Σειρά στοχευμένων δράσεων περιελάμβανε το πρόγραμμα προβολής του Δήμου Μυκόνου στις διεθνείς αγορές από το φθινόπωρο του 2011 έως σήμερα με τη συμβολή των συμβούλων του Δήμου. Λαμβάνοντας υπόψη τις ευρύτερες δυσμενείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες και με δεδομένες τις εξαιρετικά περιορισμένες οικονομικές δυνάμεις του Δήμου, η προβολή κινήθηκε σε συγκεκριμένους άξονες:
1. Δημιουργία - destination intelligence - ή αλλιώς βάσης δεδομένων, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα στοιχεία και περιλαμβάνει 2 συνιστώσες:
Μελέτη εξωτερικού περιβάλλοντος με τη χρήση εξελιγμένων εργαλείων marketing (πχ PESTLE) και εκτεταμένης βιβλιογραφίας, ώστε να επικαιροποιείται η πληροφόρηση των επαγγελματιών της Μυκόνου σχετικά με τη θέση του προορισμού ως προς τις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος, τις νέες τάσεις και την κρίση.
Έρευνα προθέσεων των επαγγελματιών της Μυκόνου ως προς τις αγορές ενδιαφέροντος και τις ομάδες – στόχους. Βρίσκεται σε εξέλιξη η διανομή ερωτηματολογίου σχετικά με τις γεωγραφικές και δημογραφικές αγορές προτεραιότητας.
2. Ουσιαστικές εκθεσιακές συμμετοχές που πληρούν ποιοτικές δικλείδες:
Η παρουσία του δήμου στις διεθνείς εκθέσεις MITT (Μόσχα), ITB (Βερολίνο), BIT (Μιλάνο), FITUR (Μαδρίτη) συνδυάστηκε με ειδικές προωθητικές ενέργειες, όπως η προσφορά φιλοξενιών στο κοινό με κλήρωση και η παρουσία με προωθητικό υλικό στην ειδική ενέργεια προβολής στο «Κολωνάκι» του Μιλάνου, τη δημοφιλή συνοικία Brera, σε επώνυμα καταστήματα σε συνεργασία με το τοπικό Γραφείο ΕΟΤ. Έπειτα από συστηματική προσπάθεια δύο ετών, έχει δημιουργηθεί «προίκα» 6.000 ονομάτων και στοιχείων επικοινωνίας των επισκεπτών των διεθνών και εγχώριων εκθέσεων. Επιδίωξη του Δήμου είναι η αξιοποίηση τους με τη βοήθεια των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων για την αποστολή newsletters και τη διεξαγωγή ερευνών.
Προγραμματισμένες συναντήσεις με δημοσιογράφους έλαβαν χώρα στο πλαίσιο των εκθεσιακών συμμετοχών. Στόχος ήταν η σύσφιξη των σχέσεων με νέους εκπροσώπους των ΜΜΕ, όσο και η αναθέρμανση των υφιστάμενων επαφών. Στο πλαίσιο των συναντήσεων διασφαλίστηκε η πρόθεση για ταξιδιωτικά αφιερώματα από έντυπα ΜΜΕ καθώς και η ένταξη της Μυκόνου στα πλάνα εκδοτικού οίκου για δημιουργία ειδικού ταξιδιωτικού οδηγού.
3. Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων
Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην υλοποίηση ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων, με τη καθοδήγηση και την συμβολή στην υλοποίηση των συμβούλων του Δήμου. Έγκαιρα ενεργοποιήθηκε και αξιοποιήθηκε δίκτυο με δημοσιογραφικές επαφές και στρατηγικές συμμαχίες των συμβούλων και φορείς, όπως τα δραστήρια γραφεία ΕΟΤ Μιλάνου, Μεγάλης Βρετανίας, Παρισιού, Βερολίνου, Μόσχας, Μαδρίτης και το Γραφείο Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στη Μόσχα, ώστε, χωρίς οικονομική επιβάρυνση του Δήμου, να υλοποιηθεί πολυεθνικό πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων που θα αναδεικνύει το πολυδιάστατο τουριστικό «προϊόν» του προορισμού στις διαστάσεις του πολιτισμού, του lifestyle, της νυχτερινής ζωής, της παράδοσης, της ιστορίας της γαστρονομίας και του απαράμιλλου φυσικού κάλλους. Το πρόγραμμα στηρίχθηκε στις ακόλουθες κατευθύνσεις:
Α. Προτεραιότητα σε έγκριτα τηλεοπτικά προγράμματα:
- Ένταξη του προορισμού στη δημοφιλή εκπομπή «Cruise Today» του διεθνούς ταξιδιωτικού τηλεοπτικού κολοσσού Travel Channel, που μεταδόθηκε σε 119 χώρες.
- Αποκλειστικό γύρισμα στη Μύκονο της ταξιδιωτικής εκπομπής του κορυφαίου Ιαπωνικού τηλεοπτικού σταθμού FUJI TV, που είχε στόχο να προβάλει , σε prime time, στα 10 περίπου εκατομμύρια των τηλεθεατών του τον τρόπο ζωής και τις ομορφιές του νησιού μας, κυρίως από την πλευρά της παράδοσης και της αυθεντικότητας εστιάζοντας στην Άνω Μερά και σε άλλες περιοχές.
- Αποκλειστικό γύρισμα στη Μύκονο, ειδικών επεισοδίων του παγκοσμίου φήμης reality show της βρετανικής τηλεόρασης, X –FACTOR, έπειτα από συντονισμένη προεργασία 3 μηνών μεταξύ των συμβούλων του Δήμου, του Γραφείου ΕΟΤ Λονδίνου και τηλεοπτικών συντελεστών που δραστηριοποιούνται στη Μ Βρετανία. Σύμφωνα με δημοσίευμα στη Βρετανική εφημερίδα “Mirror” (http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/mykonos-booking-enquiries-up-433-83205), βρετανοί επαγγελματίες του τουρισμού εκτίμησαν την εποχή εκείνη άνοδο στις κρατήσεις μέχρι και 433% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο προηγούμενων χρόνων, ως αποτέλεσμα του show.
- Αποκλειστικό γύρισμα του Ισπανικού show “¿Te quieres casar con mi hijo?” («Μια νύφη για το γιό μου»). Η εκπομπή που συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, μέχρι και 35% επί του συνόλου της τηλεθέασης, καλύπτοντας το εύρος της οικονομικής και κοινωνικής διαστρωμάτωσης των τηλεθεατών, μεταδόθηκε από το δημοφιλές κανάλι «4» της Ισπανίας σημειώνοντας εντυπωσιακή τηλεθέαση 3.000.000 νοικοκυριών.
- Ενταξη του προορισμού στην εκπομπή "Espanioles en el mundo” τoυ κορυφαίου τηλεοπτικού σταθμού της Ισπανίας, TVE.
- Αποκλειστικό γύρισμα Γαλλικής ταξιδιωτικής εκπομπής με έμφαση στην αρχιτεκτονική, την παράδοση και τον φυσιολατρικό τουρισμό παραγωγής F&L Concepts.
- Στο επόμενο χρονικό διάστημα, προγραμματίζονται τα τηλεοπτικά γυρίσματα στα ακόλουθα ΜΜΕ:
- Ένταξη του προορισμού σε ταξιδιωτική εκπομπή του Ρωσικού τηλεοπτικού σταθμού “My planet” ή “Moya Planeta”. Το εν λόγω κανάλι λειτουργεί από το 2010, είναι πρωτοπόρο καθώς είναι το μόνο στην Ρώσικη επικράτεια που λειτουργεί σε 24ωρη βάση εκπέμποντας – μόνο - επιμορφωτικό πρόγραμμα και συγκεντρώνει ένα αφοσιωμένο κοινό από εκατομμύρια Ρώσους τηλεθεατές που ανήκουν στα μεσαία και ανώτερα κοινωνικά και εισοδηματικά στρώματα .
- Ένταξη του προορισμού σε τηλεοπτική εκπομπή που θα μεταδοθεί στο δίκτυο των ισχυρότερων τηλεοπτικών σταθμών France 24, TV5 και MENS TV.
- Ένταξη του προορισμού σε δημοφιλές Ιταλικό τηλεοπτικό πρόγραμμα με έμφαση στο Ναυτικό Τουρισμό για λογαριασμό του Nautical Channel που στοχεύει στα ανώτατα εισοδηματικά στρώματα.
- Επιπλέον προγραμματίζεται η επίσκεψη και φιλοξενία του Γερμανού δημοσιογράφου παραγωγού ταξιδιωτικών τηλεοπτικών ταινιών κ. Gogol Lobmeier που διανέμει σε διεθνή κλίμακα
Β. Επιλεκτικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων για την διαχείριση της τρέχουσας κατάστασης
Σε εκτενές δημοσίευμα στην έκδοση Μαρτίου του αμερικανικού διεθνούς φήμης περιοδικού Conde Nast Traveler, το Νησί των Ανέμων κατατάσσεται στους καλύτερους προορισμούς κρουαζιέρας της Ευρώπης, με εξώφυλλο την Παραπορτιανή της Μυκόνου και με εκτενές ρεπορτάζ ενώ στο κεντρικό της άρθρο η εκδότρια Κλάρα Κλαβζεσκα αφιερώνει πολλά εγκωμιαστικά σχόλια για το νησί και την Ελλάδα προτρέποντας τους αναγνώστες της «Βίβλου» του Τουρισμού που διαμορφώνει την τάση παγκοσμίως, πως… «τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή να ταξιδέψουν.»
Σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Λονδίνου, εντάχθηκε η Μύκονος στο πρόγραμμα επισκέψεων του διακεκριμένου Βρετανού Τουριστικού συντάκτη των Sunday Times, της κορυφαίας Βρετανικής εφημερίδας διεθνούς εμβέλειας, κ. Chris Haslam. Η ειδικότητα του είναι, με την πένα και το κύρος που διαθέτει, να διαμορφώνει την τάση στην Βρετανική ταξιδιωτική βιομηχανία αποτυπώνοντας το τρέχον τουριστικό κλίμα που επικρατεί σε προορισμούς του εξωτερικού, ώστε να ανατρέψει την στρεβλή εικόνα που πολλά διεθνή ΜΜΕ θέλουν να προβάλουν.
Γ. Συνεργασίες
Επιδιώκεται η δημιουργία πρωτοτύπων όσο και ουσιαστικών συνεργειών. Ήδη έχουν γίνει οργανωμένες προσεγγίσεις με αεροπορικές εταιρίες που εχουν απευθείας πτήσεις για Μύκονο, όπως BORA JET, VOLOTEA και VUELING και έχουν τεθεί οι βάσεις μέσω ισχυρών έγγραφων προθέσεων για την ανάπτυξη συνεργασίας σε αμοιβαία βάση ως προς την προβολή. Ως αποτέλεσμα των προσεγγίσεων αυτών, ο αρχισυντάκτης του επίσημου περιοδικού Ling Vueling επισκέπτεται τη Μύκονο στις 25 Μαΐου, με στόχο την ανάδειξη του τόπου μέσα από αφιερώματα στο επίσημο περιοδικό που διανέμεται σε εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες της διεθνούς αεροπορικής εταιρίας.
Στο πνεύμα της αξιοποίησης σύγχρονων μεθόδων προβολής, ακολουθήθηκε η λογική του «μία φωτογραφία… χίλιες λέξεις» που υιοθέτησε ο Δήμος Μυκόνου για την προβολή του νησιού στη διεθνή αγορά. Συγκεκριμένα, έπειτα από συνεννοήσεις των συμβούλων του Δήμου με την εταιρία διακόσμησης της βρετανικής αλυσίδας “The Real Greek Restaurants”, συμφωνήθηκε και τοποθετήθηκαν στο εστιατόριο του Convent Garden στο Λονδίνο, δύο υπερμεγέθεις φωτογραφίες της Μυκόνου 8 τετραγωνικών μέτρων η καθεμιά, που «κυριαρχούν» αποκλειστικά στις πολυτελείς αίθουσες, υπενθυμίζοντας στους θαμώνες τον δημοφιλή προορισμό. Η ενέργεια αυτή, έρχεται σε συνέχεια της αντίστοιχης στην έκθεση ΒΙΤ στο Μιλάνο, όπου και πάλι η Μύκονος έδωσε το «στίγμα» της με κεντρική αφίσα στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο οποίο συμμετείχε.
Δ. Συντήρηση του προγράμματος με επιλεκτικές φιλοξενίες δημοσιογράφων και προκλήσεις δημοσιευμάτων
Αναφέρονται ενδεικτικές ενέργειες και δημοσιεύσεις που συμπληρώνουν το πρόγραμμα PR σε Αυστραλία, Μ Βρετανία, Ιταλία κλπ.
o Διασφάλιση της παρουσίασης του προορισμού σε εκτενές αφιέρωμα του inflight magazine της αεροπορικής εταιρίας Virgin Australia. Το περιοδικό διανέμεται στις πτήσεις που εκτελεί η δημοφιλής εταιρία η οποία θεωρείται εκ των ισχυροτέρων σε πτήσεις από Ευρώπη προς Αυστραλία. Η προσπάθεια αυτή θα επισφραγιστεί με δημοσίευμα στο δημοφιλές ταξιδιωτικό περιοδικό “Vacation & Travel” στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
o Προσέλκυση και οργάνωση φιλοξενίας του βραβευμένου συντάκτη Roger Wheeler που αρθρογραφεί στο δημοφιλές trendsetting lifestyle περιοδικό της Μ. Βρετανίας G Scene, κορυφαίο για την προσέγγιση ταξιδιωτών ηλικίας 40+ που ανήκουν στην ανώτερη εισοδηματική κλίμακα.
o Επέκταση του αφιερώματος του προορισμού στη νεα έκδοση της σειράς διεθνών ταξιδιωτικών οδηγών «Rough Guides», παρα το γεγονός ότι περιορίστηκε η έκταση ύλης για την Ελλάδα.
o Ένταξη του προορισμού σε ταξιδιωτικά αφιερώματα των κορυφαίων τίτλων ταξιδιού και μόδας στην Ιταλία, «Bell’Europa» και «Elle», αντίστοιχα, με εκατομμύρια αναγνώστες.
1. Δημιουργία - destination intelligence - ή αλλιώς βάσης δεδομένων, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα στοιχεία και περιλαμβάνει 2 συνιστώσες:
Μελέτη εξωτερικού περιβάλλοντος με τη χρήση εξελιγμένων εργαλείων marketing (πχ PESTLE) και εκτεταμένης βιβλιογραφίας, ώστε να επικαιροποιείται η πληροφόρηση των επαγγελματιών της Μυκόνου σχετικά με τη θέση του προορισμού ως προς τις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος, τις νέες τάσεις και την κρίση.
Έρευνα προθέσεων των επαγγελματιών της Μυκόνου ως προς τις αγορές ενδιαφέροντος και τις ομάδες – στόχους. Βρίσκεται σε εξέλιξη η διανομή ερωτηματολογίου σχετικά με τις γεωγραφικές και δημογραφικές αγορές προτεραιότητας.
2. Ουσιαστικές εκθεσιακές συμμετοχές που πληρούν ποιοτικές δικλείδες:
Η παρουσία του δήμου στις διεθνείς εκθέσεις MITT (Μόσχα), ITB (Βερολίνο), BIT (Μιλάνο), FITUR (Μαδρίτη) συνδυάστηκε με ειδικές προωθητικές ενέργειες, όπως η προσφορά φιλοξενιών στο κοινό με κλήρωση και η παρουσία με προωθητικό υλικό στην ειδική ενέργεια προβολής στο «Κολωνάκι» του Μιλάνου, τη δημοφιλή συνοικία Brera, σε επώνυμα καταστήματα σε συνεργασία με το τοπικό Γραφείο ΕΟΤ. Έπειτα από συστηματική προσπάθεια δύο ετών, έχει δημιουργηθεί «προίκα» 6.000 ονομάτων και στοιχείων επικοινωνίας των επισκεπτών των διεθνών και εγχώριων εκθέσεων. Επιδίωξη του Δήμου είναι η αξιοποίηση τους με τη βοήθεια των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων για την αποστολή newsletters και τη διεξαγωγή ερευνών.
Προγραμματισμένες συναντήσεις με δημοσιογράφους έλαβαν χώρα στο πλαίσιο των εκθεσιακών συμμετοχών. Στόχος ήταν η σύσφιξη των σχέσεων με νέους εκπροσώπους των ΜΜΕ, όσο και η αναθέρμανση των υφιστάμενων επαφών. Στο πλαίσιο των συναντήσεων διασφαλίστηκε η πρόθεση για ταξιδιωτικά αφιερώματα από έντυπα ΜΜΕ καθώς και η ένταξη της Μυκόνου στα πλάνα εκδοτικού οίκου για δημιουργία ειδικού ταξιδιωτικού οδηγού.
3. Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων
Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην υλοποίηση ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων, με τη καθοδήγηση και την συμβολή στην υλοποίηση των συμβούλων του Δήμου. Έγκαιρα ενεργοποιήθηκε και αξιοποιήθηκε δίκτυο με δημοσιογραφικές επαφές και στρατηγικές συμμαχίες των συμβούλων και φορείς, όπως τα δραστήρια γραφεία ΕΟΤ Μιλάνου, Μεγάλης Βρετανίας, Παρισιού, Βερολίνου, Μόσχας, Μαδρίτης και το Γραφείο Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στη Μόσχα, ώστε, χωρίς οικονομική επιβάρυνση του Δήμου, να υλοποιηθεί πολυεθνικό πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων που θα αναδεικνύει το πολυδιάστατο τουριστικό «προϊόν» του προορισμού στις διαστάσεις του πολιτισμού, του lifestyle, της νυχτερινής ζωής, της παράδοσης, της ιστορίας της γαστρονομίας και του απαράμιλλου φυσικού κάλλους. Το πρόγραμμα στηρίχθηκε στις ακόλουθες κατευθύνσεις:
Α. Προτεραιότητα σε έγκριτα τηλεοπτικά προγράμματα:
- Ένταξη του προορισμού στη δημοφιλή εκπομπή «Cruise Today» του διεθνούς ταξιδιωτικού τηλεοπτικού κολοσσού Travel Channel, που μεταδόθηκε σε 119 χώρες.
- Αποκλειστικό γύρισμα στη Μύκονο της ταξιδιωτικής εκπομπής του κορυφαίου Ιαπωνικού τηλεοπτικού σταθμού FUJI TV, που είχε στόχο να προβάλει , σε prime time, στα 10 περίπου εκατομμύρια των τηλεθεατών του τον τρόπο ζωής και τις ομορφιές του νησιού μας, κυρίως από την πλευρά της παράδοσης και της αυθεντικότητας εστιάζοντας στην Άνω Μερά και σε άλλες περιοχές.
- Αποκλειστικό γύρισμα στη Μύκονο, ειδικών επεισοδίων του παγκοσμίου φήμης reality show της βρετανικής τηλεόρασης, X –FACTOR, έπειτα από συντονισμένη προεργασία 3 μηνών μεταξύ των συμβούλων του Δήμου, του Γραφείου ΕΟΤ Λονδίνου και τηλεοπτικών συντελεστών που δραστηριοποιούνται στη Μ Βρετανία. Σύμφωνα με δημοσίευμα στη Βρετανική εφημερίδα “Mirror” (http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/mykonos-booking-enquiries-up-433-83205), βρετανοί επαγγελματίες του τουρισμού εκτίμησαν την εποχή εκείνη άνοδο στις κρατήσεις μέχρι και 433% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο προηγούμενων χρόνων, ως αποτέλεσμα του show.
- Αποκλειστικό γύρισμα του Ισπανικού show “¿Te quieres casar con mi hijo?” («Μια νύφη για το γιό μου»). Η εκπομπή που συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, μέχρι και 35% επί του συνόλου της τηλεθέασης, καλύπτοντας το εύρος της οικονομικής και κοινωνικής διαστρωμάτωσης των τηλεθεατών, μεταδόθηκε από το δημοφιλές κανάλι «4» της Ισπανίας σημειώνοντας εντυπωσιακή τηλεθέαση 3.000.000 νοικοκυριών.
- Ενταξη του προορισμού στην εκπομπή "Espanioles en el mundo” τoυ κορυφαίου τηλεοπτικού σταθμού της Ισπανίας, TVE.
- Αποκλειστικό γύρισμα Γαλλικής ταξιδιωτικής εκπομπής με έμφαση στην αρχιτεκτονική, την παράδοση και τον φυσιολατρικό τουρισμό παραγωγής F&L Concepts.
- Στο επόμενο χρονικό διάστημα, προγραμματίζονται τα τηλεοπτικά γυρίσματα στα ακόλουθα ΜΜΕ:
- Ένταξη του προορισμού σε ταξιδιωτική εκπομπή του Ρωσικού τηλεοπτικού σταθμού “My planet” ή “Moya Planeta”. Το εν λόγω κανάλι λειτουργεί από το 2010, είναι πρωτοπόρο καθώς είναι το μόνο στην Ρώσικη επικράτεια που λειτουργεί σε 24ωρη βάση εκπέμποντας – μόνο - επιμορφωτικό πρόγραμμα και συγκεντρώνει ένα αφοσιωμένο κοινό από εκατομμύρια Ρώσους τηλεθεατές που ανήκουν στα μεσαία και ανώτερα κοινωνικά και εισοδηματικά στρώματα .
- Ένταξη του προορισμού σε τηλεοπτική εκπομπή που θα μεταδοθεί στο δίκτυο των ισχυρότερων τηλεοπτικών σταθμών France 24, TV5 και MENS TV.
- Ένταξη του προορισμού σε δημοφιλές Ιταλικό τηλεοπτικό πρόγραμμα με έμφαση στο Ναυτικό Τουρισμό για λογαριασμό του Nautical Channel που στοχεύει στα ανώτατα εισοδηματικά στρώματα.
- Επιπλέον προγραμματίζεται η επίσκεψη και φιλοξενία του Γερμανού δημοσιογράφου παραγωγού ταξιδιωτικών τηλεοπτικών ταινιών κ. Gogol Lobmeier που διανέμει σε διεθνή κλίμακα
Β. Επιλεκτικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων για την διαχείριση της τρέχουσας κατάστασης
Σε εκτενές δημοσίευμα στην έκδοση Μαρτίου του αμερικανικού διεθνούς φήμης περιοδικού Conde Nast Traveler, το Νησί των Ανέμων κατατάσσεται στους καλύτερους προορισμούς κρουαζιέρας της Ευρώπης, με εξώφυλλο την Παραπορτιανή της Μυκόνου και με εκτενές ρεπορτάζ ενώ στο κεντρικό της άρθρο η εκδότρια Κλάρα Κλαβζεσκα αφιερώνει πολλά εγκωμιαστικά σχόλια για το νησί και την Ελλάδα προτρέποντας τους αναγνώστες της «Βίβλου» του Τουρισμού που διαμορφώνει την τάση παγκοσμίως, πως… «τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή να ταξιδέψουν.»
Σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Λονδίνου, εντάχθηκε η Μύκονος στο πρόγραμμα επισκέψεων του διακεκριμένου Βρετανού Τουριστικού συντάκτη των Sunday Times, της κορυφαίας Βρετανικής εφημερίδας διεθνούς εμβέλειας, κ. Chris Haslam. Η ειδικότητα του είναι, με την πένα και το κύρος που διαθέτει, να διαμορφώνει την τάση στην Βρετανική ταξιδιωτική βιομηχανία αποτυπώνοντας το τρέχον τουριστικό κλίμα που επικρατεί σε προορισμούς του εξωτερικού, ώστε να ανατρέψει την στρεβλή εικόνα που πολλά διεθνή ΜΜΕ θέλουν να προβάλουν.
Γ. Συνεργασίες
Επιδιώκεται η δημιουργία πρωτοτύπων όσο και ουσιαστικών συνεργειών. Ήδη έχουν γίνει οργανωμένες προσεγγίσεις με αεροπορικές εταιρίες που εχουν απευθείας πτήσεις για Μύκονο, όπως BORA JET, VOLOTEA και VUELING και έχουν τεθεί οι βάσεις μέσω ισχυρών έγγραφων προθέσεων για την ανάπτυξη συνεργασίας σε αμοιβαία βάση ως προς την προβολή. Ως αποτέλεσμα των προσεγγίσεων αυτών, ο αρχισυντάκτης του επίσημου περιοδικού Ling Vueling επισκέπτεται τη Μύκονο στις 25 Μαΐου, με στόχο την ανάδειξη του τόπου μέσα από αφιερώματα στο επίσημο περιοδικό που διανέμεται σε εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες της διεθνούς αεροπορικής εταιρίας.
Στο πνεύμα της αξιοποίησης σύγχρονων μεθόδων προβολής, ακολουθήθηκε η λογική του «μία φωτογραφία… χίλιες λέξεις» που υιοθέτησε ο Δήμος Μυκόνου για την προβολή του νησιού στη διεθνή αγορά. Συγκεκριμένα, έπειτα από συνεννοήσεις των συμβούλων του Δήμου με την εταιρία διακόσμησης της βρετανικής αλυσίδας “The Real Greek Restaurants”, συμφωνήθηκε και τοποθετήθηκαν στο εστιατόριο του Convent Garden στο Λονδίνο, δύο υπερμεγέθεις φωτογραφίες της Μυκόνου 8 τετραγωνικών μέτρων η καθεμιά, που «κυριαρχούν» αποκλειστικά στις πολυτελείς αίθουσες, υπενθυμίζοντας στους θαμώνες τον δημοφιλή προορισμό. Η ενέργεια αυτή, έρχεται σε συνέχεια της αντίστοιχης στην έκθεση ΒΙΤ στο Μιλάνο, όπου και πάλι η Μύκονος έδωσε το «στίγμα» της με κεντρική αφίσα στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο οποίο συμμετείχε.
Δ. Συντήρηση του προγράμματος με επιλεκτικές φιλοξενίες δημοσιογράφων και προκλήσεις δημοσιευμάτων
Αναφέρονται ενδεικτικές ενέργειες και δημοσιεύσεις που συμπληρώνουν το πρόγραμμα PR σε Αυστραλία, Μ Βρετανία, Ιταλία κλπ.
o Διασφάλιση της παρουσίασης του προορισμού σε εκτενές αφιέρωμα του inflight magazine της αεροπορικής εταιρίας Virgin Australia. Το περιοδικό διανέμεται στις πτήσεις που εκτελεί η δημοφιλής εταιρία η οποία θεωρείται εκ των ισχυροτέρων σε πτήσεις από Ευρώπη προς Αυστραλία. Η προσπάθεια αυτή θα επισφραγιστεί με δημοσίευμα στο δημοφιλές ταξιδιωτικό περιοδικό “Vacation & Travel” στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
o Προσέλκυση και οργάνωση φιλοξενίας του βραβευμένου συντάκτη Roger Wheeler που αρθρογραφεί στο δημοφιλές trendsetting lifestyle περιοδικό της Μ. Βρετανίας G Scene, κορυφαίο για την προσέγγιση ταξιδιωτών ηλικίας 40+ που ανήκουν στην ανώτερη εισοδηματική κλίμακα.
o Επέκταση του αφιερώματος του προορισμού στη νεα έκδοση της σειράς διεθνών ταξιδιωτικών οδηγών «Rough Guides», παρα το γεγονός ότι περιορίστηκε η έκταση ύλης για την Ελλάδα.
o Ένταξη του προορισμού σε ταξιδιωτικά αφιερώματα των κορυφαίων τίτλων ταξιδιού και μόδας στην Ιταλία, «Bell’Europa» και «Elle», αντίστοιχα, με εκατομμύρια αναγνώστες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.