Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Το υπουργείο Τουρισμού προτρέπει τους ξένους επισκέπτες να ανακαλύψουν τη «μυστική Ελλάδα»

Η υπουργός Τουρισμού κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των στοιχείων για τις επικοινωνιακές δράσεις και τα διαφημιστικά προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι επικοινωνιακές δράσεις και τα διαφημιστικά προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού, για την επόμενη τουριστική περίοδο.


Οπως τόνισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, την Τετάρτη, κατά την παρουσίαση του νέου επικοινωνιακού προγράμματος του ΕΟΤ, στο διάστημα Οκτωβρίου 2013-Απριλίου 2014 θα αναπτυχθούν ειδικές δράσεις και πρωτοβουλίες στο εξωτερικό, που θα προτρέπουν τους ξένους επισκέπτες να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν τη «μυστική Ελλάδα» (secret Greece).

«Η επιτυχία στον τουρισμό είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων», είπε η κυρία Κεφαλογιάννη, επισημαίνοντας ότι φέτος τα έσοδα του τουρισμού θα ξεπεράσουν τα 11,5 δις. ευρώ. Όπως ανέφερε, τα μέχρι στιγμής επίσημα στοιχεία για τον τουρισμό δείχνουν το ταξιδιωτικό ισοζύγιο να έχει πλεόνασμα 579 εκ ευρώ (αύξηση 30,4% σε σχέση με το 2012).

Φέτος την χώρα μας -είπε η υπουργός Τουρισμού- επισκέφθηκαν μέχρι στιγμής 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρυσι (αύξηση 11%), ενώ τα έσοδα οχταμήνου του 2013 εμφανίζουν αύξηση 17,9% σε σχέση με το 2012.

Η ρωσική αγορά με αύξηση 47%, η αμερικανική με +27%, η γαλλική με +17,4% και η γερμανική με +13,6% κατέγραψαν τη μεγαλύτερη άνοδο μεταξύ των χωρών προέλευσης τουριστών για φέτος.

Πρωταγωνιστές του φετινού καλοκαιριού αναδείχθηκαν η Καλαμάτα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, το Ηράκλειο, η Ρόδος και η Κως.

Κεντρική κατεύθυνση της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας για την επόμενη χρονιά είναι η σύνδεση του τουρισμού με την παραγωγή, την Ιστορία, τον πολιτισμό και την ελληνική κουλτούρα.

Η κυρία Κεφαλογιάννη, προανήγγειλε επικοινωνιακή αντεπίθεση της Ελλάδας μέσω του Διαδικτύου για το διάστημα Οκτωβρίου - Απριλίου 2014, με στόχο να επηρεαστεί κατά το δυνατόν θετικότερα για την Ελλάδα η απόφαση των ξένων για τον τόπο που θα πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους.

Στη σημασία του διαδικτύου στην προβολή του ελληνικού τουρισμού και τη διείσδυση του στις ξένες αγορές, εστίασε και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, κατά την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του ΕΟΤ.

Φέτος υπάρχει πρόβλεψη για ενίσχυση της παρουσίας στο Διαδίκτυο και τα Social Media, θα τρέξουν κοινά προγράμματα προβολής με τουροπερέιτορς σε Ρωσία, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ κ.λ.π., ενώ η συμμετοχή του ΕΟΤ στις τουριστικές εκθέσεις θα περιοριστεί λόγω των οικονομικών δυσκολιών.

Το ύψος της φετινής καμπάνιας θα ανέλθει στα 7,5 εκατ. ευρώ, έναντι 9 εκατ. ευρώ πέρυσι, από τα οποία 3 εκατ. ευρώ αφορούν τις δαπάνες συμμετοχής του ελληνικού τουρισμού σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.

Ανακοινώθηκε ταυτόχρονα, ότι θα τρέξει ειδική καμπάνια στην αμερικανική αγορά, αλλά και η διοργάνωση ελληνορωσικού επιχειρηματικού συνεδρίου στην Ελλάδα το 2014.

Ακόμα, αναφέρθηκε ότι γίνονται συντονισμένες ενέργειες για την προβολή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμών για ταξίδια σύντομων αποδράσεων (city brakes).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...