TUI Travel (Photo credit: Wikipedia) |
Η παρουσία και μόνο στην Ελλάδα του διευθύνοντα συμβούλου του γερμανικού ομίλου TUI Travel PLC, του μεγαλύτερου tour operator στην Ευρώπη και ενός από τους πέντε κορυφαίους σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι ούτως ή άλλως σημαντική.
Όταν όμως συνοδεύεται από την εκτίμηση πως του χρόνου ο όμιλος θα φέρει 300 χιλ. επιπλέον τουρίστες, τότε η επίσκεψή του Peter Long στη χώρα αποκτά διαφορετικό νόημα, ειδικά σε μια περίοδο που η οικονομία προσδοκά πολλαπλάσια οφέλη από την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας.
Η ολιγοήμερη επίσκεψη του διευθύνοντα συμβούλου της TUI κ. Long (διήρκησε από την Τετάρτη μέχρι και χτες) περιελάμβανε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τρεις στάσεις: την Κω, την Κέρκυρα και περιοχές της βόρειας Πελοποννήσου και δύο σημαντικά τηλεφωνήματα: ένα με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και ένα με την υπουργό τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, στους οποίους εξέφρασε τη στήριξή του στην τουριστική πορεία της χώρας. Η επιλογή των προορισμών δεν ήταν τυχαία, καθώς οι δύο πρώτοι αποτελούν για τον όμιλο «ώριμες αγορές», ενώ το βόρειο τμήμα της Πελοποννήσου προσφέρει μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης, δεδομένου πως η περιοχή της Μεσσηνίας κατακλύστηκε φέτος από χιλιάδες τουρίστες.
Όπως λένε οι πληροφορίες, ο κ. Long, ο οποίος συνοδευόταν από μέλη του διοικητικού συμβουλίου και υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου, εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για την πορεία των κρατήσεων το 2014, προβλέποντας μάλιστα πως του χρόνου θα διακινήσει περισσότερους από δύο εκατ. τουρίστες. Η TUI διακινεί φυσικά το μεγαλύτερο όγκο των Γερμανών τουριστών, ενώ το 60% περίπου των τουριστών διοχετεύεται στα Δωδεκάνησα.
Βασικό θέμα της TUI στην ατζέντα των συναντήσεων που είχε με συνεργάτες της στην Ελλάδα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, αξιωματούχους της τοπικής αυτοδιοίκησης καθώς και με τοπικούς τουριστικούς παράγοντες, ήταν τα έργα υποδομής και κυρίως η βελτίωση της εικόνας των περιφερειακών αεροδρομίων και η αναβάθμιση των ξενοδοχειακών μονάδων. Τόνισε ωστόσο ότι τα νησιά της περιφέρειας έχουν προοπτικές να αναπτυχθούν τουριστικά ακόμα περισσότερο, διακρίνοντας παράλληλα προοπτικές ανόδου σε λιγότερο προβεβλημένους ελληνικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο κ. Long συζήτησε και γενικότερα ζητήματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα την εφαρμογή προηγμένων συστημάτων ανακύκλωσης.
Βαρύνουσας σημασίας πάντως, σύμφωνα με τον ισχυρό άντρα του ομίλου, για την αντιστροφή της εικόνας της Ελλάδας, τουλάχιστον στη γερμανική αγορά, ήταν το κλίμα ηρεμίας που επικρατεί το τελευταίο διάστημα και η εγγύηση για ασφαλείς διακοπές. Για το λόγο αυτό, όπως υποσχέθηκε, ο όμιλος θα συνεχίζει να επενδύει στη χώρα βάζοντάς τη στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντός του.
Σημειώνεται ότι η TUI προσφέρει υπηρεσίες σε 180 χώρες, εξυπηρετεί πάνω από 30 εκατ. πελάτες σε περισσότερες από 20 κύριες αγορές και απασχολεί 48.000 εργαζομένους. Στην Ελλάδα, μέσω της TUI Hellas, ο όμιλος διαθέτει ένα δίκτυο 25 υποκαταστημάτων στους βασικότερους προορισμούς.
Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:www.capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.