσιμότητας, συμπεριλαμβάνοντας τις εξατομίκευση, βοηθητικές υπηρεσίες και δυναμική τιμολόγηση.
Στα τέλη του μήνα, οι Scandinavian και Wideroe θα γίνουν οι πρώτοι χρήστες της νέας λύσης επόμενης γενιάς της Amadeus, Altea Revenue Management, η οποία ενσωματώνει πλέον και δυνατότητες διαχείρισης εσόδων προέλευσης & προορισμού. Οι αεροπορικές εταιρείες θα μεταφερθούν από το Origin & Destination Revenue Management System (ODRMS) λύση που χρησιμοποιούν έως τώρα, στη νέα λύση της Amadeus στις αρχές του 2015, μαζί με τις άλλες 8 αεροπορικές εταιρείες που επωφελούνται ήδη από το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης εσόδων & εξυπηρέτησης πελατών.
Ταυτόχρονα, η Amadeus θα ανοίξει και ένα “Centre of Competence” διαχείρισης εσόδων στην Κοπεγχάγη της Δανίας, όπου περισσότεροι από 20 υπάλληλοι της SAS, πολλοί από τους οποίους είναι ειδικοί παγκοσμίου φήμης, θα μετακινηθούν στην ομάδα της Amadeus.
Όντας μια από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που εφάρμοσε το σύστημα διαχείρισης εσόδων με βάση την προέλευση και τον προορισμό και την επεξεργασία τους στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, η SAS είναι αδιαμφισβήτητα ηγέτης σε αυτό τον τομέα. Αυτός ο πλούτος εξειδίκευσης θα συνδυαστεί τώρα πια με την Amadeus, η οποία διαθέτει ήδη πάνω από 400 εξειδικευμένους υπαλλήλους που εργάζονται σε λύσεις διαχείρισης εσόδων και inventory. Η συνεργασία θα ωφελήσει όχι μόνο ολόκληρη την κοινότητα Altea, αλλά θα ανοίξει και το δρόμο για ακόμη μεγαλύτερη καινοτομία, που θα συμβάλλει στη διαμόρφωση των προϊόντων και υπηρεσιών παραγωγής εσόδων επόμενης γενιάς για τους πελάτες της Amadeus.
Ο κ. Magnus Rosén, Vice President Revenue Management Systems του Ομίλου της SAS, σχολίασε: «Στην SAS, έχουμε μια μακρόχρονη, αποδεδειγμένη κληρονομιά στην καινοτομία διαχείρισης εσόδων και, ως εταιρεία, έχουμε μια από τις μεγαλύτερες αποδόσεις στη βιομηχανία, ως αποτέλεσμα της πρωτοποριακής O&D προσέγγισης που διαθέτουμε. Είμαστε σίγουροι ότι η νέα λύση διαχείριση εσόδων της Amadeus θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την ηγετική μας θέση σε αυτό τον τομέα. Παράλληλα, καλωσορίζουμε την εδραίωση του “Centre of Competence” για τη Διαχείριση Εσόδων και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Amadeus για να μοιραστούμε τα οφέλη της κοινής μας προσέγγισης για τη διαχείριση εσόδων με την ευρύτερη κοινότητα αεροπορικών εταιρειών της Altea.»
Η κα Julia Sattel, Senior VP Airlines IT της Amadeus, δήλωσε επίσης: «Η διαχείριση εσόδων είναι ένα ολοένα και πιο σημαντικό ζήτημα για τις αεροπορικές εταιρείες και ένα το οποίο επιδρά απευθείας στα τελικά τους αποτελέσματα. Για 20 χρόνια η SAS κρατούσε τα ηνία στην O&D διαχείριση εσόδων, ενώ στην Amadeus επενδύαμε συνεχώς σε αυτό το θέμα από το 2006. Είμαστε, συνεπώς, ενθουσιασμένοι που η SAS προστέθηκε στο revenue management πελατολόγιό μας και που οι ειδικοί της εταιρείας θα γίνουν μέλη της ομάδας μας στο εξειδικευμένο “Centre of Competence”. Θα ήθελα επίσης να καλωσορίσω προσωπικά τους υπαλλήλους της SAS που θα είναι σύντομα μέρος της δικής μας εταιρείας και οι οποίοι θα συμβάλλουν στο να επωφεληθούν οι πελάτες μας σχεδόν αμέσως από την απαράμιλλη εμπειρία τους στον τομέα αυτό. Πιστεύουμε ότι η εδραίωση αυτής της κοινής πηγής καινοτομίας και εμπειρίας θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε πραγματικό κέρδος, μείωση κόστους και αύξηση παραγωγικότητα για τους πελάτες μας.»
Χάρη στην πλήρη της ενοποίηση στην ευρύτερη σουίτα εφαρμογών της Altea, το Altea Revenue Management μειώνει σημαντικά την, συχνά, μεγάλη διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων που βαραίνει τα συστήματα διαχείρισης εσόδων. Προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες της Altea ένα μοναδικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους, παρέχοντας απρόσκοπτη πρόσβαση σε τιμές, δρομολόγια, PNRs, εισιτήρια, έσοδα και δεδομένα συστήματος ελέγχου αναχωρήσεων. Προς αυτό το σκοπό, αυτό το πλεονέκτημα, επιτρέπει σε αυτές τις αεροπορικές εταιρείες να προσδοκούν και να ανταποκρίνονται στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς γύρω τους, εδραιώνοντας πρακτικές διαχείρισης εσόδων και λογικής διαθεσιμότητας, συμπεριλαμβάνοντας τις εξατομίκευση, βοηθητικές υπηρεσίες και δυναμική τιμολόγηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.