(Photo credit: Wikipedia) |
Η διεθνής αυτή καμπάνια –που θα προβληθεί στην τηλεόραση, στον Τύπο και σε ψηφιακά μέσα- και εστιάζει στα όσα είναι διατεθειμένη να κάνει η αεροπορική εταιρία ώστε ο κάθε πελάτης της να νιώθει ξεχωριστός. Η καμπάνια στηρίζεται στα ευρήματα έρευνας παγκόσμιας εμβέλειας που ξεκίνησε πέρσι η SIA προκειμένου να εντοπίσει τις δράσεις Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας που θα την έκαναν να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες. Στην αξιολόγηση της εκστρατείας, την οποία διεξήγαγε το δημιουργικό τμήμα της TBWA, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με πελάτες διαφορετικών ηλικιών, εισοδήματος και φύλου.
Ο Εκτελεστικός Εμπορικός Αντιπρόεδρος της Singapore Airlines κ.Mak Swee Wah, αναφέρθηκε στο σκεπτικό της εκστρατείας: «Το να νιώθει ο επιβάτης μας σαν στο σπίτι του όταν πετάει με εμάς αποτελούσε πάντα ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας μας. Οι προτιμήσεις των πελατών μας τοποθετούνταν ανέκαθεν στο επίκεντρο των προσπαθειών μας κάθε φορά που επιμελούμασταν νέα προϊόντα παγκόσμιας εμβέλειας. Η νέα διαφημιστική καμπάνια έρχεται να επισφραγίσει αυτή μας τη δέσμευση».
Επιτομή των προσπαθειών της Singapore Airlines να προσφέρει στους πελάτες την απόλυτη ταξιδιωτική εμπειρία αποτελεί το «Κορίτσι της Singapore», που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και στα τρία σποτ.
«Τα σενάρια των διαφημιστικών σποτ αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας να παράσχουμε εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες μας· το «Κορίτσι της Singapore» συμβολίζει τις αξίες και τις δράσεις που αναλαμβάνουμε προκειμένου οι επιβάτες μας να νιώθουν σε κάθε πτήση σαν στο σπίτι τους. Οι αξίες που αντιπροσωπεύει -με κυρίαρχες την ευγένεια και τη φροντίδα για το συνάνθρωπο- είναι ιδιαίτερα επίκαιρες. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο γίνεται ακόμα πιο σημαντικό το να θέσουμε ως βασικό στοιχείο διαφοροποίησής μας την αριστεία στις υπηρεσίες μας» προσέθεσε ο κ. Mak.
Τα γυρίσματα των τριών διαφημιστικών σποτ πραγματοποιήθηκαν στην τοποθεσία Fujian της Κίνας, Γλασκόβη της Σκωτίας και Βενετία της Ιταλίας, και ολοκληρώθηκαν με τη συνεργασία τοπικών τηλεοπτικών συνεργείων στα οποία συμμετείχαν εκατοντάδες άνθρωποι.
Το πρώτο διαφημιστικό σποτ συμβολίζει τον τρόπο με τον οποίο η SIA προσαρμόζει τα ποιοτικά προϊόντα της στις ανάγκες των πελατών της. Για το σκηνικό επιλέχθηκε μία φυτεία τσαγιού κι ένα τεϊοποτείο στην πόλη Fujian από όπου η SIA προμηθεύεται το τσάι γιασεμί που προσφέρει.
Το δεύτερο διαφημιστικό συμβολίζει το πώς η SIA ενσωματώνει τις ανέσεις του σπιτιού μας στα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο παγκόσμιου φήμης αλλά και παλαιότερο βυρσοδεψείο της Ευρώπης, το Andrew Muirhead & Son που βρίσκεται στη Γλασκόβη, το οποίο είναι και ο βασικός προμηθευτής δέρματος για τα καθίσματα της Διακεκριμένης Θέσης της SIA.
Το τρίτο διαφημιστικό σποτ συμβολίζει την επιθυμία της SIA να εξασφαλίζει για τους πελάτες της τα καλύτερα προϊόντα από όλον τον κόσμο. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στη Βενετία και συγκεκριμένα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας (Venice Film Festival), του οποίου η SIA ήταν ο Επίσημος Αερομεταφορέας. Πέρα από τις εμπορικές ταινίες του Χόλυγουντ, το πολυβραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήσει KrisWorld προσφέρει ταινίες σε πάνω από 10 γλώσσες, καθώς και μια συλλογή αναγνωρισμένων καλλιτεχνικών ταινιών για να καλύπτει τις ποικίλες προτιμήσεις των πελατών.
Η διαφημιστική εκστρατεία της SIA σηματοδοτεί και τη στροφή της εταιρίας στην επικοινωνία με τους επιβάτες της μέσω των ψηφιακών σημείων αφής (touch points). Μέρος αυτής της αλλαγής αποτελεί το νέο microsite που ενεργοποιήθηκε στο singaporeair.com το οποίο, πέρα από τα διαφημιστικά σποτ, περιέχει σκηνές από τα γυρίσματα, φωτογραφίες και βίντεο που δείχνουν πώς η SIA κάνει πράξη τις υποσχέσεις της μέσα από τις προσφορές της.
Τέλος, το κανάλι της Αεροπορικής στο YouTube, youtube.com/user/singaporeair, έχει ανανεωθεί και περιλαμβάνει διαδραστική πλοήγηση και βελτιωμένη οργάνωση περιεχομένου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.