Τη διεύρυνση του μεριδίου τους σε νέες τουριστικές αγορές, με κυριότερη αυτή της Τουρκίας, επιδιώκουν οι προορισμοί των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, με στόχο την αύξηση των εσόδων τους κατά την επόμενη σεζόν, αλλά και την καθιέρωση τους στα ταξιδιωτικά πακέτα που προωθούνται στους ξένους τουρίστες.
Όπως επισημαίνει ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιάννης Μαχαιρίδης, το στοίχημα για του χρόνου είναι η προσέγγιση 60 αγορών από τις 45 που προσελκύουν σήμερα τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, προσθέτοντας ότι στόχος της περιφέρειας είναι η προσέλκυση δύο εκατ. Τούρκων επισκεπτών τα προσεχή έτη.
Ήδη δρομολογείται η δημιουργία ενός cluster των επιχειρήσεων των νησιών, που θα αναλάβουν από τους επόμενους μήνες τη τουριστική διαχείριση των προορισμών, ενώ η προβολή θα γίνει κάτω από την «ομπρέλα» της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Στις προτεραιότητες των νησιών εντάσσονται επιπλέον η αναβάθμιση των υποδομών και η ενίσχυση του marketing του τουριστικού προϊόντος μέσω του διαδικτύου, καθώς και ο περιορισμός του all Inclusive ως προσφερόμενο προϊόν από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Στο πλαίσιο λοιπόν του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας στον τουρισμό σχεδιάζεται η δημιουργία «Destination Marketing Organization» (DMO) σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού όλου του Νοτίου Αιγαίου, ούτως ώστε κάθε προορισμός να δημιουργήσει ένα φορέα προβολής και αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα νησιά, προκειμένου να επιτευχθεί στοχευμένη προσέλκυση των επισκεπτών.
Η στρατηγική είναι ενταγμένη στο πλάνο ανασχεδιασμού του τουριστικού προορισμού «Aegean Islands», με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την εισροή περισσότερων εσόδων από τον τουρισμό. Και αυτό καθώς σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία για την πορεία του επταμήνου, οι αφίξεις κινούνται πολύ ικανοποιητικά (η αύξηση των επισκεπτών εκτιμάται στο 10% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν), τα έσοδα εντούτοις δεν φαίνεται να ακολουθούν την ίδια πορεία, εξαιτίας κυρίως της πτώσης του εσωτερικού τουρισμού.
Για δράσεις προβολής που θα προγραμματίσει η Περιφέρεια, έχει ήδη στη διάθεσή της ίδιους πόρους περίπου 700 χιλ. ευρώ. Επίσης τον Νοέμβριο θα βγει στον «αέρα» το νέο portal της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο υλοποιείται από το τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και θα λειτουργήσει ως διαδραστικός κόμβος τουριστικής ενημέρωσης.
Τον Οκτώβριο τέλος και στην κατεύθυνση της ανάπτυξης περισσότερων μορφών τουρισμού, θα πραγματοποιηθεί πιλοτικό πρόγραμμα για άτομα τρίτης ηλικίας από τη Γερμανία, με τη συνεργασία τριών νοσοκομείων (ενός δημόσιου και δύο ιδιωτικών) και τριών ξενοδοχείων.
Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:www.capital.gr
Όπως επισημαίνει ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιάννης Μαχαιρίδης, το στοίχημα για του χρόνου είναι η προσέγγιση 60 αγορών από τις 45 που προσελκύουν σήμερα τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, προσθέτοντας ότι στόχος της περιφέρειας είναι η προσέλκυση δύο εκατ. Τούρκων επισκεπτών τα προσεχή έτη.
Ήδη δρομολογείται η δημιουργία ενός cluster των επιχειρήσεων των νησιών, που θα αναλάβουν από τους επόμενους μήνες τη τουριστική διαχείριση των προορισμών, ενώ η προβολή θα γίνει κάτω από την «ομπρέλα» της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Στις προτεραιότητες των νησιών εντάσσονται επιπλέον η αναβάθμιση των υποδομών και η ενίσχυση του marketing του τουριστικού προϊόντος μέσω του διαδικτύου, καθώς και ο περιορισμός του all Inclusive ως προσφερόμενο προϊόν από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Στο πλαίσιο λοιπόν του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας στον τουρισμό σχεδιάζεται η δημιουργία «Destination Marketing Organization» (DMO) σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού όλου του Νοτίου Αιγαίου, ούτως ώστε κάθε προορισμός να δημιουργήσει ένα φορέα προβολής και αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα νησιά, προκειμένου να επιτευχθεί στοχευμένη προσέλκυση των επισκεπτών.
Η στρατηγική είναι ενταγμένη στο πλάνο ανασχεδιασμού του τουριστικού προορισμού «Aegean Islands», με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την εισροή περισσότερων εσόδων από τον τουρισμό. Και αυτό καθώς σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία για την πορεία του επταμήνου, οι αφίξεις κινούνται πολύ ικανοποιητικά (η αύξηση των επισκεπτών εκτιμάται στο 10% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν), τα έσοδα εντούτοις δεν φαίνεται να ακολουθούν την ίδια πορεία, εξαιτίας κυρίως της πτώσης του εσωτερικού τουρισμού.
Για δράσεις προβολής που θα προγραμματίσει η Περιφέρεια, έχει ήδη στη διάθεσή της ίδιους πόρους περίπου 700 χιλ. ευρώ. Επίσης τον Νοέμβριο θα βγει στον «αέρα» το νέο portal της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο υλοποιείται από το τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και θα λειτουργήσει ως διαδραστικός κόμβος τουριστικής ενημέρωσης.
Τον Οκτώβριο τέλος και στην κατεύθυνση της ανάπτυξης περισσότερων μορφών τουρισμού, θα πραγματοποιηθεί πιλοτικό πρόγραμμα για άτομα τρίτης ηλικίας από τη Γερμανία, με τη συνεργασία τριών νοσοκομείων (ενός δημόσιου και δύο ιδιωτικών) και τριών ξενοδοχείων.
Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:www.capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.