Νέο κύμα αποκρατικοποιήσεων προαναγγέλλει το ΤΑΙΠΕΔ με το πέρασμα στη δεύτερη φάση της αξιοποίησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Το «Ελευθέριος Βενιζέλος», μάλιστα βρίσκεται ένα βήμα από την αλλαγή του υπάρχοντος καθεστώτος.
Πριν από λίγες ημέρες επικυρώθηκε η μεταβίβαση του 26,7% του μετοχικού κεφαλαίου του «Ελευθέριος Βενιζέλος» από την Γερμανική Hochtief στην Καναδική εταιρεία PSP Investments.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος», οι Καναδοί θα διευθύνουν πλέον το αεροδρόμιο, αφού σύμφωνα με την σύμβαση ο κάτοχος του συγκεκριμένου ποσοστού επιλέγει τον διοικητή του αεροδρομίου.
«Στενό μαρκάρισμα» από Κινέζους
Το Δημόσιο επίσης ενδιαφέρεται για ιδιωτικοποίηση μεγαλύτερου ποσοστού του αεροδρομίου, καθώς προσπαθεί να πουλήσει είτε ολόκληρο το ποσοστό που έχει στην κατοχή του (55%), είτε το 30% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Για την εξαγορά του ποσοστού ενδιαφέρεται πλήθος εταιρειών με δύο κινέζικες εταιρείες να προσπαθούν να αποκτήσουν ποσοστό στο Αεροδρόμιο. Η κυβέρνηση όμως θεωρεί πιθανό το ενδεχόμενο να θελήσουν οι Καναδοί την αύξηση της συμμετοχής τους στο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Παράλληλα, το ΤΑΙΠΕΔ προσπαθεί να ιδιωτικοποιήσει τα περιφερειακά αεροδρόμια, στην διεκδίκηση των οποίων έχουν «μπει», δηλώνοντας ενδιαφέρον 11 κοινοπρακτικές εταιρείες. Τα αεροδρόμια της επαρχίας έχουν χωριστεί σε δύο ομάδες με τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου και της Καβάλας να βρίσκονται στην πρώτη ομάδα και τους αερολιμένες της Ρόδου, της Κω, της Σαντορίνης, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου και της Σκιάθου. Οι ενδιαφερόμενοι διεκδικούν την 30-35ετή διοίκηση των αεροδρομίων με δυνατότητα περαιτέρω επέκτασης της σύμβασής τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.