Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Αναλάβετε δράση τώρα για να εξασφαλίσετε το μέλλον, λέει νέα μελέτη για τα ξενοδοχεία

The famous windmills of Mykonos.Image via Wikipedia

Η εμπειρία του πελάτη, η παγκοσμιοποίηση, η αξία της εταιρείας και ο μικρότερος χρόνος διάθεσης στην αγορά είναι οι τέσσερις κύριοι παράγοντες που μεταμορφώνουν το μέλλον των ξενοδοχείων σύμφωνα με έρευνα της Amadeus

 
Αθήνα Μία νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα με τίτλο “Ανακαλύψτε το μέλλον: Τα νέα πρότυπα για τα ξενοδοχεία το 2010 και πέρα”, συμπεραίνει ότι οι αλλαγές την τελευταία δεκαετία δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον στο οποίο τα ξενοδοχεία χρειάζεται να κάνουν περισσότερα με λιγότερα μέσα εάν θέλουν να εξασφαλίσουν ανάπτυξη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από το 2010 και πέρα. Η μελέτη προτείνει ότι το 2010 θα πρέπει να είναι ένα σημαντικό έτος μεταμόρφωσης της βιομηχανίας φιλοξενίας εάν θέλει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της επόμενης δεκαετίας.
 
Η έρευνα επισημαίνει τέσσερις κύριους τομείς που θα αποτελέσουν τους καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων στο μέλλον. Αυτοί είναι η εμπειρία του επισκέπτη, η παγκοσμιοποίηση, η αξία μιας εταιρείας/μάρκας και η ευελιξία απόδοσης και ο χρόνος διάθεσης στην αγορά.
 
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amadeus Hospitality Solutions από τον κ. John Burns Πρόεδρος της εταιρείας Hospitality Technology Consulting, της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας στρατηγικής στον τομέα. Ο σκοπός της μελέτης ήταν να προσφέρει μια οπτική των μεγάλων αλλαγών που συντελούνται στον τομέα και την καλύτερη κατανόηση των ορόσημων της επιτυχίας για τους μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους στην νέα οικονομία.
 
Ο κ. Jerome Destor, Διευθυντής του Τμήματος Τεχνολογίας Ξενοδοχείων της Amadeus σχολίασε: “Πραγματοποιήσαμε αυτή την μελέτη για να κατανοήσουμε περαιτέρω τα στρατηγικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας. Είναι ξεκάθαρο πως το 2010 πρέπει να είναι ένα έτος αλλαγής για τα ξενοδοχεία. Όπως επίσης πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να είναι και μια χρονιά μεταμόρφωσης για την τεχνολογία φιλοξενίας. Εξασφαλίζοντας ότι η τεχνολογία αποτελεί τον κύριο βοηθητικό παράγοντα της επιχειρηματικής στρατηγικής, επικεντρωνόμαστε στην παροχή απαραίτητων εργαλείων στα ξενοδοχεία που θα τους δώσουν την δυνατότητα να εκμεταλλευτούν την αξία του προϊόντος τους σε όλες τις παγκόσμιες επιχειρηματικές διαδικασίες τους και να τα υποστηρίξουν στην διαδικασία επέκτασής τους, καθώς επίσης και να μεταμορφώσουν την εμπειρία του ταξιδιώτη.”   
 
Ο κ. John Burns, συγγραφέας της μελέτης, δήλωσε: “To 2010 δεν θα είναι μια χρονιά απόδοσης και εσόδων ως συνήθως. Εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή προτύπων τα οποία ακολουθούν τις δομικές αλλαγές των τελευταίων 10 χρόνων και τις οικονομικές αστάθειες των τελευταίων 18 μηνών. Αυτό το νέο περιβάλλον χρειάζεται την επανεκτίμηση των εμπορικών στρατηγικών των ξενοδοχείων και την αναθεώρηση των επιχειρηματικών τους διαδικασιών. Η δραματική σύγκλιση των τάσεων της αγοράς, των δομικών αλλαγών στον συγκεκριμένο τομέα και οι τεχνολογικές εξελίξεις προσφέρουν στα ξενοδοχεία την ευκαιρία να ανακαλύψουν εκ νέου τον τρόπο που λειτουργούν. Τα ξενοδοχεία τα οποία θα ευδοκιμήσουν σε αυτή τη νέα εποχή θα είναι αυτά που θα επιδείξουν τόσο επιχειρηματική, όσο και τεχνολογική ευελιξία.”
 
2010: Μια χρονιά μεταμόρφωσης
Η μελέτη ερευνά λεπτομερώς πως το 2010 μπορεί να αποτελέσει ένα έτος μεταμόρφωσης για τον τομέα, εάν τα ξενοδοχεία επικεντρωθούν στο πως αλλάζουν η βιομηχανία και οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών.
 
Η συγκεκριμένη μελέτη ερευνά επίσης και την σχέση μεταξύ ταξιδιωτών και ξενοδοχείων, η οποία γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκη, καθώς η γνώση των ταξιδιωτών και οι προσδοκίες αυξάνονται. Η παγκοσμιοποίηση παίρνει επίσης μια νέα πορεία, με τις αναπτυσσόμενες αγορές να επηρεάζουν τον χάρτη φιλοξενίας και να εγείρουν το ερώτημα, πως μπορεί ένα ξενοδόχος να κεφαλαιοποιήσει αυτή την τάση χωρίς να χάσει τον έλεγχο;
 
Επιπλέον, οι εναλλασσόμενες καταστάσεις  ιδιοκτησίας των ξενοδοχείων επιδρούν στην σημαντικότητα της αξίας της εταιρείας/μάρκας και την δυνατότητα μεγιστοποίησής της. Θα γίνει αυτό ένα σημαντικό επιχειρηματικό ζήτημα και ένα κύριο σημείο διαφοροποίησης; 
 
Τέλος, η δυνατότητα δυναμικής ανταπόκρισης σε αυτές τις αλλαγές στην αγορά θα είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου ξενοδοχειακού Ομίλου. Η μελέτη ερευνά επίσης και τον τρόπο που πρέπει  τα ξενοδοχεία να διαχειρίζονται τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να διασφαλίσουν το μέλλον των τεχνολογικών τους συστημάτων ώστε να μπορούν να επικεντρώνονται στη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων από το να χρειάζεται να βασίζονται σε υποστηρικτικές τεχνολογίες.
 
Η ομάδα της Amadeus Hospitality Solutions εξυπηρετεί τις ανάγκες ξενοδοχείων και Ομίλων ξενοδοχείων παγκοσμίως και διαθέτει γραφεία σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Ασία. Η Amadeus διαθέτει επίσης τις υπηρεσίες της μέσω 72 τοπικών Εμπορικών Γραφείων καλύπτοντας έτσι 195 χώρες. 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια σας αρκεί να μην είναι υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...