Ο λόγος είναι ότι άρχισαν οι συγκρίσεις… Οι εταιρείες βγήκαν στο… πεζοδρόμιο, για να ρωτήσουν τους περιπτεράδες ποιο πακέτο είναι το καλύτερο και έγινε χαμός. Ο «κόκκινων» πεποιθήσεων περιπτεράς της διαφήμισης έλαβε αμέσως την (προ)πληρωμένη -τηλεοπτική- απάντηση του μανιασμένου Ανέμου που φυσά βορείως της Κηφισίας. Παρατηρήσατε πάντως ότι οι Πράσινοι δεν απάντησαν; Δεν χρειάστηκε. Το έκαναν τόσο καλά οι μπλε…
Το μόνο σίγουρο από αυτή τη διαμάχη είναι ότι όσο συνεχίζεται ο Καρταγγεδών της καρτοκινητής και ακρότητες θα δούμε, αλλά και «αίμα», καθώς το τελευταίο κοίτασμα ρευστότητας των εταιρειών κινητής θα μετατρέπεται σε απώλειες… Με τούτα και με κείνα, σε λίγο οι σχετικές διαφημίσεις θα παίζουν με μουσική υπόκρουση το άσμα «ένα λεπτό περιπτερά». Γιατί, τόσο θα φτάσουν να κάνουν οι κάρτες…
Πάντως, ενδιαφέρον έχει και η εξέλιξη της διαμάχης σε επίπεδο «διαιτησίας». Η Voda υποχρεώθηκε από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας να τροποποιήσει τη διαφήμιση και μάλιστα το ΣΕΕ ζήτησε να δει πρώτα την τροποποιημένη διαφήμιση πριν παίξει ξανά στον «αέρα».
Παράλληλα, εντύπωση προκάλεσε ένα non paper κατά της διαφήμισης που κυκλοφόρησε την Πέμπτη και για το οποίο διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους Cosmote και Wind ότι δεν το έστειλαν… Αυτό το mail πάντως με τίτλο prepay.truth@ΧΧΧ.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.