Τη λογική του «μία φωτογραφία… χίλιες λέξεις» υιοθέτησε ο Δήμος Μυκόνου για την προβολή του νησιού στη διεθνή αγορά.
Συγκεκριμένα, έπειτα από συνεννοήσεις των Συμβούλων Τουρισμού του Δήμου με την εταιρία διακόσμησης της βρετανικής αλυσίδας “The Real Greek Restaurants”, συμφωνήθηκε και τοποθετήθηκαν στο εστιατόριο του Convent Garden στο Λονδίνο, δύο υπερμεγέθεις φωτογραφίες της Μυκόνου 8 τετραγωνικών μέτρων η καθεμιά, που «κυριαρχούν» αποκλειστικά στις πολυτελείς αίθουσες ,υπενθυμίζοντας στους θαμώνες τον δημοφιλή προορισμό.
Η ενέργεια αυτή, έρχεται σε συνέχεια της αντίστοιχης στην έκθεση ΒΙΤ στο Μιλάνου, όπου και πάλι η Μύκονος έδωσε το «στίγμα» της με κεντρική αφίσα στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο οποίο συμμετείχε.
Συγκεκριμένα, έπειτα από συνεννοήσεις των Συμβούλων Τουρισμού του Δήμου με την εταιρία διακόσμησης της βρετανικής αλυσίδας “The Real Greek Restaurants”, συμφωνήθηκε και τοποθετήθηκαν στο εστιατόριο του Convent Garden στο Λονδίνο, δύο υπερμεγέθεις φωτογραφίες της Μυκόνου 8 τετραγωνικών μέτρων η καθεμιά, που «κυριαρχούν» αποκλειστικά στις πολυτελείς αίθουσες ,υπενθυμίζοντας στους θαμώνες τον δημοφιλή προορισμό.
Η ενέργεια αυτή, έρχεται σε συνέχεια της αντίστοιχης στην έκθεση ΒΙΤ στο Μιλάνου, όπου και πάλι η Μύκονος έδωσε το «στίγμα» της με κεντρική αφίσα στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο οποίο συμμετείχε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.